Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2980 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28574
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17014)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11560)

col de parpaillon - Diskusné fórum - Moto turistika

Chystáte sa na nejakú cestu, alebo len hľadáte radu ako a kam vycestovať ?

Značky: Cestopis, Tip, Mapa, GPS, Batožina, Plánované, Skúsenosti.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiucol de parpaillon - Diskusné fórum - Moto turistika

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

19.11.2007 15:43

col de parpaillon

majoBA
 Turista 

Ikona

nevie niekto ci je to prejazdne na cestnej moto?? podla mapy ani gps to nevyzera na asfaltovu cestu. resp. ne moc kvalitnu.. dik.


19.11.2007 16:41

Re: col de parpaillon

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Nie, nemal som srdce, ale ak tu starsiu nemas rad tak tam prides...
pošlem ti foto na mail. po ceste si pozri nadherne skaly ako sa deformovali pri tlakoch...

redaktori tam prisli na Triumph Tiger 1050 - barbari


20.11.2007 10:02

Re: col de parpaillon

majoBA
 Turista 

Ikona

majo dik moc za foto.. uz viem ze tadial nepojdem ;-)


20.11.2007 13:10

Re: col de parpaillon

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Aaaaaaa mas noveho velkeho fazera GT s orig. kuframi a vyssim plexi gratulujem verzia.

Ako ho hodnotis oproti starsiemu????

Cakam na jarno-letne porovnanie mohol by si vytvorit niejaky clanok budem ti to pripominat, nechutne. :-) :-) :-)


20.11.2007 14:01

Re: col de parpaillon

majoBA
 Turista 

Ikona

no stary bol v poho na sportovu turistiku. kamarat mi pozical na par km jeho fz1 ale po 10km som sa este nevedel rozhodnut. na cudzej sa tazko skusa co to zvladne. potom som trosku pokrcil fzs a tak som sa dostal k fz1. za priplatok 20tis tam boli doplnky v hodnote 85 tak som nevahal.plexi,padaky,bocne plasty,nosic a dva origos kufre ala fjr. prvych zabehovych 1600km je tak akurat na spoznanie moto a tak uz by som mohol porovnavat v com je lepsi. teraz mam na nom cez 3000km. to najpodstatnejsie je podvozok a reakcia na plyn.vstrekovanie,tuhy ram,tuha kyvka, ud vidla vpredu... o peknych par tried inde ako stary model. v podstate splna to na co som pouzival aj starsieho akurat to robi vsetko lepsie,presnejsie,istejsie a rychlejsie ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.