Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1001 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 32390
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18873)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13517)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Motoride Klub - Profil člena - GabrielRoberts

Login: GabrielRoberts Offline

Meno: Gabriel Roberts
Môj štýl: Jogurťák - alebo Superšport. Na ceste alebo na okruhu byť stále prvý...
Skúsenosti: Žiadne, nemám motorku
Motorka: Žiadna
Mesto: Sereď (Slovinsko)
Čas registrácie: 11.10.2025 19:42
Posledne prihlásený: 11.10.2025 19:44

Niečo o sebe:

驚くべき体験を求めているなら、パリマッチ カジノはまさにその場所です!このサイトでは、バカラやPlay'n'Goのスロットなど、幅広いゲームが楽しめます。特に最近追加されたNEWスロットは、グラフィックも美しく、演出も迫力満点で、プレイするたびにワクワクします。ゲームの種類が豊富なので、自分の気分や戦略に合わせて選べるのも魅力です。さらに、パリマッチ オリジナル ボーナスは本当にユニークです。普通のボーナスだけでなく、ボーナスBUY機能があるので、自分のタイミングでボーナスを購入でき、効率的にゲームを楽しめるのが嬉しいポイントです。これにより、運だけでなく戦略的なプレイも可能になり、より深くゲームに没入できます。バカラは特に人気が高く、シンプルなルールながら奥深い戦略性があるため、初心者から上級者まで楽しめます。パリマッチ カジノでは、バカラのテーブルも複数用意されており、スムーズでストレスフリーなゲーム体験が可能です。さらに、Play'n'Go スロットは多彩なテーマとボーナス機能が搭載されていて、毎回新しい発見があります。特にオリジナルボーナスとの組み合わせは、勝利のチャンスを大幅に広げてくれます。パリマッチは、ユーザーインターフェースも直感的で使いやすく、スマホやタブレットからも快適にアクセスできます。これにより、外出先でもゲームを楽しむことができ、日常のちょっとした隙間時間を有効に使えます。また、定期的に更新されるNEWスロットや限定イベントもあり、飽きずに長く楽しめるのも魅力です。

Štatistika

Zoznam členov

Triumph Tiger 660

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »