Anketa:
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu
ZdieľaťMotoakcie, Stretnutia - Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Kedy: | 20.05.2017 08:00 až 21.05.2017 11:00 |
---|---|
Kde: | BA -> 500km (Hronec - Hotel Poniklec) ![]() |
Kto: | kawamiro (kawamiro) vás pozýva |
Kontakt: | 500km@cabrones.sk |
Link na minuloročnú akciu
Naďalej je to mototuristická akcia, pričom sa nejedná o žiaden závod, ani povinnú hromadnú jazdu. Účastníci jazdy musia prejsť checkpointami v stanovených časových intervaloch, ktorých rozpätie je prispôsobené pohodlnému turistickému tempu.
Pripravili sme krásnu trasu. Pretože sa miesto štartu z minulých rokov osvedčilo, aj tento rok sa vyráža z Bratislavy spred Rock Café pri Iuvente v Dúbravke pri kúpalisku Rosnička. Tu sa ráno stretneme, kde si vypíšete registračné formuláre, preberiete kontrolné kartičky do ktorých Vám budeme zaznačovať prejazdy cez kontrolné stanovištia. Boli by sme zároveň radi, keby ste presne dodržiavali našu odporúčanú trasu za čo budete odmenení krásnymi prejazdmi po slovenských zákrutách a serpentínach. Na konci trasy v Hronci pri chate Poniklec na Vás čaká gulášik, občerstvenie a príjemná zábava pri hudbe a tombole. Stačí si len priviezť zo sebou dobrú náladu do cieľa.
Odporúčaná trasa
Začína sa klasicky ráno od 8:00-9:00 hod pri Rock Café pri kúpalisku Rosnička, registrácia od 8:00.
Registračný formulár
1. Rock Café Bratislava (Letné kúpalisko, M. Sch. Trnavského 2/C, Bratislava-Dúbravka) (48,1796-17,0502) smer Trhová Hradská (47,9918-17,7464)
8:00 - 9:00
2. checkpoint
Trhová Hradská smer Gbelce (47,9168-18,3439)
druhá etapa má 85 km
3. checkpoint
Gbelce smer Halič (48,3548-19,5733)
tretia etapa má 136 km tu sa držte smer na dedinu Šarkan budete odmenení krásnymi zákrutami a bohom zabudnutou dedinou
4. checkpoint
Halič smer Štitnik (48,6591-20,3641)
štvrtá etapa má 100 km
5. checkpoint
Štítnik smer Hronec (48,7544-19,7052)
piata posledná etapa má 110 km
Prajeme Vám veľa krásnych zážitkov a príjemnú jazdu.
Tím Los Cabrones
Diskusia:

Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Tento rok mi to vynimocne nenaburalo ziadne plany. Ze by znamenie? |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Ak do toho nič nepríde zúčastním sa. |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Uz niekolko krat som sa chcel zucastnit ale nikdy mi to nevyslo tak snad tento rok uz konecne ano |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Zúčastnil som sa minulý rok, výborná akcia, perfektná trasa, teším sa na tohtoročnú akciu! |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
KZ07 - myslím, že tento rok to chalani z klubu riadia sami. |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Ešte som nikdy nebol, ale je to v pláne, uvidím, ako to víde tento rok. |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Minuly rok bolo super..trasa |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Ak bude pekné počasie, tak sa vidíme bratia a sestry |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
|
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
tento rok som nanestastie mimo Slovenska ale prajem vam skvele pocasie Upravené 1 krát. Naposledy upravil rotu (03.05.2017 22:09) |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
|
Jarných 500
Nazdar borci, nemá niekto z okresu Liptovský Mikuláš alebo RK a PP naplánovanú akciu na : motoride.sk/akcia/8582/motoakcie-stretnutia-jarnych-500.... |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
o kolkej asi prechadzate gbelce ,chcel by som sa pripojit tam,popripade kolko tam bude nejaka prestavka alebo tak |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Re: tomikex: Ahoj. V Gbelcoch bude checkpoint aktívny v čase od 10:30-11:30. |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Re: kz07: Tento rok je ubytko v našej réžii. Ak si si ho zarezervoval, určite budeš mat kde spat😊 |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Sa teším, vidíme sa v sobotu ráno... |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Plánujem sa pridať v Horných Semerovciach...Dúfam že vyjde počasie... |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Tak dnes som zobral motorku na vilet do prace ze ci secko po zie fungiruje ako ma ma a zda sa ze ano tak sa uz tesim na zajtrek. |
Jarných 500km 2017 (7. ročník) bez rozdielu značky motocykla
Chlapci zas paradna akcia |
Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.
Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!