Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10425)

Sardínia 2011 - Diskusné fórum - Moto turistika

Chystáte sa na nejakú cestu, alebo len hľadáte radu ako a kam vycestovať ?

Značky: Cestopis, Tip, Mapa, GPS, Batožina, Plánované, Skúsenosti.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSardínia 2011 - Diskusné fórum - Moto turistika

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok

Predchádzajúce | 1 2 |

14.01.2011 21:05

Sardínia 2011

Ikona

Po niekoľkonásobnej konzultácii s mojimi mototuristickými priateľmi Peťo, Miloš, Miro, Paľo, Juraj a možno tak trocha aj Rado, (nicky na motoride toto si môžete vydedukovať podľa nasledovnej diskusie) sme dospeli k záveru, že hlavnú dovolenku tejto sezóny 2011 budeme smerovať k talianskemu ostrovu Sardínia. No nakoľko, bolo viac pripomienok (a ešte aj budú pribúdať, myslím vecné) som sa po dohode s niekoľkými s vyššie menovanými „skoro“ rozhodol a cestu sme rozvrhli nasledovne:
Idem postupne, tj. trasa odo mňa :

20.5.2011 (1 deň) - Zvolen – Niekde v Itálii by sme prespali
Na toto plánujem dva dni . Prečo ? Nuž preto, lebo minulý rok sme to absolvovali v dvoch variantách Varianta 1 - Na jednu šupu, za jeden deň – na pretekároch som videl, že si užili z cesty len deliace čiary, benzínové pumpy, večer jedno pivo a po ňom padli do postele ako kábel.

21.5.2011 (2 deň) – Od niekadiaľ z Itálii, kde by sme zohnali nocľah – Kemp Livorno
Variant 2 – išli by sme do Livorna dva dni, z čoho by sme sa prvý deň jazdy rozhodli urobiť, čo najviac km a dostať sa čo najbližšie ku kempu v Livorne. Prešli by sme asi 700 km a potom by sme sa ubytovali niekde po ceste v penzióne, tj. osoba/ noc cca. 30 €. Na druhý deň by sme sa ráno najedli pred potravinami v najbližšej dedine(má to svoje čaro, verte mi) poprípade by sme sa zastavili pri totej krivej veži v Pise. Dúfam, že sa nezopakuje scenár z minulého roku, kde jeden náš nemenovaný motopriateľ (theo) zakalil na križovatke a preletel ju ako drak, čím sme minuli križovatku do mesta. Ďalej by sme s veľkou časovou rezervou by sme hravo dorazili do vopred zajedaného kempu v Livorne o 15:00 hod.

22.5.2011 (3 deň a 4 deň) – Kemp Livorno – Trajekt – Bastia (Korzika) – Porto ( Korzika) – do 24.5.2010
Trajekt vyráža ráno o 8:00 z prístavu v Livorne. Trajekt na zabookovaný vopred cca do 10.2.2011 stojí nasledovne. Kemp od prístavu je vzdialený cca. 10 km. Ráno sa stretneme pred vchodom z kempu o 6:30 hod a za pol hodinu dorazíme k žltému trajektu Corsica Ferries a nalodíme sa. Za 4 hodiny sme v Bastii (Korzika) cca o 12:00 hod.
Odtiaľ sa vydáme na cestu k západnému pobrežiu, k najkrajšiemu kútu Korziky k prístavnému a rekreačnému mestu Porto. Tu sa ubytujeme za cca. 17 €/ osoba /noc v kempe. Bungalow.
24.5.2010 (5 deň) – Kemp (Porto) – Bonifacio – trajekt Sardinia

Tu predpokladám, že vyrazíme z Porta do 9:00 hod a presunieme sa do starobylého mesta Bonifacio , tj 200 km južne, urobíme obhliadku mesta a trajektom sa presunieme na Sardíniu, cca 18 km.

Na Sardíniu plánujem ďalších 7 dní. To znamená, že sa ubytujeme v dvoch strategicky umiestnených kempoch, kde sa zložíme. To preto aby sme sa mohli ľahšie presúvať po Sardínii(bez batožiny) a nemuseli hľadať každý deň ubytovanie. Na Sardíniu predpokladám spolu okolo 1500 km tj. pojazdíme denne cca. 200 – 250 km. Nejdeme len pretekať, ale chceme niečo aj vidieť, more a zažiť.

No a sme na 12 dňoch – je 31.5.2011
Späť po pevnine je ísť konina, všetci máme toho plné zuby, ale bolo to krásne. Sme v kempe niekde blízko Olbii , kde by som najradšej večer nasadol na trajekt, ktorý ide o 22:00 hod a nočnou plavbou by som sa vydal do Livorna. V Livorne sme cca ráno o 7:00 hod. Prečo v Olbii, lebo nočný trajekt nám ušetrí 1 deň dovolenky (vyspíme sa na trajekte) . Ceny trajektov doložím po vecnej diskusii. Debatoval som zo zástupkyňou cestovnej kancelárii, ktorá mi prisľúbila ústretovosť pri zajednávaní listkov. Ale ceny dohodnem až potom ak sa dohodneme na približnom programe.

1.6.2010 – Livorno prístav – Jazero Velden cca 600 km (za hranicami Rakúska) tu by sme sa mali ubytovať u frau Zity, ktorá bola na nás veľmi milá a za 30 €/osoba/noc/sprcha/raňajky, nás ubytuje.

2.6.2010 – Jazero Velden –„ home sweet home“ – jazda domov
Ráno sa budíme o 8:00 hod. Kleine frau Zita nás pohostí raňajkami a do 9:00 vyrážame domov.

Doma sme(teda ja vo Zvolene) cca okolo 15:00 hod
14 dni na motorkách s perfektnými zážitkami a fertich 

Náklady 1 moto /1 osoba / 14 dní :
Palivo – vychádzam z mojej spotreby VARAN 1000, tj 6,5 l benzínu na 100 km, čo je v prepočte 0,083 € / km . Podľa nasledovných údajov :
Zvolen – Livorno - 1 200 km = 100 €
Bastia – Porto - 150 km = 13 €
Porto – Bonifacio = 200 km = 17 €
Sardínia - pojazdíme cca 1 500 km = 125 €
Livorno – Zvolen = 100 €
Za palivo spolu : 355 € + rezerva 50 € = cca 400 € (odhad)

Diaľnice :
Každý, kto bol v Itálii vie, že ak chceš obísť diaľnice, tak prídeš do Livorna za 4 dni. Preto je potrebné zaplatiť diaľničné poplatky tj.
Zvolen – Livorno a späť = cca. 50 €
+ Rakúske diaľnice, ale to som zarátal do rezervy

Trajekt :
Livorno – Bastia : 35 € / motorka/osoba/ tam - spresním
Olbia – Livorno : cca : 50 € / motorka / osoba/ späť – nemám zistené, ale spresním
Spolu za trajekt : 85 €Ubytovanie – vychádzam zo skutočnosti a štúdií cestopisov na Sardínii, kde sa dá hravo v období, v ktorom tam plánujme ísť, zohnať ubytovanie za cca 15 – 20 € osoba noc.

Tj. Zvolen - niekde v Itálii – 1 osoba/ noc / penzión = 30 €
Niekde v Itálii – Livorno – 1 osoba/ noc/ kemp = 17 €
Porto – 1 osoba / 2 x noc/ kemp = 34 €
Sardínia – 1 osoba / 8 x noc / kemp = 17 € x 8 nocí = 136 €
Velden – 1 osoba/ noc / privát = 30 €
Ubytovanie spolu : 247 € + 50 € rezerva = 300 € ubytovanie

Strava :
Vychádzam zo skúseností a štandardu motorkárov turistov. Ráno sa najeme zo zásob nakúpených deň pred tým, konzervy, klobásky, saláma, syry a pod.
Obed – kto ako vydrží, buď zo zásob, alebo niekde po ceste.
Večera v kempe, spoločne si niečo uvaríme. Kempy sú vybavené komplet súpravou navarenie, chladnička, sporák, hrnce, taniere, príbory a pod.
To znamená, že s rezervou to odhadujem na 25 € / osoba /deň, čo znamená, že :
25 € x 14 dní = 350 €

Vreckové : kto ako znesie. Ja väčšinou miniem za toto obdobie cca 100 – 150 €.

Suma - sumárum , náklady zrátané spolu : 1 335 € / osoba/ motorka/ benzín/ diaľničné poplatky/strava/ubytovanie/ vreckové/ rezerva – spolu

Je to hrubý odhad, vychádzal som z minuloročnej cesty na Korziku a z faktu, že Itália je omnoho drahšia. Možno sa niektorí spracú aj do 1 000 – ky na osobu a moto . No ale musím podotknúť, že omnoho lepšie nadhodnotiť, ako nemať. Uvedomte si však jedno, že táto dovolenka nie je len výlet do Tatier, ale naprieč Korzikou a Sardíniou a je to min. na 14 dní. A to niečo aj stojí.

No a kto si berie ľadvinku, tak nech si pripočíta náklady aj na ňu. Tu by som poprosil baskama, aby sa vyjadril, že koľko minul minulý rok na Korzike. On bol totiž s ľadvinkou. Ja som bol sám a minul som, od domu - domov presne 850 €. No a potom si stačí percentuálne rozdiel medzi mojimi výdajmi a baskamovimi percentuálne vypočítať. Výjde vám nejaký výsledok. Všetko samozrejme záleží aj na váhe ľadvinky, ako aj na jej spotrebe jedla a pitia. Ľahšie je ťahať na moto 54 kg vážiacu ženu s normálnou spotrebou, ako 100 kg – ového chlapa, čo zožerie denne :-D pol svini a do kopcov ho nevytiahne ani Goldwing.

Teším sa na vašu diskusiu, ale vecnú 8-)

14.01.2011 21:53

Ikona

Ak by niekto chcel vidieť ten trajekt, tak tu je foto...Ten panelák s nami letel vyše 50 kilometrovou rýchlosťou, a 7 hodinová plavba na Sardíniu ubehla parádne rýchlo.

Pozri obrázok

15.01.2011 19:21

Ikona

Dodo, to si tak rozpisal ze asi niet ani co dodat. Snad len tolko ze minule sme mali so sebou v rezerve aj stany, ale nakolko nikde nie je problem v tej dobe sa tam ubytovat by som ich nebral.

15.01.2011 20:01

owwidius

Ikona

ty vole ten rozpocet, to je nejak moc, nie? ja som bol s frajerkou min. leto slovinsko & chorvatsko 12 dni a stalo nas to vsetko dokopy 1000. a to sme jedli skoro stale v restikach, niekedy aj obed aj vecera... idem sa na tie cisla pozret poriadne :-)

ty mas predsa len viac km a viac dni, plus ten trajekt...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil owwidius (15.01.2011 20:02)

15.01.2011 20:23

Ikona

owwidius , nemýľ si chorvátsko a slovinsko, s francúzkom a talianskom. Sú to reálne čísla. Mimochodom podľa CK Tulák :
denný trajekt 1 moto/ 2 osoby - Livorno - Bastia - v predpredaji - 68 € tam
nočný trajekt 1 moto/2 osoby - Olbia - Livorno - v predpredaji 148 €
Do rezervy som zarátal tiež trajekt Bonifacio - Porto Quadro - cca 25 €
Tu to máš hneď o cca 240 € viac.
Všetky čísla sú reálne´. Ale ,ako som už spomínal, niekto minie menej, niekto viac.
A kde sú ešte zvýšené ceny palív. Jednak na ostrovných štátoch, jednak pod tlakom drahším pohonných hmôt v letnej sezóne :-)))
V každom prípade prepočítavaj. Rád sa nechám presvedčiť. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil 2841dodo (15.01.2011 20:25)

15.01.2011 21:20

owwidius

Ikona

ved pohoda, nevravim ze mas zle cisla ;-) ja sa pytam pretoze dumam nad korzikou, tak sondujem ;-)

my sme prave tiez zrovna nesetrili, nam to hlavne jedlo v restikach celkom predrazovalo. som bol inak skor neprijemne prekvapeny, ake ceny su v CRO. ale ako v principe som urcite za to, ze ked uz clovek niekam ide, tak by si to mal aj uzit a nekukat na peniaze v prvom rade.. miestne speciality, dake poldecko, pivko atd.

ak by si mal nejake cisla (co ste boli v maji), tak posli SS ak sa ti bude chciet, dik!

v kazdom pripade nech vam to vyjde a tesim sa na foto, z korziky boli paradne [dobre]

16.01.2011 14:45

Ikona

minulý rok ma vyšla Korzika s priateľkou dohromady 1100 € v čom sú započítané i 2 drahšie večere v štýlovej reštaurácii. Ako píše 2841dodo, stravovali sme sa formou nákupov v supermarketoch a večer si varili teplé jedlo v kempe, ktoré boli naozaj dobre vybavené i kuchynskými potrebami.
owwidius, nemôžeš porovnávať slovinsko a chorvátsko s Korzikou. Je to francuzsky ostrov a to hovorí samo za seba. Dá sa tam ale prežiť v pohode a nie je to až taký veľký rozdiel. Mňa prekvapila Korzika pomerne slušnými cenami kempov a to sme ani raz nevybalili stan. Už by som ho tam ani nevliekol.

16.01.2011 20:42

world

Ikona

No co ku tomuto dodat asi len tolko ze peniaze sa budu musiet naskriabat aj keby co bolo:D

16.01.2011 21:16

Stowasser

Ikona

ked to tak citam.. uz nech je jar! Vlastne podla Ilka sa mi zda, ze si zajazdime asi aj zajtra :-)

Ja chcem ist na podobny trip, akurat s tym rozdielom, ze planujem vyuzit autovlak z Viedne, bude fajn sa ako tak vyspat a hlavne usetrit si jazdu po dialnici a financne to je tiez dost zaujimave.

www.oebb.at/de/Reiseplanung/PKW_Motor-_und_Fahrrad...

17.01.2011 7:01

Ikona

Stowasser nad tým autovlakom rozmýšľam už dávnejšie. V každom prípade je to fajn nápad. Odpadne mi tým zháňanie ubytovania po ceste do Livorna, ďalej nudný presun po Talianskych diaľniciach. Väčšina diaľničných poplatkov . Čiže ak to zhrniem :
Jednostranný lístok z Viedne do Florencii = 104 €

Poplatky diaľnica = 25 €
Ubytovanie 1 noc / 2 osoby po ceste = 60 €
Nudne diaľnice , bleeeeaaa
Keď si to zrátam, tak som v pluse a oddýchnutý. No budem o tom vážne rozmýšlať. Uvidíme, že čo na to spolucestujúci.
Ďakujem za tip 8-)

17.01.2011 7:28

Ikona

Dodo, ale tych 104 eur je myslim ze len za motorku, k tomu si este treba kupit listky, tak to vyjde asi na rovnako.
Ale keby aj financne to bolo na stejno, tak vyhoda autovlaku je v tom ze si oddychnes, nenicis motorku.....ale potom uz podme kua lietadlom.
Ved ja chcem ranajkovat pri malych potravinach, dat si odrezat prosciuto a nepustit Berlusconiho na dialnici. O toto ty ma chces pripravit? :-D :-D

17.01.2011 8:30

Ikona

tak, tak, pravdu má theo. Žiadne železnice, žiadne autá, žiadne lietadlá. :-((( Najlepšia je poriadne ubolená riť s 1000 km presunu, to ja mám rád. :-)))

17.01.2011 11:24

Ikona

Chlopi, ale veď ja som to dal ako alternatívu, presná kostra sa vykryštalizuje, rátam začiatkom februára.
No theo tie potraviny a raňajky majú ozaj svoje čaro ;-)

17.01.2011 15:45

Ikona

Keby som nevedel aké nádherné miesto je Porto,tak by mi trošku vadilo,že ideme na Sardíniu cez Korziku,ale na červené skaly v Porte sa nedá zabudnúť,takže prakticky Dodovmu plánu nechýba nič.
PS:do vlaku ani do auta s motorkou na prívese ma nikto nedostane,veď cesta je cielom,no a tie ranajky pred samoškou,už sa teším

17.01.2011 18:03

juroke, nevies ci maju aj na Sardinii ostrovceky? >:-) :-D :-D

A v potravinach len jedno pivko a ideme pomaly..... :-P

17.01.2011 18:22

Ikona

theo-to dúfam ostrovčeky musia byť inak to nebude ono.

jedno pivko a hlavne také 8 voltové

18.01.2011 13:00

Inspirace ;-)

Video: www.youtube.com/watch?v=jdhDFTRbhI4&feature=related

18.01.2011 13:31

Ikona

Dodo, na kazdej fotke more, more, dyk more ale aj cesty niekde pohladaj, to bude inspirace :-)))

Ja myslim ze tu netreba nic krystalizovat len sa dohodnut na case odchodu trajektu a objednat ho, ale este pockame do konca februara, resp. do polovice marca kedy uz asi bude to treba objednat.

18.01.2011 20:05

Ikona

Tu je pár fotos, čo sme boli teraz v septembri na Sardínii...

Len pre inšpiráciu.

motocykel.sk/fotoalbum_show.php?album_id=4331

20.01.2011 16:28

Loosek
 Edvenčr

Ikona

Clovece, na me je to moc naplanovany, jak cesta, tak penize. Je to dril jak v praci :-).
Korsika je krasna a 2 dny je na ni malo. Ale na druhou stranu, je to pri ceste na Sardinii, takze zajimavy napad, zastavit se na ni. Ubytovani je vsude spousta, nezustaval bych tam na 1 miste.

20.01.2011 20:21

Ikona

Loosek, na Korzike sme boli uz minuly rok, tak preto len prebehneme tie hrozienka a tahame na Sardinku :-}

21.01.2011 6:42

Ikona

albion pekné fotečky napíš kde bolo naj.... a čo netreba obísť na Sardínii a trebárs i čo vynechať

21.01.2011 21:28

Ikona

baskam - To je iba výťah s vyše 800 fotiek....A mám aj vyše troch hodín videa...Musím postrihať.
Na Sardínii netreba obísť nič ani nič vynechať.
Je tam nádherne všade.
Sever mal svoje čaro, aj vnútrozemie, aj juh....No pohádka.
Jazda po pobreží desiatky kilometrov s panoramatickým výhľadom a zákrutami, ktoré ťa zakaždým prekvapia inou scenériou, je nezabudnutelný zážitok....hlavne v sedle motorky...
Je tam strašne veľa rozprávkovo nádherných pláží, a nedá sa to stihnúť všetko pobehať.

23.01.2011 21:20

Takze ide sa na zoznam.

2841dodo+1
theo+1

Pripisujte sa zaväzne prosim 8-)

24.01.2011 7:32

2841dodo+1
theo+1

30.01.2011 9:51

world

Ikona

suhlasim s theom, radsej tie kilometre na moto ako vlakom vsak to je princip tohto vyjazdu. ;-)

01.02.2011 23:55

Ikona

Ked budes na sardinii tak isto sa zastav v dedinke Masua a na plazi v starom kamenolome v tej dedinke.......to bola najkrajsia plaz aku som kedy videl. Nehovoriac o tom ze cestou tam sa na tych cestach vyzijes aj ako motorkar.....celkovo tu cast sardinie treba pozriet

02.02.2011 22:37

Ikona

Ahojte Banda. Za seba sa neviem zatiaľ záväzne prihlásiť nakoľko je to ešte dosť ďaleko. Ale do termínu objednávania lístkov na ntrajekt budem určite vedieť. Každopádne to vyzerá veľmi lákavo. [dobre]
Malý postreh, termín sa kríži s Geriatria tour Tajov 2011 :-~

03.02.2011 6:55

Ikona

Strip808, mam pre teba dobru spravu, terminy sa nekriziju, kedze odchod by bol z SK 20 -resp. 21.5. a prichod 5.6. A GT je az 24.6. :-)

Takze stihas jedno aj druhe a medzi tym si aj oddychnes. [dobre]

04.02.2011 17:05

Ikona

chvopi,už by sme mohli stanoviť termín odchodu ,ktorý sa už nebude meniť,aby sa mohli kúpiť lístky na trajekt.Volal som do Tuláka a vraj sa ceny menia každý deň,nie ako minulý rok.Ak sa nemýlim do Bastie by sme mali z Livorna odchádzať 22.5. o 8:00.A odchod z Olbie sa zmenil zo smeru na Livorno na smer Rím.

Dodo,ty ako autor Sardínskeho nápadu,stanov pevné dátumy a hodiny,verím ,že ty v tom jasno máš.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil juroke (04.02.2011 17:07)

04.02.2011 23:48

Ikona

juroke: A preco riesite listky cez cestovku? Ked uz som ich ja dokazal kupit napriamo cez net....tak to dokaze uplne kazdy. A hned si najdes pre teba tu najvhodnejsiu kombinaciu a cenu co ti vyhovuje (rychly-pomaly trajekt, nocny-denny trajekt....atd)

05.02.2011 5:39

Ikona

lebo tam robia pekné baby tak nech si niečo zarobia

05.02.2011 10:58

Ikona

Ja by som navrhoval odchod z Livorna v pondelok rano t.j. 23.5.
Sobotu a nedelu by sme mali na presun. To kvoli dovolenke aby som v piatok 20teho nemusel brat a vyuzili by sme 3 vikendy, t.j. 16 dni :-)

05.02.2011 12:36

Ikona

Ja som siel toto leto na smer Rim a z Civitavecchia (kusok nad Rimom) do Olbie a potom z Olbie do Livorna....bolo to cez mobylines.... keby pomoze tak na www.mobylines.com ....si lahko nakombinujes celu trasu a bez problemov aj objednas

05.02.2011 13:33

Ikona

burel, my sme minulý rok kupovali lístky na Korziku cez CK Tulák ako písal Juroke. Nepreplatíš tam vôbec nič. Pekná blondínka ti vyhľadá finančne najvýhodnejší spoj podľa tvojho želania a ihneď vytlačí palubný lístok. Rád som tam bol minulý rok pre lístky aspoň 25 krát :-) . Oni sa špecializujú na trajekty a Korziku hlavne.
len tak: www.caravan24.cz/userphotogallery.php?album_id=3914

05.02.2011 16:46

Ikona

peťko(theo)-ja musím kôli robote už 31.5.juchať domov,keď budeme zo slovenska štartovať až 21.5.tak prídem o ďalší deň a už mi toho na sardinku zostane pramálo.

05.02.2011 19:15

Ikona

baskam: Ved tiez som to tak zacal riesit.....ale ked som uz asi 3-krat volal do cestovky aby mi pozreli x-tu variantu.....tak som to vzdal a nastavil sam

06.02.2011 5:48

Ikona

chalani ,veľmi mi je to ľúto,ale po zvážení všetkých okolností,čas,práca a to že na Sardíniu by mi zostalo iba 4-5 dní a viete,že na korzike sme boli 7 a bolo nám málo(a to je korzika ešte o polovicu menšia),tak hrozne nerád,ale odstupujem z projektu Sardínia 2011.za pochopenie ďakujem.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil juroke (06.02.2011 5:50)

07.02.2011 11:31

Ikona

juroke nuž nevydalo teraz, tak možno nabudúce
Pre ostatných zúťastnených zmena :
zo Sardínie - konkrétne z Olbia - prejdeme trajektom do Civitavecchia - odtiaľ do Ríma - odtiaľ do Assisi - odtiaľ Rimini - odtiaľ Velden a domov. Rátam cca 4 dni - čiže v sobotu 4.6. by sme mali byť doma. A ak sa nám bude páčiť, tak vydržíme aj do nedele ;-)

07.02.2011 12:37

Ikona

U frau Zitty vo Veldene [dobre] , a mozeme este pobehat okolie Verterskeho jazera, a teta nam urobi aj paradne foto :-O (displej na oko), Ale skor myslim ze nas uz bude karat domov :-)

10.02.2011 11:34

Do7v

Ikona

Ahoj páni.Máte to pekne naplánované. [dobre] Môžem sa ešte pridať, či?

10.02.2011 12:29

Ikona

Môžeš , ak máš chuť ... 8-)

10.02.2011 15:54

Ikona

Bol som u Tuláka a pri tej príležitosti som zistil aktuálne ceny lístkov na trajekt.

23.5.2011 – Livorno – Bastia / Corsica ferries/ 8.15 – 12.15 hod.
1 moto a 1 osoba – 33,60€
1 moto a 2 osoby – 63,41€

26.5.2011 Bonifacio – S.T. di Gallura /Moby Lines/ o 8.00 hod. alebo o 12.00 hod. /plavba cca 1 hod./
1 moto a 1 osoba – 21,55€
1 moto a 2 osoby – 39,55€

2.6.2011 Olbia – Civitavecchia /Moby Lines/ o 9.00 – 13.00 hod.
1 moto a 1 osoba – 51,01€
1 moto a 2 osoby – 93,21€
alebo
2.6.2011 Olbia – Civitavecchia /Moby Lines/ o 12.00 – 17.00 hod.
1 moto a 1 osoba – 49,01€
1 moto a 2 osoby – 89,21€

Podraželi svine, bodaj by im požrali gine!

11.02.2011 10:33

Ikona

baskam, ved to by nejaka mensia sukromna lodka lacnajsie vysla, :-O , asi by sme viac vracali I-GRR ale by sme mozno usetrili 8-) .
Nie je aj nejaka alternativna doprava okrem trajektu?

11.02.2011 10:37

Je, raketoplánom Columbia :-D

11.02.2011 11:25

Ikona

Dodo, nesranduj, ja som mal na mysli nejake nafukovacky, resp. dorobit plachty >:-) :-D :-D

13.02.2011 14:38

Ikona

Kurnik z lístkov mi skoro zabehlo :-} Ale čo už narobíme. Čo sa týka cesty späť, tak by som bol opatrný s naťahovaním. Pamätáte sa, že minulý rok sme mali toho pomerne dosť a už sa nikomu cestou späť nechcelo moc motať kade tade. Ale samozrejme, asi sa to bude nejak vyvíjať v čase a priestore. :-)))

13.02.2011 17:22

Ikona

No, ak by som mal hovoriť za seba, thea a Miloša, tak nám sa ešte chcelo behať kade tade. To len vy ste sa hnali ako besní domov :-)))
Nuž hlas domova, je hlas domova :-D

13.02.2011 18:16

Atrey

Ikona

Dodo má pravdu, [dobre] neponáhľajte sa domov, tí čo sa ponáhľali zmokli...

13.02.2011 20:23

Ikona

Atrey.... ani sám by som tvojmu výroku neveril, ale je to na sto bohov tak!!!
Môji spolubojovníci tiež tak dopadli, keď sa rozhodli v tretej tretine opustiť výpravu....
Zapamätajte si to.

14.02.2011 7:25

Ikona

A nenapadlo vas si zobrat nocnu plavbu? Usetrite noclah a bude aj listok lacnejsi

14.02.2011 12:47

Ikona

burel- nocne plavby su najdrahsie.

14.02.2011 17:55

Ikona

Albion: Nezdalo sa ked som si pozeral ceny.Ak to tak byva,tak neviem...ruku za svoje tvrdenie teraz nedam :-) .mne sa zdali drahe iba rychle plavby.Nocne boli pomalsie a lacnejsie,aspon ked som ich posledne leto objednaval.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil burel (14.02.2011 17:58)

14.02.2011 18:46

Ikona

My sme boli v septembri na sardinii na motorkách, a čekovali sme trajekty mesiac dopredu, a najlacnejší lístok vyšiel jednoznačne cez týždeň, a cez deň.

14.02.2011 19:57

Ikona

Kontaktoval som tiež zamestnankyňu CK Tulák. Robil som si analýzu plavieb trajektom. Albion má pravdu , nočné trajekty sú omnoho drahšie 8-)

14.02.2011 20:02

Ikona

My s nimi vydrbeme, budeme spat cez den :-D

14.02.2011 21:36

Ikona

Tak sa ospravedlnujem....my sme sli cez sezonu...a dokonca na prelome jul-august....ked zacina sezona aj v taliansku,tak neviem kde bola chyba. Ale ten rozdiel medzi pracovnym tyzdnom a vikendom som si vsimol. Ja som vtedy hned aj pozeral po nocnych plavbach,lebo som chcel usetrit dva noclahy

16.02.2011 12:29

www.facebook.com/pages/Sardinie/319108426161

Trajekty podrazeli.

21.02.2011 9:49

Ahojte turisti :-)))
28.2.2011 robíme uzávierku na zájazd na Sardíniu, preto Vás všetkých záujemcov žiadam o záväzné dopísanie sa do zoznamu. Na základe tohto zoznamu sa idú začiatkom marca 2011 zabezpečovať lístky na trajekty 8-)
1.2841dodo +1

2. Theo + 1
3. baskam + 1
4. rotu

Upravené 2 krát. Naposledy upravil rotu (22.02.2011 8:11)

28.02.2011 16:43

Ikona

tak čo 2841dodo? Uzatvárame? Bol som dnes u Tuláka pozrieť našu blondínku. Zatiaľ sú ceny trajektov rovnaké ako som uviedol hore.

28.02.2011 20:03

Ikona

Počkáme do konca týždňa, ešte mám jedného nerozhodného.
Tí štyria hore v zozname platia, je to odsuhlasené a odkonzultované.
Prosím o strpenie do 4.3.2011. Dám vedieť 8-)
Ďakujem Dodo

01.03.2011 6:43

Ikona

jasné, v pohode! Nie je predpoklad, že by v mesiaci marec išli ceny trajektov hore.

09.03.2011 14:51

Ikona

tak lístky na trajekt sú kúpené, bohužial išlo to o cca 10% hore. Talianski aj francúzsky prepravcovia uzavreli nejaké kartelové dohody. Svine sú to, ale nám turistiku aj tak nepokazia. Ešte sa 72 krát vyspíme a vyrážame.

09.03.2011 20:42

Ikona

Veď som vám to písal hore...
Aj link som nalepil...

10.03.2011 22:33

Ikona

Dámy a páni, je mi ľúto, no tohto tripu sa nezúčastním. Verím však, že si to budeme môcť nahradiť inými akciami v rámci európy.

11.03.2011 11:11

Ikona

Strip808: no čo už, keď sa nedá tak sa nedá. Šetri už na turistiku 2012, lebo plánujem buď to Portugalsko alebo Nórsko.

11.03.2011 17:56

V Norsku som este nebol [dobre]

11.03.2011 22:54

Ikona

Nooo, to znie zaujímavo. Každopádne Vám budem držať palce a tíško závidieť.

12.03.2011 9:54

Ikona

Strip.prečo si sa rozhodol tento rok neísť s nami ??
Máš nejaký iný plán na výlet ? Alebo ??

15.03.2011 19:59

Ikona

Termín máj môžem len sám a na 14 dní je pre mňa v tomto prípade pridlho. Cena okolo 1300€ nie je tiež zanedbatelná na sólo dovču. Skúsim tento rok nejkú Čiernu horu a Bosnu tak na 5-6 dní len tak nadivoko, bez detailného plánovania.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Strip808 (15.03.2011 20:02)

25.03.2011 8:25

Ikona

písal som do www.campingmiramare.it/ o ubytko v Livorne. To je tam kde sme spali minuly rok. Cena za mobile home pre 4 osoby je 60€. Vezmeme to alebo budeme hladat nieco lacnejsie? Vraj toto www.campeggiointernazionale.com/EN/home.html by malo byt lacnejsie, ale zatial mi neodpisali.

25.03.2011 10:28

Ikona

Vybav ten mobilhome v tom kempe, čo minulý rok, aby sme to mali ráno blízko k trajektu 8-)

25.03.2011 18:49

Ikona

je to síce blízko ale trvalo nám to skoro hodinu. Najprv sme sa vrteli okolo kempu ako Maďari v kukurici a potom v tom prístave to bol tiež pôrod. Teraz máme prvý opravný. Ale o.k. objednám 2x mobile home.

25.03.2011 20:16

Kávičkár

Nazdarek. Prave som sa vratil z Rima. Je to nieco uzasne. Urcite to stoji za to sa tam aspon na jeden den zastavit. Vsetko dolezite je na dosah pekne pesi. To znamena, ze za jeden den sa da stihnut cesta od Kolosea po Vatikan a cez stred mesta kuknu Pantheon. Samozrejme sa to da stihnut kuknut len zvonku.
Najvacsia sranda v Rime je ale doprava. Uz som zazil kadeco ale toto bolo fakt nieco. No chaos nad chaos, pravidla ziadne ale dako to tam fungovalo. Motoriek a skutrov plne mesto a cesty no parada :-)

25.03.2011 21:36

Ikona

rotu, dobre hovoris, ja som tam bol pred troma rokmi a tak som tajne dufal ze sa tam raz dostanem na motorke a predstavoval som si ako tam kluckujem cez tie zapchy a tesim sa na to [dobre] [dobre] . Na motorke sa da prekluckovat takmer vsade, takze ked bude GPSko a v nom nahodene miesta, co chceme pozriet, tak to bude celkom zaujimave a zabavne.

Baskam, ze madari v kukurici :-D , paradoxne nasi Madari /Attila a Andrea/ boli medzi prvymi pripraveni a nasi Bratislavski kamarati prave vetrali slipy a natahovali ponozky ked sme cakali navleceni pri vychode :-O >:-)

Takze z pohodoveho casu vyjazdu sa takmer stal trapas, lebo na trajekt sme sa ledva dostali a to asi len vdaka plechovkarovi, ktory nas navigoval z pristavu [dobre] [dobre] [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil theo (25.03.2011 21:40)

27.03.2011 19:45

Ikona

ubytko v Livorne je objednané, 2x bungalow ako sme sa dohodli. Kde budeme spať prvú noc? Rozmýšľal som, či v I alebo v A. Čo vy nato? Čo chceme vidieť a kde sa staviť po ceste? Času je v podstate dosť, veď minulý rok sme to jedna skupina robili na šupu a bolo to v pohode. Dovolili sme si aj Pisu prejsť na dve hodiny.

27.03.2011 21:12

Kávičkár

Spať v Rakúsku asi nemá moc význam, ak dobre počítam tak na hranici s Talianskom budeme okolo 14.00. Môžeme potiahnuť aspoň do Lignana čo je hneď pri diaľnici a ak vyjde počasie môžeme sa aj okúpať. Z Bratislavy je to asi 612 km. Takže pre vás + 200.
Inak jediné čo ma napadá, že by sa dalo po ceste vidieť sú Benátky alebo Florencia a samozrejme pizza v Pise :-)

27.03.2011 22:32

Ikona

Ja sa kúpem iba v sobotu :-D Ako všetci viete, všetko bude nakoniec úplne inak :-~ Nechajme sa prekvapiť, no koniec koncov by som chcel prvý deň prejsť cca 800 km a prespať v Itálii. Aby nám na druhý deň ostalo menej cesty a tiež času na nejaký obkuk, Ja by som išiel aj do tej PIZZE, lebo minulý rok som tam chcel ísť, len jeden môj motokolega tak zakalil na križovatke, že sme zabudli odbočiť :-D Nechcem menovať :-@ však Theo :-D :-D :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil 2841dodo (27.03.2011 22:33)

27.03.2011 22:50

Ikona

to Lignano alebo Bibione ma tiež napadlo na prespanie prvú noc. Benátky som absolvoval ale to sa mi zdá málo aby sme ich prešli a potom ešte aj hľadali camp na prespanie. V nedeľu si môžme dať pizzu v Pise a potom do Livorna to je už len kúsok.

28.03.2011 14:37

Ikona

HAHAHA >:-) dodo, este raz to napis ze som zakalil na krizovatke v Pise, nech je to tu tri krat :-D

Ved ja im tu vezu vymeriam do roviny, kua :-O >:-) :-D :-D beriem olovnicu.

31.03.2011 7:33

už sa to blíži ;-)
Video: www.youtube.com/watch?v=9FufpRG0698

05.04.2011 10:32

ernesto
Darca Krvi  Edvenčr

Ikona

Dodo, som prave na Korzike na motorke, tak ak chces nejake aktualne info, daj mi otazky do mailu v profile.

Juro

06.04.2011 10:20

Ikona

baba z Livorna z kempu mi pise, ze chce zalohu 40€ za booking dvoch bungalovov, minuly rok to nechceli, ci ano? Mam to zaplatit?

pise, ze zaplat cez IBAN, potom vytlac a posli kopiu faxom, no to je roboty okolo toho na tri zimy boha. Ved ten kemp bol minuly rok prazdny, nie? Treba to objednavat?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil baskam (06.04.2011 10:24)

06.04.2011 11:59

Ikona

Ja by som to zaplatil, teraz chcu vsade zálohu 8-)

06.04.2011 12:58

Ikona

no tak dobre, idem to zacvakat

08.04.2011 6:30

Ikona

Kemp v Livorne ma minuly rok vysiel kua draho :-O :-)

08.04.2011 8:08

prečo theo?

08.04.2011 12:56

Ikona

Lebo mu niektorí spoluturisti nedali za zálohu na ubytovanie :-@

08.04.2011 16:05

Ikona

kua dodo a to aj ja som hriešnik? Veď to mi bolo treba povedať.

08.04.2011 17:19

baskam, ty nie,

ale uz som sa s tym vyrovnal :-D :-D

11.04.2011 14:33

Ikona

theo,dufam,že ja ti tiež nedlhujem.

11.04.2011 20:40

Ikona

juroke, je to v poriadku, ani ty nic :-)

20.04.2011 20:18

Este mesiac a vyrazame [dobre] [dobre] [dobre]

21.04.2011 7:20

:-))) :-))) :-)))

21.04.2011 10:47

Ikona

Noo, už je načase, najviac sa teším na ten morský vánok, skvelé vína, nedostupnosť na mobile (ak jazdím tak nedvíham) teplo a tak .... :-) :-D [dobre]

21.04.2011 11:33

Kávičkár

Juuuj. Ani nehovorte. Motorka pripravena, cigary nalozene v humidore. Nova zrkadlovka na robenie fotodokumentacie kupena. Uz len vyrazit. Ale o mesiac je to tu :-)

Predchádzajúce | 1 2 |

Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.