Anketa:
Nové Husabergy modelovej rady 2013
ZdieľaťPridané: 09.08.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
[Bleskovky - Novinky]
Husaberg prichádza so siedmimi modelmi, ktoré vytvoria novú radu bikov švédskej značky pre rok 2013. Zmeny na motorkách nemajú iba estetický charakter.
Seriál článkov - Novinky 2013:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
Nové vedenie švédskeho výrobcu terénnych motocyklov, pod vedením rakúskej KTM, zavádza nový dvoj kolískový rám z chróm-molybdénových trubiek, ktorý má mať vysokú torznú tuhosť a ktorý sľubuje lepšiu stabilitu, presnosť a ľahkosť ovládania v zatáčkach. Prerobený je aj zadný pomocný rám z polyamidu vystužený sklenými vláknami ktorý pozostáva z troch častí.
![]() |
Na odpruženie bude vpredu požitá vidlica WP typu 4CS (Four Chamber System) aká sa používa u mnohých modelov KTM. Všetky modely okrem TE125 budú vybavené elektrickým štartérom ale v snahe znížiť hmotnosť motoriek budú všetky nové 4-takty bez kick štartéra ktorý však bude vo voliteľnej výbave. Hmotnosť bola znížená aj samotným motorom u modelov FE450 a FE501 o 2 kilá.
![]() |
Ďalším spoločným znižovaním váhy si prešli kolesá, tie sú ľahšie o 200 gramov a nové zadné kyvky sú teraz ľahšie o 300 gramov. Všetky modely majú nový airbox s optimalizovaným prúdením vzduchu, nové brzdy Brembo a výfukový systém spĺňajúci hlukové normy FIM (112 dB). U štvortaktov sa zväčšil objem nádrže na 9.5 litra.
Video: Nové Husabergy modelovej rady 2013
| Foto: | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||||
| Výrobca: | Husaberg | Husaberg | Husaberg | Husaberg |
| Model: | FE 250 | FE 350 | FE 450 | FE 501 |
| Rok: | 2013 | 2013 | 2013 | 2013 |
| Novinka: | NOVINKA 2013 | |||
| Kategória: | Enduro | Enduro | Enduro | Enduro |
| Motor: | ||||
| Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
| Objem: | 248.6 ccm | 349.7 ccm | 449.3 ccm | 510.4 ccm |
| Kompresný pomer: | 13.2 : 1 | 12.3 : 1 | 11.8 : 1 | 11.8 : 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 76 x 54,8 mm | 88 x 57.5 mm | 95 x 63,4 mm | 95 x 72 mm |
| Palivový system: | Keihin EFI 42mm | Keihin EFI 42mm | Keihin EFI 42mm | Keihin EFI 42mm |
| Rozvod: | OHC (4V) | OHC (4V) | OHC (4V) | OHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 300 mm | 300 mm | 300 mm | 300 mm |
| Zdvih vzadu: | 335 mm | 335 mm | 335 mm | 335 mm |
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 260 mm | 260 mm | 260 mm | 260 mm |
| Pneu vpredu: | 90/90-21 | 90/90-21 | 90/90-21 | 90/90-21 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm | 220 mm | 220 mm |
| Pneu vzadu: | 120/90-18 | 140/80-18 | 140/80-18 | 140/80-18 |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||||
| Suchá hmotnosť: | 107.5 kg | 108.5 kg | 112 kg | 112.5 kg |
| Výška sedla: | 970 mm | 970 mm | 970 mm | 970 mm |
| Rázvor: | 1482 mm | 1482 mm | 1482 mm | 1482 mm |
| Svetlá výška: | 356 mm | 345 mm | 345 mm | 345 mm |
| Objem nádrže: | 9.5 l | 9.5 l | 9.5 l | 9.5 l |
| Foto: | |||
![]() |
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |||
| Výrobca: | Husaberg | Husaberg | Husaberg |
| Model: | TE 125 | TE 250 | TE 300 |
| Rok: | 2013 | 2013 | 2013 |
| Kategória: | Enduro | Enduro | Enduro |
| Motor: | |||
| Typ motora: | jednovalec (2T) | jednovalec (2T) | jednovalec (2T) |
| Objem: | 124.8 ccm | 249 ccm | 293.2 ccm |
| Kompresný pomer: | 54 x 54.5 | ||
| Vŕtanie x Zdvih: | 66,4 x 72 mm | 72 x 72 mm | |
| Palivový system: | Keihin PWK 36S AG | Keihin PWK 36S AG | Keihin PWK 36S AG |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 300 mm | 300 mm | |
| Zdvih vzadu: | 335 mm | 335 mm | |
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 260 mm | 260 mm | 260 mm |
| Pneu vpredu: | 90/90-21 | 90/90-21 | 90/90-21 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm | 220 mm |
| Pneu vzadu: | 120/90-18 | 140/80-18 | 140/80-18 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |||
| Suchá hmotnosť: | 95 kg | 104 kg | 104 kg |
| Výška sedla: | 960 mm | 960 mm | 960 mm |
| Rázvor: | 1471 mm | 1482 mm | 1482 mm |
| Svetlá výška: | 355 mm | 355 mm | 355 mm |
| Objem nádrže: | 10.7 l | 10.7 l | 10.7 l |
Info & foto: www.motoblog.it
Pridané: 09.08.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2013:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora



















































