Anketa:
Zraz Motorkárov na Zemplínskej Šírave 2023 - Motozrazy - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu
ZdieľaťMotozrazy - Zraz Motorkárov na Zemplínskej Šírave 2023
Kedy: | 18.08.2023 10:00 až 20.08.2023 19:00 |
---|---|
Kde: | Zemplínska Šírava, oblasť Slnečný Lúč ![]() |
Kto: | Kings R&M s.r.o. vás pozýva |
Kontakt: | zrazmotorkarov.sk/, www.facebook.com/zrazmotorkarov , zraz@zrazmotorkarov.sk |
Všetci nadšenci motoriek nesmúťte! Urobili sme všetko pre to, aby sa váš obľúbený Zraz Motorkárov uskutočníl aj tento rok.
KEDY: 18. – 20.08.2023
KDE: Zemplínska Šírava, oblasť Slnečný Lúč
Program plný atrakcií, súťaži,kaskadérov,množstvo hudobných interpretov ako napríklad Polemic, Helenine oči, Lukáš Adamec, Komajota,Bijouterrier, Hrdza, Fučo&Jerry stand up comedy show a samozrejme nesmie chýbať pre vás motorkárov Spanilá jazda.
Neskutočne sa na vás tešíme a sme radi, že sa nám to nakoniec podarilo a my si môžeme spoločne užiť vrchol letnej sezóny. Moderátor podujatia Slavo Jurko.
Predpredaj zvýhodnených vstupeniek v sieti ticketportal. Limitovaný počet kusov. www.ticketportal.sk/event/ZRAZ-MOTORKAROV-ZEMPLINSKA-SI...
Vstupenky dostupné aj na mieste.
V prípade akýchkoľvek otázok nás nevahajte kontaktovať na zraz@zrazmotorkarov.sk
Usporiadateľ podujatia: Kings R&M s.r.o.
Miesto konania akcie:
Zemplínska ŠíravaMapa:
Diskusia:

Zraz motorkarov ZEMPLÍNSKA ŠÍRAVA 2023
www.ticketportal.sk/event/ZRAZ-MOTORKAROV-ZEMPLINSKA-SI... |
Re: Zraz motorkarov ZEMPLÍNSKA ŠÍRAVA 2023
Na ich fcb je zrušený. |
Re: Zraz motorkarov ZEMPLÍNSKA ŠÍRAVA 2023
Re: pecival: |
Re: Zraz motorkarov ZEMPLÍNSKA ŠÍRAVA 2023
Rozumne vysvetlili, prečo sa nebude konať |
Zraz motorkarov ZEMPLÍNSKA ŠÍRAVA 2023
m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid06dqwfsXjATbRn... |
Zraz motorkarov ZEMPLÍNSKA ŠÍRAVA 2023
"Zároveň niektoré nároky vlastníkov vôbec nekorešpondujú s celkovým stavom areálu a infraštruktúry." - typicka slovenska realita: pytat peniaze, ale do nicoho v arealy ich neinvestovat. Len sebe. Preto na SK uz nechodim na dovolenky. Za rovnake peniaze mam v rakusku, alebo niekedy aj v taliansku, ovela ovela viac. Na druhu stranu treba tiez ale priznat, ze v AT a IT vlada podporuje aj sama turizmus. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (04.08.2023 17:20) |
Zraz motorkarov ZEMPLÍNSKA ŠÍRAVA 2023
Re: Vidicon: |
Zraz motorkarov ZEMPLÍNSKA ŠÍRAVA 2023
Re: Vidicon: VID, je to tak hlavne preto, že bryndziari moc ani neopúšťajú kvôli svojej tribálnosti a xenofóbii vlastný valal či dolinu. Potom nemajú s čím komparovať a iným ktorí niekde boli a niečo iné videli a skúsili zo zásady neveria.... |
Zraz motorkarov ZEMPLÍNSKA ŠÍRAVA 2023
že bryndziari moc ani neopúšťajú kvôli svojej tribálnosti a xenofóbii vlastný valal či dolinu. Potom nemajú s čím komparovať a iným ktorí niekde boli a niečo iné videli a skúsili zo zásady neveria.... |
Zraz motorkarov ZEMPLÍNSKA ŠÍRAVA 2023
Re: matkulec: Len nechapem ako si sa dostal k Ruzomberku ??? |
Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.
Najsledovanejšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!