Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1862 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28803
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17137)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11666)
Diskusia Diskusia k článku (28)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki GSX 600R – Moje žive šesťkilo II

 Zdieľať

Pridané: 20.06.2005 Autor: Joker
Čitatelia: 20138 [Vaše stroje - Moja motorka]

Po dlhom zháňaní a rozhodovaní som sa rozhodol a zakúpil novy stroj, nový vysnívaný stroj Suzuki GSX 600R r.v. 2001.

Moje zháňanie začalo už pred rokom. Celkovo som videl takéto 3 motorky, nakoľko ich malo ľudí kupuje a ešte menej predáva. Prvá bola ako tak OK, len mala búraný predok, t.j. opravovaná predná vidlica. Na druhu som išiel pozrieť koncom leta. Nebola prihlásená na SK SPZ a odretá pravá strana aj s výfukom. Inak bez chyby. Bola tam ale vysoká cena na to v akom bola stave a keď k tomu prirátam prihlásenie plus oprava ... Tiež nie to pravé orechové. Ono ťažko sa hľadá moto tohto typu, nepoškodená. Tretiu a finálnu som bol pozrieť a po menšej kontrole stavu som ju kúpil. Bolo s ňou tiež vpálene do plota ale to bolo len povrchové. Nedá sa povedať že to sú škrabance, lebo tam nie sú ani ryhy, len taký lišaj. Písal sa 24. máj tohto roku a ja som sa stal vlastníkom tejto mašiny.

Prvý dojem a jazda bola na nezaplatenie. Ma najazdených 25 000km. Hneď mi sadla do ruky a po zohriatí motora tam na cca 75 °C vrrrrrrrrrrrrrrrrr na 12 tisíc. Asfalt začne trhať tak cca po 5-6 tis. A čo robí pri 9-10 nemusím popisovať. Brzdné vlastnosti by som čakal lepšie, ale asi sa pozriem či nie je zavzdušnená.

Momentálne je obutá na Michelin Pilot, a môžem povedať že sú to znamenite pneu. Len neviem či budú aj budúcu sezónu (cena). Štartuje perfektne či za studena či zohriata. Chladenie je vodou. Prevádzková teplota tak okolo 80-90 °C, ventilátor sa spúšťa pri 106 °C. Čo sa týka spotreby, zmestil som sa do 6,5 l/100km kombinácia mesto, diaľnica a mimo mesto. Na plnú nádrž mám dojazd cca 250 km. Indikátor paliva začne blikať pri 50-60 km a svieti pri 10-20 km dojazdu. Mal som možnosť vyskúšať a pekne som tŕpol kedy už bude pumpa.

Po prvých 800 km som ale prišiel na nedostatky ktoré ma budú potrebovať menšiu investíciu. Predchádzajúci majiteľ jazdil na povolenej reťazi a tak budem musieť meniť celú rozetu. Taktiež som zistil, že sem tam na voľnobehu mi dačo kope v motore a prenáša sa to do stúpačiek. Dosť silne rany. Žeby rozvodová reťaz? Zistím pri menení rozety.

Zvody sú zakončené koncovkou Viper. Neviem povedať či sa výkon zmenil alebo nie, lebo som nemal možnosť vyskúšať originál. Zvuk ma ale znamenitý a nie je hlavy čo by sa neotočila. Čo sa týka maximálnej rýchlosti, o tom netreba hovoriť nič, lebo to asi hovorí samo za seba. Dajako ma ani neláka ju skúšať na tej rozbitej rozete. Možno po výmene a uistení sa že je všetko na 101% OK.

Veľmi sa mi osvedčil tlmič riadenia. Pri výjazdoch zo zákrut alebo keď sa vám pri razantnejšom pridávaní nadvihne predne koleso nehrozí žiaden balans. Nie som z tých jazdcov, ktorý drží kŕčovito zaťaté ruky a prsty sa mu zarývajú do rúčiek.

No a teraz mínusy ktoré som postrehol. Motorka nie je pre osoby vyššieho vzrastu. Ma síce vyššie sedlo ale zasa pri jazde máte problém nájsť správne miesto pre nohy. Mal som možnosť to otestovať. Jazda v teniskách, lepšie povedané s tenkou podrážkou a jazdu v mojich znamenitých newrockoch s 4-5 cm podrážkou. Trošku sa musím poprehadzovať, aby som našiel ideálny posed. Podotýkam že meriam 186 cm. Ďalšia vec je tá, že pri vytočení plného rajdu udiera koniec na riaditkách do nádrže. Treba byť teda opatrný, aby si to neodniesol lak. To je asi všetko čo som postrehol za prvých 800 km. Na pokochanie, pridávam zopár fotiek. ZRAD ALL.

PS: ZEZE tento krát buď miernejší.
PS2: Výkon neuvádzam, lebo nefunguje hracia konzola.


Pridané: 20.06.2005 Autor: Joker Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki GSX-R 600 2001:

Foto:
Suzuki GSX-R 600 2001
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:GSX-R 600
Rok:2001
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:599 ccm
Max. výkon:115.6 k (85.0 kW) / 11800 ot.
Max. krútiaci moment:63 Nm / 9500 ot.
Vŕtanie x Zdvih:67.0 x 42.5 mm
Palivový system:vstrekovanie
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:125 mm
Zdvih vzadu:130 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:180/55-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:163 kg
Výška sedla:830 mm
Objem nádrže:18 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:255 km/h

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (28)  [Verzia pre tlač] Tlač

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!

Ďalšie vtipy »