Anketa:
Suzuki GSX 600F - Moje živé šesťkilo
ZdieľaťPridané: 08.08.2002 Autor: Joker
Čitatelia: 15621 [Vaše stroje - Moja motorka]
Kto by to bol povedal...
![]() |
... ona z boku ... |
Tak takto dajako vypadá, teda vypadala kým som ju nepoložil. SUZUKI GSX 600 F. Môžem povedať že je to fakt žihadlo. Veľa spraví keď sa vykuchá výfuk. Dal som tam jeden (originál sú dva) z 1100 GSX-R, a všetko vnútro von. Robí to síce trocha rámus a poliši ma upozorňujú na rušenie nočného kľudu, ale to nie je podstatné. Ja som to ešte s malými úpravami vyhnal na cca 100 koníkov. (ta cifra vyšla z počítača, neklamem).
Ono niekto radí nech to vrátim do pôvodného stavu, že mi to podpáli ventily. Niesom extra znalec motorov, ale pravda je taká že z motora treba vymačkat maximum. Ja ju točím do 12-14000.
Ešte rozmýšľam o zmenšení kitu tak cca o 5 zubov, nech to ide aspoň 250 km/h.
![]() |
... ona a ja z boku ... |
A teraz ma dodrbte čo s ňou robím.
![]() |
... ona z predu ... |
S pozdravom Joker
Pridané: 08.08.2002 Autor: Joker Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Suzuki GSX 600 F 1991:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | GSX 600 F |
Rok: | 1991 |
Kategória: | Športovo cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 599 ccm |
Max. výkon: | 87.3 k (64.2 kW) / 11000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.3:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 62.6 x 48.7 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Pneu vpredu: | 110/80-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Pneu vzadu: | 140/80-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 223 kg |
Objem nádrže: | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 215 km/h |
- NOVÉ Porovnaj 'Suzuki GSX 600 F' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Suzuki GSX 600 F' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Suzuki GSX 600 F 1991' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Suzuki GSX 600 F' na www.google.com
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:

Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!