ISSN 1336-6491 | Online: 1958 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29882
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17653)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12229)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Stretnutie so Sekáčmi 2016 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu

 Zdieľať

Motoakcie, Stretnutia - Stretnutie so Sekáčmi 2016

Kedy:16.07.2016 10:00 až 17.07.2016 19:00
Kde:Manínska tiesňava, Slovensko Manínska tiesňava
Kto:Ivan (ivn3) vás pozýva
Kontakt: 0904179525
Sekáči poriadaju 3ročnik akcie čisto len pre motorkarov a motorkarki.

Miesto konania akcie:

Manínska tiesňava

Mapa:

Diskusia:

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
13.07.2016 14:48

Stretnutie so Sekáčmi 2016

panostan
 Kávičkár 

Ikona

Už sa teším. [dobre]


13.07.2016 15:11

Stretnutie so Sekáčmi 2016

egres2
 Bahniak 

Ikona

A ci pico :-O
Motorkárki podľa vzoru žeňa???


14.07.2016 1:14

Stretnutie so Sekáčmi 2016

ten vstup stacil aj na plastovy technicak od motorky si potom clovek nemoze dat ani pivo ked tam nechce byt do rana motorku som mohol nechat u mamy v garazi a prist taxikom

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (14.07.2016 1:15)


14.07.2016 7:58

Stretnutie so Sekáčmi 2016

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

"motorkár"


14.07.2016 19:10

Stretnutie so Sekáčmi 2016

JOZO392
 Geriatrik 

Ikona

Motorka,alkohol,rokenrol,ženy,to patrý k sebe.


14.07.2016 20:00

Stretnutie so Sekáčmi 2016

meloking
 Kávičkár 

Ikona

no neviem, ale mne motorky s alkoholom vobec dokopy nejdu. pri jazdeni radsej pocuvam motor ako hudbu. a nejaka ladvinka za mnou by mi tiez riadne ubrala zo zabavy v utiahnutych zakrutach :-D


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Yamaha Posledná šanca

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »