Anketa:
Nové moto videá:
Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito... - Diskusné fórum - Zábava - Foto, Audio, Video, linky
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuÉra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito... - Diskusné fórum - Zábava - Foto, Audio, Video, linky
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
Kto vlastní/vlastnil niečo takéto? Upravené 1 krát. Naposledy upravil neno (08.03.2009 16:25) |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
Ja som chcel strasne Apriliu AF1 alebo Hondu NSR ale nechal som sa prehovorit tatkom aby som to nekupil ze budem viac opravovat ako jazdit. Tak 125tku 2T nepovolil ale 500vku 4T povolil a som rad ze to tak dopadlo |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
riadne vraky to nie dake pekne motorky a tie farebne kombinacie |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
niektore sa mi fakt pacia.no dnes su to uz stare motorky,stare legendy,o ktore uz nikto nema zaujem.skoda.za 15-20 rokov budeme brat dnesne najnovsie motorky presne tak isto. Upravené 2 krát. Naposledy upravil PETOrf (08.03.2009 19:59) |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
Veru evolucii nezabranis :D Ale niektore uz vtedy vypadali dobre, niektore akoby boli z rokov 60-70 :D :D |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
sshark oco má pravdu a rozum. Vybral si si ideálny stroj. Mne ten rozum pri výbere motorky trochu chýba a u mňa vyhrali emócie. Jogurty 125 2T sú problemovejšie ako 4T stroje ale na vlastnej mtorke som zistil, že mnohé reči o ich kazivosti treba brať s rezervou. |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
vlastnil som AF1, to bolo ale žihadlo len skoda ze nakonci bola viac v servise ako na ceste. nakoniec som ju predal na nahradne diely |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
10zaciatocnik10 čo jej bolo keď išla na náhradné diely? Lebo mne sa zdá, že tieto stroje sa dajú porobiť doma na kolene. |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
S dnešnými 125-kami sa nedajú porovnať. Vtedy NSR vyzerala ako veľká motorka a aj išla na rozdiel od dnešnej CBR 125 (horšie ako elektrická kosačka) |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
neno: to mi ani servisak nevedel povedat, nedrzala otacky ani za svet. nakoniec sa dosiel na nu pozret jeden chalan, oc potreboval jedno kolecko zo startera, a nakoniec si ju zobral celu. Asi o dva tyzdne neskor som ju videl v inzeratoch na nahradne diely uuuuuplne rozobratu |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
neno je to tak jak pises |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
10zaciatocnik10 na týchto mašinách treba časom meniť gumenný spoj karbec-motor, ktorý predsa nevdrží 100 rokov, kade ti pravdepodobne vháňalo falošný vzduch. Alebo to bola iná maličkosť... Škoda jej, keby bola havarovaná na totálku nepoviem nič... Aký presne typ to bol, aký ročník, aká farba? Totiž u nás ich moc nie je k videniu a možno som ju videl, či poznal. |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
volaktore su fest pekne motorky.....ja mam 2T RS a nesklamala ma ...len ten benzin je nevyhoda 2T |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
OndroXL:Ty uz nemas varana?jak ze mas RS? |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
maco535maam aj aj...ale ta RS je taka s jednym typkom..a ju predava:D.. |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
ked 2T tak poriadny |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
jaka sleha?ktovie akej dnesnej moto by sa to dalo prirovnat zrychlenim |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
sirkadobre mu nakladal to uz musi byt pekna sila |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
kamarat mal 350RD a ze vraj vytrel aj 600 asi cbr alebo co |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
sirka ten kamarát nie je náhodou Lacko z Reci? |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
inac bol s reci co ju mal ale vola sa janko m. ale on ju mal ako prvy na slovensku doviezol ju z taliansa ale len chvilu ju mal potom to predal |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
|
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
macek slušná lokomotíva ale nerob mi to offtopic a radsej pridaj foto svojej s popisom a napríklad s jej históriou |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
nenko:OK ja len ze lokomotiva |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
moto to boli krasne ale som rad ze sa skoncila era velkych 2T kvoli maticke prirode |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
tie mašiny boli snom, každého chalana v 90tych rokoch, jednu mal aj ANDOO ale špeciálnu bezdušovú verziu MITO tubeless dokonca s dierami na ráfkoch nabehal mrte kilometrov. |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
2T su vdacne stroje len sa treba vediet o nich starat, troska ich piplat a casto ich kontrolovat, a zato sa vam zavdacia dobrym vykonom, len ta sakramentska spotreba a cakat kym sa otvori privera |
Re: Éra 125 2T (80., 90. roky min. st.), Freccia, AF1, NSR, Mito...
AMIS:To si pametam aj ja :D tuning fafiky |