ISSN 1336-6491 | Online: 1811 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29886
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17655)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12231)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

MONTENEGRO TOUR 2017 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu

 Zdieľať

Motoakcie, Stretnutia - MONTENEGRO TOUR 2017

Kedy:08.07.2017 10:00 až 15.07.2017 19:00
Kde:Čierna hora
Kto:Braňo (custom999) vás pozýva
Kontakt: customchoppers.sk@gmail.com, +421 905617 524
Nádherné národné parky s krásnymi prírodnými scenériami, údolia riek, kaňony, horské prejazdy, cestičky po pobreží a hlavne veľa mora. To je letný výjazd MONTENEGRO TOUR 2017.
Čiernohorská krajina ponúka mnohopočetné pláže, morské zálivy, zátoky a pobrežia, o ktorých už dlho snívate. Krása najjužnejších fjordov sveta, zátoky Boky Kotorskej ako aj pláže sú obkolesené vápencovými pohoriami Lovcenu či Orjenu. Pohoria, najvyššie položené kopce ako Durmitor, Bjelasica, či Visitor s ich skrytými jazerami, lúkami a lesmi, ostrými vrcholmi, rôznorodá flóra a fauna a dych vyrážajúce rieky, to všetko je súčasťou tohto nádherného kraja.

PROGRAM:
Výjazd má osem dní, počas ktorých prejdeme približne 2400 km. Prvú noc na ceste do letoviska Sutomore prenocujeme v Sarajeve. Sarajevo je nádherné mesto s nádychom orientu. Trh Baščaršija má množstvo romantických uličiek, maličké obchodíky s množstvom ručne vyrobených suvenírov. Večer si pozrieme mesto a zájdeme do Sarajevského pivovaru. V Sutomore budeme ubytovaní priamo pri nádhernej pláži. Prevezieme sa národným parkom Durmitor, pokocháme sa zákrutami ako aj čarovnou prírodou. Cestou naspäť si pozrieme Mostar, ktorý dýcha tajuplnou vôňou orientu, patrí ku skvostom Bosny a Hercegoviny.

Pre viac info kliknite na www.customchoppers.sk

Diskusia:

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
19.06.2017 22:48

MONTENEGRO TOUR 2017

kocco
 Turista 

Ikona

chlapci..chlapci...len ste si toršku poplietli vlaju...radšej to opravte....černohorci by moc pod farbami bosancov nechceli spávať.....


21.06.2017 12:09

MONTENEGRO TOUR 2017

Archie
 Edvenčr 

Ikona

Musíte mať veľa cudzokrajných klientov, keď vymýšľate názvoslovia v angličtine...


21.06.2017 15:44

MONTENEGRO TOUR 2017

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

8 dni?
Ved to je EnEmov vylet na veceru a spat...
:-)))


03.07.2017 13:18

MONTENEGRO TOUR 2017

Re: kocco: Vlajky su prednadstavené v sytéme spolu s krajinou, poznámka je skôr určená pre motoride.

Maja


03.07.2017 13:25

MONTENEGRO TOUR 2017

Re: Archie: Prajnosť to je také typické slovenské...

Maja


03.07.2017 13:26

MONTENEGRO TOUR 2017

Re: Merlin00: Aj tak sa dá..


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Yamaha Posledná šanca

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »