Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1020 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26077
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15768)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10309)

PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC - Diskusné fórum - Motošport

Pokec o športových podujatiach všetkých kategórí.

Značky: MotoGP, Superbike, Supermoto, Cestné, Enduro, Motokros, Trial, Quad, Rally, Slovensko, Európa, Svet, Hobby.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC - Diskusné fórum - Motošport

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Enduro, Motokros, Slovensko, Hobby.

22.03.2009 17:45

PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

WILLY Halmeš - blekac
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Takže všetci pinčlisti POZOR !!!!
Na poslednej porade ZOLO - iloz s JANKOM - panjan dali dokopy návrh na pravidlá pre dve triedy - takže :
Pravidlá pre rozdelenie strojov do kategórii pre Pionier Cup 2009/2010

Kategória A-racing:
1.-Akákoľvek úprava motocykla povolená s podmienkou, že musí byť zachovaný konštrukčný štýl motocyklov JAWA Pionier, t.j. blok motora musí zjavne pochádzať z motora JAWA Pionier , musí byť zachovaný sklon valca /ležatý/ a spôsob chladenia /vzduchom/.
2.-Každý motocykel bude mať funkčné !!!! blatníky zabraňujúce znečistenie štartového čísla na tele jazdca.
3.-Všetky motocykle musia mať vpredu a na obidvoch bokoch tabuľku bielej farby minimálne o rozmeroch 150x150mm so zaoblenými rohmi ( môžu byť elipsovitého tvaru popri zachovaní minimálnej plochy) .

Kategória B-clasic:
1.-Rám- pôvodný, vystuženie krku riadenia je povolené, odstránenie nefunkčných držiakov oplechovania povolené. Ostatné úpravy zakázané.
2.-Podvozok- predná vidlica originál, zadné pružiace a tlmiace jednotky 2ks - ich sklon môže byť ľubovoľný. Úprava na centrálnu jednotku je zakázaná.
3.- Kolesá pôvodné, t.j. 16“s výpletom , náboje pôvodné. Brzdy pôvodné bubnové.
4.- Nádrž paliva- originál z daného typu použitého motocykla, umiestnená na ľubovoľnom mieste,
5.- Motor - blok motora pôvodný, akékoľvek úpravy zakázané.
6.- Valec motora - pôvodný, úpravy povolene uberaním materiálu.
7.- Hlava valca- pôvodná, úpravy povolené uberaním materiálu.
8.- Prevodovka – pôvodná - zachovanie počtu prevodových stupňov a systému radenia rýchlosti. Páka a tiahla radenia pôvodná, zosilnenie prevarením povolené. Primárny prevod pôvodný - akékoľvek úpravy zakázané .
9.- Karburátor pôvodný JIKOV pre Jawa Pionier - výmena medzi jednotlivými typmi je povolená.
10.- Zapaľovanie- pôvodné mechanické, akékoľvek úpravy sú zakázané.
11.- Tlmič výfuku a koleno - pôvodné, je dovolené zmeniť tvar kolena, koncovka tlmiča musí byť pôvodná z typu použitého motocykla je povolené odstrániť rezonančnú vložku, maximálne skrátenie tlmiča na 70% pôvodnej dĺžky.
12.- Ostatné časti motocykla hore vyššie neuvedené môžu byť ľubovoľné upravované , nahradzované , odstránené s podmienkou, že celková stavba motocykla bude bezpečná a neohrozí samotného jazdca, spolujazdcov a divákov na živote a zdraví.
13.- Každý motocykel bude mať funkčné !!!! blatníky zabraňujúce znečistenie štartového čísla na chrbte jazdca.
14.- Každý jazdec, štartujúci v kategórii „B“ sa pred každým pretekom na prezentáciu dostaví aj s motocyklom ku kontrole a odmontuje si kryt zapaľovania.
15.- Všetky motocykle musia mať vpredu a na obidvoch bokoch tabuľku bielej farby minimálne o rozmeroch 150x150mm. So zaoblenými rohmi ( môžu byť elipsovitého tvaru opri zachovaní minimálnej plochy) .

Jazdcovi NEZOSTÁVA automaticky štartové číslo , pri prvom štarte na nasledujúcom ročníku mu bude pridelené nové štartové číslo!!!!

Takže vyjadrite sa prosím - hlavne však tí čo chcú a budú jazdiť buď v jednej alebo v druhej kategórii.

Upravené 3 krát. Naposledy upravil blekac (22.03.2009 17:52)


22.03.2009 18:15

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

hako
 Edvenčr 

Ikona

B-clasic ,klapky áno alebo nie? a platí to od akého dátumu?.....

Upravené 3 krát. Naposledy upravil hako (22.03.2009 18:26)


22.03.2009 18:33

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

PaLo144
 Bahniak 

Ikona

hako- ked v B-clasic nemozes dat iny karburator iny vyfuk atd.... tak si myslim ze asi tazko tam mozes dat klapky


22.03.2009 18:41

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

hako
 Edvenčr 

Ikona

úplne v pohode ich dokážem namontovať medzi orginal karbec a valec ,,verím,že nie len ja.....

Upravené 2 krát. Naposledy upravil hako (22.03.2009 18:43)


22.03.2009 18:54

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

PaLo144
 Bahniak 

Ikona

no tak to ti verim ze to tam dokazes namontovat ... ale ja som to myslel tak ze asi tazko to bude splnat pravidla


22.03.2009 19:04

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

hako
 Edvenčr 

Ikona

tak bi to tam bolo dobré napísať ...


22.03.2009 19:05

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

kened
 Bahniak 

Ikona

Som plne za pravidla pre triedu clasic a vyzera to tak, ze sa po 2 rokoch opat ukazem ako pretekar na pionier cupe. Mozno sa mi zasa podori nejaky ten pad, ktory bude zvecneny na kamere :-D Teraz mi na pincel akurat chyba ta tabulka, ale to je detail ;-)
hako ved ide o triedu clasic, tak preco sa opat snazit hladat medzeri v pravidlach, nech je to pravy klasicky pincel


22.03.2009 19:08

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

hako
 Edvenčr 

Ikona

som za......


22.03.2009 19:19

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Stribrnak
 Veteránista 

Ahojte chlapci. ti co ste robili navrh predpisov, bolo by dobre, keby ste si nastudovali co znamena "konstrukcny styl motocykla".
Hako ma pravdu, tie pravidla su rovnako derave ako tie predtym,len su roztahane na pol strany. Bolo by dobre,keby pravidla napisal niekto, kto ovlada teoriu spalovania a konstrukciu motocyklov.(alebo ma vedomomosti o tom, co ma vplyv na vykon motora a jazdne vlastnosti motocykla). Nic v zlom,kazdy sa rozumie niecomu inemu. A kedysi ked sme jazdili,tak tie predpisy boli strucne,jasne a k veci.


22.03.2009 19:27

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

scott777
 Kávičkár 

Ikona

blekac jedna otázka... Bude v poriadku ked pridem na Pionier Cup do kategorie B clasic s tymito vsetkymi splnenymi pravidlami a budem mat moj pionier vykon cca 7 koni? Lebo mam taky pocit ze najde sa dost spekulantov co budu upravivat valce karburatory a ostatne veci a ten pionier sa bude vykonom chytat na niektore pioniere v A racing kategorii. A neviem kto a ako to bude kontrolovat.... ;-)


22.03.2009 19:29

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

hako
 Edvenčr 

Ikona

bolo bi fajn vysvetliť pojem "konštrukčný štýl motocykla". len aby sa predišlo zbytočným nezhodám.....


22.03.2009 23:00

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

WILLY Halmeš - blekac
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

kened som rád že Ťa opäť uvidíme , a možno aj iných...
hako , PaLo144 , Stribrnak , scott777 za prvé táto špeciálna diskusia k triedam RACING a CLASIC sa robí v dostatočnom predstihu - pravidlá začnú platiť od decembra 2009 t.j. že som veľmi rád keď napíšete pripomienky , ale konkrétne a najlepšie aj s návrhom - nie len kritiku , ale aj riešenie.
T.J.: LETNÝ PIONIER CUP sa ide ešte po starom !!!!!!
Dopredu upozorňujem že to teraz len monitorujeme aby sme sa vyvarovali nejakým chybám : "kto nič nerobí , samozrejme nič nepokazí" , Na môj vkus sú tie pravidlá tiež dosť obsiahle a v niektorých prípadoch nie až tak konkrétne. No ja sa priznávam bez mučenia že tak ako mnohí ste vyrastali s prvou mašinou - PIONIEROM , tak ja som mal prvú v 16 rokoch hneď JAWU 350 - 634. takže na pinčli som sa v tej dobe pár krát akurát odviezol a nadával že to vrčí a nejde >:-)
iloz je z nás predsa len technickejší typ , tak to dával dokopy. No určite si bude okrem mňa tiež čítať Vaše pripomienky a budeme to postupne dolaďovať.
Takže sem sa s návrhami . kto nechce byť na fóre nem mi napíše SS. ;-)


23.03.2009 9:46

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

JURIPKO
 Čoprák 

Ikona

Ked že môj Mustafa všetko splna pre triedu CLASIC v Decembri som tam a ak niekto chce mudrovať,že taký Pindur nebude schopný pretekať na trati v Pereši tak je na velkom omyle.Na poslednom zimnom Etop-Pionier Cupe sme boly svedkami,že môže ten môj vydržal aj Bečko a potom aj Ačko 8-)


23.03.2009 14:34

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

hako- motor, valec: upravy povolene uberanim materialu!!! Ja si myslim, ze je to nad slnko jasnejsie. Ani stifty nemozes dat 8-ky, vsetko je uz pridavanie-poniatno, kapisto, rozumies??? :-(((

Alebo potrebujes k pravidlam aj "vykonavacie nariadenie"?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (23.03.2009 14:38)


23.03.2009 16:00

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

momul
 Edvenčr 

Ikona

No vidim ze poniektory su totalny dementi :-D nehnevajte sa na mna ale uz neviem aky vyraz na vas pouzit.Ked je to raz clasik tak je to clasik a kazdy co chce clasik jazdit tym pravidlam pochopi!!!A ten co chce odrbavat nak odrbava ak mu to svedomie dovoli a ak si to kontrola nevsimne :-*


23.03.2009 19:19

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

hako
 Edvenčr 

Ikona

Velmi ďakujem za výstižne odpovede a ospravedlňujem sa že som taký zaostalí.


23.03.2009 20:28

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

aladin71
 Bahniak 

Ikona

hako myslel ale asi to,ze system sania v triede clasik pisany nieje.... a ako hovori pravidlo cislo 12: Ostatné časti motocykla hore vyššie neuvedené môžu byť ľubovoľné upravované , nahradzované , odstránené.... Este sa poriadne neskoncil jeden rocnik a uz sa spekuluje ako obist pravidla dalsieho rocniku....typicky Slovaci... ;-)


23.03.2009 23:32

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

momul
 Edvenčr 

Ikona

hako-a aby si sa nahodou nezmylil tak povolene je sediet na motorke len otoceny tvarou vpred tj. smerom k prednemu kolesu


24.03.2009 7:48

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

....hako vypichol medzierku v pravidlach, a este stale sa da doplnit: sacie hrdlo povodne, akekolvek upravy zakazane. A vy ostatni, hladajte dalsie medzery, aby v sezone ste sa nemuseli dohadovat co je dovolene a co nie. Cim jasnejsie a polopatyskycejsie, tym lepsie pre vas-clasicov. Nech maju aj 3 strany A4.
iloz-este v bode 15 si neuviedol farbu, vysku a typ cislic....bolo by dobre doplnit. Navrhujem pre racing cervene a pre clasic cierne.


24.03.2009 8:00

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

konštrukčný štýl motocyklov JAWA Pionier, t.j. blok motora musí zjavne pochádzať z motora JAWA Pionier , musí byť zachovaný sklon valca /ležatý/ a spôsob chladenia /vzduchom/.

Ak tuto podmienku splna motocykel jazdca, tak splna bod 1 pravidiel pre A-racing.


24.03.2009 8:28

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

BRNO
 Jogurťák 

HAKO nechce podzvázať ale Vás tu upozorňuje na diery v predpisoch. A nejaký d....t (ktorý namiesto rozrezanie rámu odrezal stúpačky a rajdy, to už neni d.....é?) ho tu uráža a nazýva dementom. Super úroveň fóra.
Krampus nemýl si konštrukčný štýl motocykla s konštrukčným štýlom motora!
Podľa týchto predpisoch A Racing chlapci pôjdete na sériových rámoch,ktoré budú musieť mať aj sériové blatníky,popríprade oplechovanie.ale aspoň nebudete zafŕkaný od blata-supervýhoda!
a Krampus keď si dám klapky medzi valec a pôvodné sacie hrdlo,to už je v poriadku? A prečo by som si nemohol dať 8 štift na valec ked sa mi strhne pôvodný?to mi vysvetli.


24.03.2009 8:50

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

BRNO
 Jogurťák 

A ešte krampus ty nevidíš v tých predpisoch,ktoré sú deravé ako rešeto (sito) tie MEDZERISKÁ? tak poradím navštíviť očného,ušného nie. :-D [dobre]


24.03.2009 10:28

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

Prave som sa vratil z komplexnej zdravotnej prehliadky. Neni to bohvieco, ale vysledok je: schopny...dalsieho vyvoja. ;-)
BRNO-podla mna, ak das stift M8 namiesto M6 tak to nie je uprava povodneho dielu? Nehovoriac o neporovnatelnej pevnosti spoja, teda mas vyhodu pred ostatnymi, to iste plati o klapkach, to je vec naviac ked hovorime o upavach povodnych dielov uberanim materialu.
Ak by som jazdil clasic a ty by skoncil predomnou, bud si isty, ze Ta "vyprotestujem" a ides domov s D-ckom. Ale vsetko je otazka vykladu pravidiel, kt. prinalezi usporiadatelovi a podla toho sa bude musiet cele startove pole "clasic-arov" prisposobit. Na to tam bude iloz, alebo ktosi iny a ten povie toto ano, toto nie! A ci bude zachovany konstrukcny styl, alebo raz, celkova koncepcia, alebo cojaviemco, je na usporiadatelovi.BODKA.
P.S.
D....t slubil, d....t dodrzal! Tak co?
A ked vidis MEDZERISKA v predpisoch tak okopiruj JURIPKO-v stroj a nebudes mat problem v clasicu, a vsetko ine je uz racing......dufam, ze si pochopil "co tym chcel basnik povedat."

Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (24.03.2009 10:34)


24.03.2009 11:24

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

BRNO
 Jogurťák 

Krampus tak asi som dementný ako tu niekto tituloval aj haka,lebo sa normálne opýtal.tak podľa teba ak domontuješ do benzínovej hadičky palivový filter tak to znamená D-éčko?ak si pridrátuješ výfuk,tak tiež D-éčko?ak dáš pod valec 2 tesnenia namiesto jedného,taktiež D-éčko?ak použiješ silikón taktiež D-éčko?dáš si pod sviečku alebo pod hlavu medenú podložku taktiež D-éčko?
PS:a Racing budeš jazdiť teda oplechovaný a s pôvodnými tlmičmi aby si dodržbal konštrukčný štýl motocykla? Alebo budeš riskovať D-éčko?


24.03.2009 11:53

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

BRNO- citujem sa:vsetko je otazka vykladu pravidiel, kt. prinalezi usporiadatelovi
O co Ti ide? Hadat sa tu, pouzivat argumenty ziaka 1.triedy, alebo o dobro veci? Momentalne si myslim,ze o to prve. [zle] ved na to je tam bod 12.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (24.03.2009 12:04)


24.03.2009 12:05

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Stribrnak
 Veteránista 

ahoj krampus.toto ma byt diskusia.a ked ta niekto upozorni na to,ze pises "hlupost",tak zrazu to otocis ze niekto sa chce hadat a je ziak 1.triedy.Brno a hako maju pravdu,lebo aj keby si urobil vybrus,das tam v podstate vacsi piest,uz si pridal material.tak si mal napisat.rozvod sania piestom(simetrak ako sme tomu kedysi hovorili) a pridavanie materialu povolene.a mas pokoj s mladymi chlapcami,ktory v tom nemaju jasno. lebo jak si dobre pamatam,kedysi ked sme jazdili sme bezne poistovali vyfuk aj ine veci dratom(radlovakom).a taktiez sme davali medene podlozky pod sviecka alebo aj pod hlavu.a dokonca aj v katalogoch.
a stym racingom ma brno uplnu pravdu,momentalne ako to je napisane.cize nehnievaj sa na mladych pubertiakov ked ta poopravia.a sanuj zdravie.
momul medzi inteligentnymi ludmi sa do dementov nenadava,zamysli sa nad tym.aj ked je to len forum,citaju to a pisu do toho aj strasi ludia,ktory tu vychovu aku taku maju.


24.03.2009 12:05

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Fechtlik
 Bahniak 

No chalani už som to nevydržal, sa len prizerať pravdu majú obe strany. Predpisy nie sú samozrejme že ideálne ale to ani nikdy nebudú a aj keď budú tak sa vždy nájde niekto
kto sa ich bude snažiť obísť alebo bude len vŕtať tu na fóre aby ukazoval že je múdrejší ako tí čo predpisy vytvorili ale aby oni niečo urobili čo bude mať hlavu a pätu to nie.
Typická slovenská nátura len mudrovať čo je dobré zašlapať.

Súhlasím s tým že predpisy sú zbytočne obsiahle, takže odpradávna platí že v jednoduchosti
Je sila , krása atd. Jaby som dal takýto návrh čo sa týka predpisov hlavne pre klasik kvôli zjednodušeniu.
Povolené je : odstránenie krytov, svetiel úprava alebo výmena blatníkov, výmena riadidiel avšak len Jawa 50.
Povolená vodorovná výstuha rámu(krk riadenia)
Sedadlo ľubovoľné
Nádrž jawa 50- všetky typy
Drapákové pneumatiky povolené
Výfuk – povolená len zmena polohy ale dĺžka aj tlmič originál
Povolené - zmena umiestnenia originálneho vzduchového filtra na inom mieste.
Úprava valca povolená uberaním materiálu do max. priemeru 40 až 41,5 mm( nech si upresní usporiadateľ) hlava povolená úprava úberom materiálu.
Pridávanie kanálov u valca Zakázané!!!!
Povinné tabuľky s číslom Racing biely podklad, čierne čísla, klasik ( podľa usporiadateľa)
Povinné účinné blatníky.
Dúfam že som na nič nezabudol.
Všetko ostatné čo nie je povolené,- je zakázané a bude to vyzerať tak ako to bolo
Továrensky vyrobené zo súčiastok Jawa 50.Tolerované budú len súčiastky ktoré sa vyrábajú ako náhrada ,podliehajú opotrebeniu a nedajú sa nahradiť inou súčiastkou. Napr. Zadné tlmiče už nezoženiete takže sa musí použiť náhrada ktorá má ale rozmery starého tlmiča.
Aby to však nejaký chytrák nechcel hneť zneužiť tak napr. zapalovanie musí byť pôvodné
Pretože na to staré je stále súčiastok dosť ale hlavne tá nová náhrada má vplyv na výkon aj spoľahlivosť. Tieto posledné vety nemusia byť v predpisoch uvedené.
Protest môže podať každý jazdec na iného jazdca do 15 minút od skončenia pretekov a to písomne so zložením zálohy 3 E – Usporiadateľovi. Ak bude protest oprávnený peniaze dostane naspäť, ak bude neoprávnený zostávajú tomu no koho bol protest podaný.
Posledná vec čo sa týka výkladu predpisov: posledné slovo bude mať tech.. komisár určený zo strany usporiadateľa nech je to Iloz alebo niekto iný ale mali by to byť ľudia ktorý majú o Jawe 50 prehľad alebo sa nachajú v niektorých sporných veciach poučiť aby v tom mali jasno.

Brno len blázon by kazil valec 8 mm štyftom porozmýšľaj ako inak by sa to dalo opraviť ak strhneš závit v karteri možností je niekoľko ale vo valci bude stále 6 mm.
Inak ešte Krampus má pravdu Ty máš naozaj dosť: "kto chce chápať chápe, kto nechce nechápe a asi ani nepochopí"
Tachnická prejímka určite nabude buzerácia ale prejímka zdravého rozumu ato čo tu ty píšeš nemá so zdravým rorumom nič spoločné.


24.03.2009 12:16

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

Fechtlik- [dobre] [dobre] [dobre] No coment!
Stribrnak-cakal som Ta s cersvo navarenym cajom, a Ty nikde, kvoli Tebe som vypustil aj druhu rundu A-cka ;-) :-D ....nie ja som vypustil dusu v prvej a do druhej som nestacil "dofukat" :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (24.03.2009 12:24)


24.03.2009 12:17

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Fechtlik
 Bahniak 

Stribrnak neviem či ste čítal návrh predpisov na minuloročný letný pioniercap a tom bolo plno nezmyslov a odborných termínov ktorým každý nerozumie.
Myslím že lepšie je to napísať laicky tak ako som sa o to pokúsil ja, nehovorým že je to dokonalé ale blýzke realite.
No a tie pripomienky od Brna ako silikón, dve tesnenie, šp. tesn pod sviečkou sú ozaj zbytočné rany pod pás a trochu mimo mysu.
Mimochodom pod sviečku dáva každý výrobca tesnenie a u klasika nie je najmenší dôvod ho meniť. a výfuk na drôte z núdze OK ale aby tak išiel niekto na prejímku? to mal radšej zostať doma, alebo si myslíte že je to bezpečné voči ostatným jezdcom ak sa ten priviazaný výfuk na drôte odtrhne? Spomente si na svoje preteky keď ste mali smolu kvóli iného nedbanlivosti.


24.03.2009 14:14

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Stribrnak
 Veteránista 

Fechtlik a Krampus asi ste nepochopili co ti dvaja mladici mali na mysli.oni vam len polopatisticky vysvetlili ako sa daju tie predpisy vysvetlit.urcite to nemysleli zle.ten zavit na valci M8 na uchytenie vyfuku pouzivam dokonca aj ja a taktiez si poistujem výfuk dratom.hlavne kvoli bezpecnosti mojej a ostatnych.a taktiez pouzivam medenu podlozku pod sviecku.a nevidim v tom nic zle a nic neprofesionalne,lebo opakujem kedysi sme to tak robili a dodnes sa to tak aj robi.zato ze sme skorej narodeny nemusime mat vo vsetkom pravdu.
vy tu zbytocne utocite na chlapcov,oni tie predpisy tam nenapisali,oni sa opakujem snazia len upozornit na to,ze nie su dobre.skuste svoju energiu presmerovat na kompetentnych.za svoj zivot co sledujem preteky,som taketo predpsiy naozaj este nevidel.mam velke pochybnosti ci tvorcovia predpisov vedia vobec nieco o upravach motocyklov.sportu zdar.


24.03.2009 14:52

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Fechtlik
 Bahniak 

Stribrňak: ked vynechám že tu niekto niekoho uráža pretože uraziť niekoho sa dá aj tak
že nemusím zrovna napísať že je dementný ale tým že povedzme zosmiešňujem jeho prácu alebo názor.
Čo je ale Hlavné je to že VY a pár Ďaľších nepochopilo že je to reč o triede klasik rozumiete KLASIK!!! a to vôbec ni je to isté ako to čo ste Vy kedysi jazdili pretože to bol racing.
Určite by snáť nevadilo ak bude mať niekto iné tesnenie pod sviečkou ak by si to vôbec niekto všimol alebo ak budete mať ako poistku kus drôtu kultúrne zaviazaného na výfuku.
Ale opäť opakujem nevidím najmenší dôvod dávať napr pod sviečku iné tesnenie.
Klasik znamená podľa mňa to že: je to čo najlacnejšie, čo najmenej úprav a roboty tak tu nevymýšľajte stále nové sprostosti.Ja som v mojom návrhu predpisov napísal povolené len to čo je jednoducho nutné pre tento typ pretekov. Ak by sa preteky jazdili v lete a na asfalte tak by tam pionier mohol ísť ako bol vyrobený.
Štyftom som aspoň ja pochopil štyft ktorý drží valec a hlavu a nie výfuk. Tam je raz šrób a raz štyft a preto je to stále zodrané ale aj to sa dá opraviť odsadeným štyftom.
[b]Predpisy tu ni je podstatné či tvorcovia niečo vedeli hlavne si uvedomte že tieto preteky ni sú pod MF, slov rep. a ani to ni sú také majstrovstvá aké ste jazdili pred asi 30 rokmi ??
Tieto preteky sú stále viacmenej RETRO
Amatérska účasť, usporiadanie a teda aj predpisy.
Stribrňak už sa skúste presunúť do roka 2009 a prispôsobiť sa dnešnej dobe tu je odkaz na stránku CZ, jawa50zavody.wz.cz/ je tu vypísaných niekoľko desiatok pretekov cestných aj terénnych a vždy sú tam aj nejaké pravidlá ani jedny nie sú rovnaké ako tie slovenské ale sú veľmi veľmi podobné.
Vaše reči mi pripadajú ako údajná ZUTA 79 a pri tom.........


24.03.2009 14:58

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

No som zvedavy kolko ich bude naozaj v B-cku ak budu musiet mat povodne predne a zadne pruzenie, na rame len vystuhu a skoro povodny tlmic vyfuku... :-O
Z tych co dojazdili toto splnaju mozno 3-4?
Som zastanca rozdelenia, ale moj nazor je ze obmedzenie uprav by sa malo tykat viac samotneho motora, ako ramu podvozku a vyfuku....


24.03.2009 15:41

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

Ja uz len priduplujem Fechtlikovi, skuste sa divat na tie predpisy ako celok, ak som limitovany prednou vidlicou, tak mi je zbytocne hladat kde nechal tesar dieru v bodoch o motore, pretoze zbytocne ho budem tunit,menit zapalko, davat klapky, frezovat prefuky, t.j. vrazat peniaze, ked po kazdej jazde mam rozbity predok a citim sa ako po 8 hod. pri zbijacke.
Stribrnak-mas najviac skusenosti z tejto oblasti, ved daj rovno navrh, napr.: v bode x je treba zmenit....to a to...., lebo...to a to, ja si myslim ze iloz to len a len privita a do buduceho serialu to tam zapracuje, aby bolo kazdemu jasne.
Svetu mier a motorizmu zdar!


24.03.2009 17:04

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Stribrnak
 Veteránista 

Fechtlik dakujem za upozornenie,viem ze je rok 2009,ale samotny jawapionier vznikol hodne davno pred rokom 2009.v 1971 sa v malackach uskutocnil prvy pioniercup ktoreho som bol ucastnikom.kolko si mal v tedy rokov?a ked sa ti nepaci,ze pisem do fora,staci povedat,ja pisat nemusim.a zuta existuje,poznam ju dlhe roky,chodi s nami na zavody,je to sikovne a mile dievca,len jednu chybu ma ze fajci a ta rakovina pluc,no co uz,nepocuva.
krampus na caj som nemal cas,ale neboj sa,vsetko som nafilmoval,si tam aj ty.a ma zmysel sem pisat pravidla,ked niekto ma iny nazor,alebo sa nieco opyta,hned mu nadavate.


24.03.2009 17:09

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Fechtlik
 Bahniak 

bakaono nemusíš byť vôbec na nič zvedavý ,živým príkladom pre tvoje pripomienky je napr. Juripko ktorý odjazdil skoro všetky preteky tohto roka v Pereši. Neviem či si tam vôbec bol
alebo či si jazdil.
Toto má byť kategória clasik takže tempo tejto kategórie by malo byť znateľne pomalšie ako racing a tým pádom sa to dá zvládnuť aj s obyčajnými tlmičmi.
Ja osobne som začínal s obyčajným Mustangom na MOTOCROSSOVEJ trati v pretekaní pionierov.
Na trati v Dubňanoch na Morave hneť za hranicami takže to nie je až tak ďaleko príď sa tam pozrieť 31.,5.2009 čo sa dá absolvovať na obyčajnom podvozku pioniera a preberieš sa z toho.
Pereš je oproti tomu Dialnica.
bakaono, Stribrňak atd..... viete totálne houbi o dnešnom pretekaní pionierov pretože ste boli najdalej v Janíkovciach a tam ste aj niektorí skončili.......


24.03.2009 17:27

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Nikdy som netvrdil ze o pretekani nieco viem. Ty vies zase houby o diskutovani... :-~
Spocitaj mi prosim kolko pionierov co dojazdilo tento rocnik by byhovovalo navrhovanej triede klasik. Myslim ze ti bude stacit jedna ruka.
A na pionieri som bol okrem stefanskeho na kazdom. ;-)


24.03.2009 17:57

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Fechtlik
 Bahniak 

bakaono vzhľadom na to že si bol na skoro všetkých pretekoch ako môžeš napísať takú hlúposť o tých tlmičoch?? a aké si mal štartové číslo??
A ak Ťa trápi momentálny stav B tak to nebol clasik ale B.Kategória clasik podľa mňa by mala vzniknúť novými pretekármi ktorý nariekali doteraz že je to drahé že to už ni je ono atd. a úpravou niektorých strojov ktorý si na Racing netrúfajú - je to jednoduché.

Stribrňak v roku 1971 som mal asi 3 roky no a čo?, znova Vám opakujem že to bolo úplne niečo iné, mimochodom aké boli vtedy predpisy???
Do fóra si píšte kolľko chcete ale k veci a majte konštruktívne pripomienky. Usporiadateľ vyzval
všetkých na diskusiu ale takisto vyzval že chce aj návrhy na zlepšenie a nie len mudrovanie.
Naviac sa to týka tých čo jazdia alebo jazdiť chcú.
Ja som svoj návrh popri práci napísal a čo robíte VY?? Som zvedavý či sa zúčastníte pretekov v Dunajskej Strede to by mala byť Vaša perketa.
no a ZUTA79 ja viem že existuje len na rozprave po posledných pretekoch nejako stratila reč, jediné čo vypadlo z jej hovorcu bolo to že závodný pionier by nemal vyzerať ako hybrid a pri tom sa on sám na takom vozí, niečo ako že "vodu káže a víno pije" ani len rám nemá s pioniera a takýto chcú mudrovať, inak tie ich predpisy asi museli vyzerať keď usporiadateľ dal prednosť tým Krampusovým.
Mne ešte zatiaľ nikto ne vynadal za moje predpisy tak skúste to aj Vy keď ste celoživotne a pretekársky skúsený a niečo zosmolte. športu zdar a pionierom obzvlášť, pitbajk - fúúj


24.03.2009 18:48

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

BRNO
 Jogurťák 

Pozri obrázok

Fechtlik ked pitbajk fúúj tak toto na čom jazdíš je čo? :-P
Stribrnak dík že si sa nás zastal.


24.03.2009 20:26

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Fechtlik
 Bahniak 

BRNO s tým pitbajkom som to myslel zo srandy čo si evidentne nepochopil a keď som napísal pitbajk tak som myslel pitbajk china 4 T atd.

No a chceš vedieť na čom pretekám: Tak je to základný rám vrátane krka riadenia original Jawa 50. Predné a zadné tlmiče, plasty sú z inej motorky čo má každý racingáč dokonca sú tam rámy z iných motoriek.
Motor: jawa 50, original nie je len hlava, karburátor a zapalovanie ktoré nie je kladivkové.
Toto má zase každá motorka v Racing triede tak neviem čo sa Ti nepozdáva.


24.03.2009 20:59

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

momul
 Edvenčr 

Ikona

BRNO-rozpilit pincla znamena rozpilit len na poly?Predstav si ze ako ty si nasiel medzeri v Krampusovich pravidlach tak ja som nasiel medzeru v mojej stavke a tak som nemusel rozpilit pincla na poly.Ak je to podla teba dementne,tak som dement ale ja som si chcel len dodrzat slovo.
Cele to bolo a malo byt o srande,no poniektory jedinci to nepochopili ako vidim.Cely pionier cup mal byt o zabave.Este vlani sa sami organizatory natahovali po letisku za trojkolkou co bolo tak isto blaznive ako to ze ja som sa stavil ze ak nebudem do prvej 3ky tak si dorezem pincla.Nikomu som tym neublizil len sebe tak nechapem...
V niku mas jogurtak,isto chodis na zrazy kde sa dobre nadrbes a fandis tvojim kolegom (tiez nadrbanym) ako si palia gumu ak to aj sam nerobis.To nieje dementne? Takze mily moj maj ma rad a vrit ma bozaj :-* a ak mas v umysle odrbat s predpismi a schvalne citas medzi riadkami tak to nekaz a daj sa na fotbal alebo tenis
A preco si neprisiel za mnov a nepovedal si mi ze som dement priamo pri cine?

Upravené 2 krát. Naposledy upravil momul (24.03.2009 21:12)


25.03.2009 8:01

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

...... :-D :-D :-D , nazorny priklad ako nam momul presiel cez rozum! Ja som tiez cakal, ze pincla budeme nakladat vidlami do dodavky.....a nic! >:-)


25.03.2009 9:08

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

JURIPKO
 Čoprák 

Ikona

Priatelia niektore prispevky su naozaj uplne od veci usporiadatel Pionier Cupu dal moznost vytvorit triedu KLASIK a je len na nas,ktory sme za a chceme take nieco jazdit,aby sme na to zareagovaly.Pravidla a podmienky su obsiahnute dostatocne ten kto bude chciet obchadzat stanovene pravidla si musi bit vedomi,ze bude rychlo odhaleny.Ak sa to podari zachova sa tradicny PIONIER a bude aj trieda v ktorej sa ide uz trochu ina palba,takze bude taka spokojnost na oboch stranach. Bacaono a to kolko takych Pionierou dojazdi,alebo nie bi som neriesil,lebo sa to pojde ako serial na viac pretekou a bic plieska na konci nie asi tolko som chcel 8-)


25.03.2009 9:32

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

BRNO
 Jogurťák 

Momul ak máš psychické problémy a problém so slušným vyjadrovaním,nepíš do fóra,ale obráť sa na linku dôvery.
A na zrazy chodím,ale sklamem ťa,vypijem max.2deci červeného a nakoľko som dospelý aj ja, aj moji kamaráti,gumy nepálim.
a takýto názor máš aj na Blekáca ked je jogurták?


25.03.2009 13:45

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

momul
 Edvenčr 

Ikona

BRNO-ano som psychopat ;-) a nenachadzam uz ine slova na takych spekulantov ako si ty a tebe podobny.Cele toto vzniklo na zaklade toho ze niekto nevie prehravat.Jasne otvorime triedu clasic a vsetci dostanu druhu sancu.BRNO si ale najde slabe miesto v predpisoch a bude mat o 2 koniky navrch a zacne vyhravat (teba pouzivam len ako priklad).
Ked sa moze taky Krampus trepat 800km tam a spät (alebo ja cca 400km) a pritom sme ani jeden za 2 roky nezaznamenali ziaden uspech,tak to moze robit kazdy co ho bavi byt medzi "svojou" krvnou skupinou.A vôbec nas netrapi napr. to ze napr Aladin ma 5x lepsi motor a ja nemam sancu,hlavne ze som tam medzi vami.
Takze moj nazor na toto cele je ten ze sa stane pri takychto "spekulantoch" z Clasicu len menej viditelny Racing a vôbec si to nebude splnat ulohu.
A este mi neda :-D precitaj si co mas napisane pod Jogurtakom :-D tak suchaj nohami a pssst!!!A ano Blekacika si viem uplne zivo predstavit pri paleni gumy.A vsetci jogurtaci su u mna dementi :-D


25.03.2009 14:41

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

momulko- nezabudaj, ze aladin71 je aj 100x lepsi jazdec ;-) :-D :-D , vsak ho uvidis v plnom nasadeni u nas v auguste.
A jogurtaci nie su dementni, len na zrazoch nepricetni /cest vynimocnym vynimkam/ I-GRR

Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (25.03.2009 14:47)


25.03.2009 20:31

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

iloz
 Edvenčr 

Ikona

Zdravím všetkých prispievatelov, niekolko dni som namal čas na net , a nestačim čítať :-~
Vela ludi tu popisalo správne veci (fechtlik,....)
Triedu klasik sme sa rozhodli preto vytvoriť že tu boli ohlasy,že prečo jazdia stroje ktore sa nepodobaju na pioniere atd...
Ale tu debatu niektorých ludi ktorý len hladali chybi a medzeri v pravidlách pušťam druhým uchom von, lebo takých tu bolo .....
Triedu klasic som myslel pre ludi ktorý nechcu investovať velké peniaze do stroja, ale zároven chcu použiť svoju zručnosť.
A tý čo budu podvádzať a obchádať pravidlá na nich čoskoro dojde mráz(omrzí ich to ked nebudu vyhrávať , lebo rozhoduju ešte dalšie faktory: jazdecke umenie,šťastie, počasie...)
Alebo ich volakto nabonzuje .....
Stribrnak: Netvrdim že som neomylný a že všetko viem .., ale bol by som zvedavý ako by ste napisali jednoducho tie pravidlá, aby v nich neboli medzeri a zároven aby trieda klasik zostala lacná trieda dostupná pre každého( kvoli tomu sme dali do pravidiel napr. originál teleskopy...
Už len poslednu vetu k pravidlám , tý čo sa budu zjavne snažiť obýsť pravidlá, pri preberaní budu jednoducho zaradený do triedy A-racing...


25.03.2009 21:13

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

momul
 Edvenčr 

Ikona

iloz-ja by som ich ani do Racingu nepustal :-(((((( lebo taky ludia nemaju sportoveho ducha :'(


26.03.2009 2:09

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Fechtlik Uz ma prosim neries a nekur...y mi nick. :-~

Mal som len pripomienku k navrhovanym pravidlam.
Obavam sa ze ak zostanu v takomto zneni pre triedu B-klasik, tak su dost prisne a este aj tazko kontrolovatelne. Z tych co jazdia teraz im vyhovuje len zopar strojov. Trebars kolko ich tam je zo skoro povodnym tlmicom vyfuku? (len tolko k tym tlmicom Fechtlik >:-) )
Neocakavam ze do B-klasiku v tomto ponimani sa nahrnie vela strojov a pretekarov, a casom to pre neucast zanikne. Zatial mi to pripada tak, ako by prave toto bol umysel.
Preco nenechat trosku volnosti aj v tejto kategorii. Ved aj ti mlady chlapci sa chcu realizovat a ucit na upravach (aspon ramu, podvozku, vyfuku), ale poststane lacnejsich upravach ako v triede A-racing. Nemaju na to aby vrazali desattisice do motora, ale maju len zvaracku, par dielov mozno zo simsona, alebo niecoho ineho, sikovne ruky a hlavne chut...
Osobne sa mi celkom pozdavali pravidla z minulich rocnikov. Akutat by som vyhodil poznamku: "úpravy pôvodného motora povolené".
Vyzeral by to asi takto:
MOTOR : JAWA PIONIER 50 cm3 (pôvodne zapalovanie, karburator, valec hlava valca, prevodovka)
MOTOCYKEL : VOĽNÁ ÚPRAVA ( z motocykla nesmú vyčnievať ostré hrany a nebezpečné predmety )

Ostatne serepeticky s tabulkami, blatnikmi a startovnymi cislami si tam kludne domyslite...
Myslim ze v jednoduchosti je krasa.

Tymto na tuto temu koncim. Svoj nazor som napisal.
Nebavi ma citat zabomysie vojny a nazory a kritiky tych, co v kategorii B-klasik ani neplanuju jazdit, ale zato sa vsemozne snazia vsetkych co tuto myslienku podporuju zosmiesnit a znosit pod ciernu zem.

Na preteky budem chodit dalej, tak ako doteraz, a necham sa prekvapkat v buducom rocniku.Verim ze bude este lepsi ako tento. ;-)
Cafte!!! [dobre]


26.03.2009 7:08

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Fechtlik
 Bahniak 

bacaono prepáč ten preklep snáť to prežiješ
Pochop už konečne že ak povolíš v Clasiku úpravu podvozka tak zase len znevýhodníš tých čo tú úpravu nebudú mať.
A tlmič výfuka originál je dôležitý aj preto že to bude aspoň trochu eliminovať špekulácie vo vnútri motora na zvýšenie výkonu pretože všetko sa odkontrolovať nedá.
Mladý chlapci trápili aj ZUTU79 a v tom je tá pointa že ak sa povolí to čo chceš tak si to zase nie každý bude môcť dovoliť. Niekto sa chce len Voziť a Niekto prerábať na prerábanie je tu Racing.
Naviac si myslím že dnešný "mladý chlapci" majú úplne iné záujmy ako sa voziť na 30 ročných pinčloch, ak ich k tomu neprivedie otec alebo niekto starší tak sa ich na pretekoch asi veľa neobjavý ale nechajme sa prekvapiť.
iloz dobre si to napísal....


26.03.2009 7:34

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

momul
 Edvenčr 

Ikona

bacaono- [dobre] suhlasim.Aj mne sa to zda dost jasne a az prisis obsiahle a preto nechapem ako to moze niekto este schvalne "nechapat" a hlada este aj tam medzery.
A s tymi upravami je to tak ako napisal Fechtlik [dobre]


26.03.2009 8:16

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

iloz,Fechtlik- [dobre]
bačaonô-triedu clasic nemienim jazdit pre tu atmosferu co tam bude vladnut/bodaj by som sa mylil/, nakolko v podobne "zosnurovanych" triedach v inych typoch motosportu kazdy kazdeho podozrieva, kazdy kazdeho sleduje, kazdy s kazdym chce "vydzubat"a predpisy si vyklada po svojom, ked nedajboze skonci pred nim, jednoducho uz take nemusim, mal som toho dost.
A v racingu co si na moto tam dam, moja vec, a co si da druhy jeho vec, a ked ma oprasi rozdielom triedy moja chyba, mam sa viac snazit-po vsetkych strankach.
Po tychto riadkoch snat pochopis niektore moje reakcie.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (26.03.2009 8:18)


26.03.2009 10:39

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Fechtlik
 Bahniak 

Krampus [dobre] [dobre]
Veď keď sa nevedia dohodnúť na predpisoch v F1 tak čo my si s toho robíme ťažkú hlavu.
Tam sú stále nejaké incidenty o ich nedodržaní atd .naposledy včera ato ešte ani nezačali jazdiť.
A to je inééé FÓÓrum a preteky ako pionier cap.


26.03.2009 11:20

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

aladin71
 Bahniak 

Ikona

Trieda clasik sa ma vytvorit pre mladych chlapcov a pre takych co dotoho nechcu davat velke peniaze...lenze ja stale nevidim odozvu od tej druhej strany, ze ano chcem triedu clasik...navrhovatelov na rozdelenie je vela...ale jazdcov 0.... su tu len taky ktory ani nejazdia a len spekuluju,dalej my racingaci, a taky co to bere pre zabavu a je im jedno ci budu dve triedy alebo jedna.....juripko,krampus a bacaono pridu na preteky tak ci tak...na poslednych pretekoch bolo 44 pretekarov...co bolo podla mna na tie podmienky velmi vela...a opakovane kazde preteky tam chodia aj mlady chlapci (maly Holecka,Jakab,Berec...) tak ako aj starsi pani ako je krampus,ujo triskac a vsetci su spokojny a pridu zas... Tak je potrebne nieco menit a rozdelovat? ja si myslim ze dve triedy s ucastou v pomere 30: 10 podla mna nechceme....teraz mame 20 v A a 20 v B a ze by rapidne klesala ucast rok co rok sa mi vobec nezda...


26.03.2009 11:48

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

.....lenze,aladin71, 4x z 5 pretekov sa nekvalifikovat do A-cka /st.c.2/a potom byt na bedni, to mi tiez nejako nejde do mojej sedivejucej hlavicky, ked v poslednom preteku som za vami vyrazil ked uz ste mali 1/2 kola naskok a aj tak som sa stihol kvalifikovat, to akoze v kvalfikacii jazdit neviem a v B-cku naraz objavim v sebe "skryte rezevy"?
Na vysvetlenie: Po rozprave sa nesiel trening, ale hned 1. rozjazda a ja som bol na rozprave peso, nez som si dosiel pre motorku, tak uz ste boli za kopcami. :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (26.03.2009 12:00)


26.03.2009 14:04

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

aladin71
 Bahniak 

Ikona

krampus cislo 2 ale patri do takzvanej triedy "zbieracov poharov" ktora je velmi znama v motokrose a endure...kde jazdci vedome idu radsej do nizsej triedy aj ked maju na tu vyssiu...ale pre nich je asi lepsie byt PRVY V PEKLE AKO POSLEDNY V NEBI... ;-)


26.03.2009 14:39

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

krampus
 Geriatrik 

Ikona

....ale, ved.... ;-) !
Asi mu robi dobre divat sa na nas z vysky....../stupna vitazov/ :-D


26.03.2009 20:56

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

kened
 Bahniak 

Ikona

bacaono musis s tebou nesuhlasit s tou upravou motocykla. Pretoze zas tam dojde niekto s ramom nejakej krosky a zas to nebude pripominat pioniera a nazov clasic zas strati svoju podstatu.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kened (26.03.2009 20:58)


06.11.2009 18:09

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Zeman106
 Bahniak 

Ikona

a prosim vas a ked sa chistam do B skupiny tak nemozem mat prehodene ani kolecka 8-) v prevodovke??

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zeman106 (06.11.2009 18:09)


07.11.2009 14:23

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

aladin71
 Bahniak 

Ikona

Zeman106: mozes...ale musia to byt koliecka len z traktora Zetor...ine nemozes...


07.11.2009 21:58

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

Zeman106
 Bahniak 

Ikona

aladin71: viem viem nejak ich tam musim napchat .. ale ved to zvladnem.DUFAM :D


21.11.2009 22:54

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

WILLY Halmeš - blekac
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

nazdar rideri - dávam do pozornosti, že už na našej inovovanej stránke ( na ktorej sa teraz intenzívne pracuje ) sú všetky potrebné informácie na stiahnutie : www.mk-fenix.sk/web/index.php/pionier-cup-zimny...
Vyzývam všetkých čo chcú prísť pretekať či v preteku PIONIER CUP Triede KLASIK alebo ŠPECIÁL , alebo v novovytvorenom preteku PITBIKE CUP nech sa už hlásia dopredu podľa informácií na našej stránke - hlavne kvôli prideľovaniu štartových čisel.
A pre tých čo sa chcú trochu pobaviť a zasmiať - odporúčam VIDEOGALÉRIU kde PIONIER CUP má špeciálne miesto.
Tešíme sa na Vás 13.12.2009 na voľnom tréningu - bez štartovného !!![u][/u]


26.11.2009 20:49

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

MirecNR
 Turista 

Ikona

Nazdar všetci.Na jednej stránke som našiel dosť dobre spracované domáce video ktoré je venované pionieru.[null ]

Video: RACER na Pionieri

Ak ich niekto pozná nech sa ozve. MirecNR (MK-FÉNIX)


27.11.2009 9:22

Re: PIONIER CUP triedy - A: RACING , B: CLASIC

JURIPKO
 Čoprák 

Ikona

Dobré spracovane videlko :-)))



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.