Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 475 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

DS auto Sumoto Brno

Anketa:

Mal by sa podľa teba Dakar vrátiť do Afriky?

Spolu odpovedi: 2920
Áno, to sú terény kam patrí: 58% (1687)
Nie, južná amerika je super: 42% (1233)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Hodnotenie: (38 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (159)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 29.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 34528 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Honda prináša dvojicu bikov postavených na úplne novom motore s objemom 670 ccm. Jedným z nich je Honda NC 700 S, praktický naháč a druhým je Honda NC 700 X, crossover určený na rozbité cesty.

Seriál článkov - Novinky 2012:

| Seriál článkov: Novinky 2012 |

Hondy radu NC 700 predstavujú praktické biky bez nutnosti veľkej údržby. U oboch sa pri vývoji kládol dôraz na spojenie praktickosti a zábavnosti. Základom je úplne nový motor, ktorý neohúri ani tak maximálnym výkonom, ale skôr priebehom krútiaku. Motor je radový dvojvalec, ktorý je však sklonený dopredu a vďaka tomu má nielen nižšie ťažisko, ale umožňuje aj úplne novú koncepciu motorky a využitie priestoru. V oblasti, kde by ste očakávali nádrž totiž nájdete úložný priestor do ktorého sa zmestí napríklad integrálna prilba. Skutočná palivová nádrž sa nachádza pod sedadlom a vďaka nízkej spotrebe nového dvojvalca môže mať objem len 14 litrov, pričom dojazd by mal byť stále okolo 250 km. Honda NC 700 S je naháč vhodný aj pre začínajúcich jazdcov, zatiaľ čo NC 700 X je praktický crossover ktorý si ľahko poradí aj s menej kvalitnými cestami.

 Odkladací priestor v nádrži
Odkladací priestor v nádrži

Oba Hondy NC sú postavené na rovnakom základe. Srdcom rady NC 700 je úplne nový motor, kvapalinou chladený, dvojvalcový motor o objeme 670 ccm s rozvodom SOHC. Motor bol konštruovaný tak aby v celom spektre otáčok poskytoval dostatočne silný krútiaci moment. Maximálny výkon motora pri modely NC 700 S je 35 kW pri 6250 ot./min. a maximálny krútiaci moment 60 Nm je k dispozícii pri 4750 ot./min. Honda NC 700 X dosahuje pri rovnakých otáčkach max výkon 38.1 kW a krúťak 62 Nm. Honda zdôrazňuje nízku spotrebu motora a spĺňanie prísnych emisných noriem. Na plnú 14.1 litrovú nádrž by mali Hondy NC 700 prejsť v pohode 250 - 300 km. Servisný interval pri tomto motore je 12.000 kilometrov.

Voliteľná je DCT prevodovka, ktorá ponúka rovnaké možnosti radenia ako to je pri Honde Crosstourer. Brzdy sú jednokotúčové, vpredu 320 mm kotúč s dvojpiestikovým strmeňom a vzadu 240 mm kotúč a jednopiestikový strmeň. Je možné dokúpiť si aj systém C-ABS.

Odpruženie je na týchto Hondách rozdielne. Zatiaľ čo Honda NC 700 X je postavená na tlmičoch so zdvihmi vpredu 153.5 mm a vzadu 150 mm zatiaľ čo NC 700 S má zdvihy 120 mm. Rozmery kolies majú obe verzie rovnaké.

Farebné kombinácie sú u Hondy NC 700 S, Seal Silver Metallic (strieborná), Pearl Sunbeam White (biela) a Graphite Black (čierna), a.u NC 700 X, Darkness Black Metallic (čierna), Digital Silver Metallic (strieborná), Pearl Sunbeam White (biela) a Magna Red (červená).

Video

Video: Honda NC 700 X a NC 700 S 2012

info & foto: www.honda-eu.com

Foto:
 Honda NC 700 S 2012 Honda NC 700 X 2012
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHonda
Model:NC 700 SNC 700 X
Rok:20122012
Novinka:NOVINKA 2012NOVINKA 2012
Kategória:NaháčŠportovo cestovná
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:670 ccm670 ccm
Max. výkon:47.6 k (35.0 kW) / 6250 ot.47.6 k (35.0 kW) / 6250 ot.
Max. krútiaci moment:60 Nm / 4750 ot.60 Nm / 4750 ot.
Kompresný pomer:10.7: 110.7: 1
Vŕtanie x Zdvih:73 x 80mm73 x 80mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická 6-stupňová (voliteľné DCT)automatická 6-stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm153 mm
Zdvih vzadu:120 mm150 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-17120/70-17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm240 mm
Pneu vzadu:160/60-17160/60-17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:211 kg214 kg
Výška sedla:790 mm830 mm
Rázvor:1525 mm1540 mm
Dĺžka:2195 mm2210 mm
Šírka:760 mm830 mm
Výška:1130 mm1285 mm
Svetlá výška:140 mm165 mm
Objem nádrže:14.1 l14.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:3.58 l/100km3.58 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 295 kmcca 295 km
Poznámka:
Poznámka:Cena 02/2013 5590,- EUR, s ABS 6090,- EURCena 10/2012: 5 990,- EUR (+500EUR ABS)

Pridané: 29.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON pošli na vybrali.sme.sk

Seriál článkov - Novinky 2012:

| Seriál článkov: Novinky 2012 |

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (38 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (159)  [Verzia pre tlač] Tlač
Honda CRF 1100

Galéria ku článku: