ISSN 1336-6491 | Online: 1848 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29881
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17652)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12229)
Diskusia Diskusia k článku (19)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki RF900R

 Zdieľať

Pridané: 18.01.2004 Autor: FASTER
Čitatelia: 18772 [Vaše stroje - Moja motorka]

Takže konečne som sa dopracoval k tomu, aby som Vám predstavil svoju krásku na ktorej už mám nejaké tie kilometríky za sebou úspešne. Síce s malými pádmi, ale nič extra. To je tak: "Nerob frajera keď to nevieš" :).

Takže to je prvý pohľad na moju SUZUKI

 profil
profil

Je to ročník 1996, 937 ccm, vodou chladený a rádový štvorvalec, 99kW cca 135 koni. Proste slušný výkon. Ja som na nej dosiahol maximálku so svojimi 100kg ---- 270 km/h. A môžem povedať, že to úplne stačí.:).

 zadené super koleso GUMA:)
zadené super koleso GUMA:)

 profil
profil

Budem rád ak mi napíšete svoje dojmy z obrázkov.

Veľa šťastných km sebe aj Vám všetkým motorkárom
praje FASTER.
:))

Pridané: 18.01.2004 Autor: FASTER Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki RF 900 R 1996:

Foto:
Suzuki RF 900 R 1996
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:RF 900 R
Rok:1996
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:937 ccm
Max. výkon:127.8 k (94.0 kW) / 10000 ot.
Max. krútiaci moment:100.2 Nm / 9000 ot.
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:203 kg
Výška sedla:805 mm

Súvisiace články:

Diskusia Diskusia k článku (19)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »