Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2070 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26267
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15861)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10406)
Hodnotenie: (25 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (67)  [Verzia pre tlač] Tlač

Predpremiéra Ducati Diavel

 Zdieľať

Pridané: 01.11.2010 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 7682 [Bleskovky - Novinky]

Pre tých, ktorí sa nemôžu dočkať výstavy EICMA 2010 je tu ďalší vopred odhalený kúsok. Ducati Diavel.

Ducati Diavel je muscle bike so 162 koňmi a 127,5 Nm maximálneho krútiaceho momentu, na 210 kilogramov suchej hmotnosti.

Okrem „obyčajnej“ Ducati Diavel, je tu tiež verzia Ducati Diavel Carbon, ktorá má karosériu z uhlíkových vlákien a kované kolesá Marchesini. Vďaka tomu došlo k poklesu váhy na 207kg.

Vpredu je Diavel vybavený masívnou USD vidlicou Marzocchi, ktorá je plne nastaviteľná. O zadok sa stará plne nastaviteľný zadný tlmič Sachs, ktorý je umiestnený vodorovne pod motorom. Brzdy sú značky Brembo. Vpredu má táto Ducati dvojicu 320mm kotúčov.

Predné koleso 3,7 × 17 palca je obuté do 120/70-17 Pirellky a zadné masívne 8 × 17 palcové koleso je obuté do 240 × 45 - 17 pneumatiky (taktiež Pirelly). Pneumatiky majú tvrdú strednú časť pre maximálnu kilometrovú výdrž a sú mäkšie po stranách aby zabezpečili dobrú priľnavosť v zákrutách.

Plyn sa ovláda systémom ride-by-wire. Diavel je vybavený troma režimami jazdy: plný výkon s agresívnym nástupom pre športovú jazdu, plnú výkon s progresívnym nástupom pre „turistiku“ a 100 koňový režim pre jazdu mestom.

Diavel má ako keby dva prístrojovky. Jednu na riadidlách, zobrazujúcu: rýchlosť, otáčky motora a signalizáciu rozsvietených svetiel. Druhú ako súčasť nádrže. Tá zobrazuje: zaradený prevodový stupeň, zvolený režim jazdy a nastavenie kontroly trakcie. Pre naštartovanie Ducati Diavel nie je nutné nikam strkať kľúč. Stačí ho len mať vo vrecku.

zdroj & foto: www.hellforleathersmagazine.com, www.motociclismo.it

Foto:
 Ducati Diavel 2011 Ducati Diavel Carbon 2011
Všeobecné informácie:
Výrobca:DucatiDucati
Model:DiavelDiavel Carbon
Rok:20112011
Novinka:NOVINKA 2011
Kategória:NaháčNaháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:1198.4 ccm1198.4 ccm
Max. výkon:161.8 k (119.0 kW) / 9500 ot.161.8 k (119.0 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:127.5 Nm / 8000 ot.127.5 Nm / 8000 ot.
Kompresný pomer:11.5:111.5:1
Vŕtanie x Zdvih:106 x 67.9 mm106 x 67.9 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:Desmodromický rozvod (4V)Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm
Zdvih vzadu:120 mm120 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR17120/70-ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:265 mm265 mm
Pneu vzadu:240/45-ZR17240/45-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:210 kg207 kg
Výška sedla:770 mm770 mm
Rázvor:1590 mm1590 mm
Objem nádrže:17 l17 l

Pridané: 01.11.2010 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (25 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (67)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria