Anketa:
Naživo výstava EICMA 2012 Miláno - Honda
ZdieľaťPridané: 13.11.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 6296 [Bleskovky - Novinky]
Podobne ako Ducati tak aj Honda vybalila svojej novinky ešte v predvečer Milánskej výstavy. Okrem noviniek z Kolína a trojice 500-viek o ktorých sme písali zaujala novou Forzou a „Bagger-om“ na báze Goldwinga z označením F6B.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2012:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2012 | Nasledujúci
SH 125, Forza 300 a NSC 50:
Kým z trojice nových skútrov Honda bestseller SH 125 a športovo ladenú 50-tku v Repsol farbách predstavila už v Kolíne, do Milána priviezla inovovanú Forza 300. Nový je 300 kubíkový motor s vylepšenou spotrebou 3,2 l/100km, veľkým batožinovým priestorom na dve helmy, kombinovanými brzdami CBS a voliteľným ABS.
Rada CRF a CRF250L:
Rovnako civilná CRF 250 L (L-egal) bola predstavená už v polovici leta a už sme ju aj testovali. Teraz prišli na rad ostré cross CRF. 450-tka je už šiestou generáciou, konštruktéri sa zamerali na centralizáciu hmoty, posilnili spodné a stredné otáčky a 450-tka dostala nové pneumatické Kayaba predné tlmiče. Zmenami prešla aj 250-tka, preladené bolo vstrekovanie pre ostrejšiu špičku výkonu a upravený podvozok.
Civilnú CRF 250 L priviezol na pódium Dakarský jazdec Helder Rodrigues a podeli sa s prítomnými okrem iného aj o pozitívne dojmy z jazdy na továrenskom dakarskom špeciáli CRF 450 Rally, ktorý len pred niekoľkými dňami úspešne jazdil na Marockej Rally. Dve vyhrané etapy dávajú aj napriek technickým problémom tímu dôvod na optimizmus.
Trojica 500-viek: CB 500F, CBR 500 a CB 500 X
O tejto trojici sme už rovnako informovali v predstihu. Ide o motorky ušité na mieru nových vodičákov, ktoré vstúpia do platnosti už v januári 2012 a obmedzia výkon na 35 kW. Záujemca si bude môcť zvoliť od naháča, cez crossover X až po športovú CBR 500.
Zaujímavosťou je aj továrensky pripravená okruhovka na báze CBR500, ktorá ponúkne šancu mladým talentom v seriáli
Špionážne fotografie hotovej trojice CBR500, CB500R a CB500X
26.10.2012 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 5698 [Bleskovky - Novinky]
Špionážne fotografie Honda CBR500, CB500R a CB500X
O tom, že sa Honda chystá na trh prísť s novinkami, ktoré budú mať motor s objemom 500 kubíkov, sme sa mohli dozvedieť už z predchádzajúcich špionážnych fotografií. Teraz je tu séria ďalších fotiek, tentokrát už hotových mašín, zachytených pri fotení daných strojov.
CBR 600RR – Repsol:
Inovácie sa dočkal aj veľmi úspešný 600-vkový superšport a konečne aj v Repsol farbách. No nezostalo len pri tom. RR-a dostala Showa Big piston predné tlmiče, upravené zadné Pro-link zavesenie, nové 12-lúčové kolesá, voliteľné kombinované ABS a dizajnové úpravy inšpirované MotoGP.
Honda F6B – Bagger:
Tak trochu nečakaným prekvapením bol motocykel z označením Honda F6B – Bagger na báze legendárneho GoldWingu. Ide o motorku v úptavke Bagger, kedy je z motorky osekaných množstvo dielov, je znížený jej profil, samozrejme horný kufor a znížené sedlo. Netradične vyzerajúca motorka sa však podobá na svojho darcu.
Foto: | |||||
Všeobecné informácie: | |||||
Výrobca: | Honda | Honda | Honda | Honda | Honda |
Model: | CBR500R | CB500X | CB500F | CBR600RR | NSS300 Forza |
Rok: | 2013 | 2013 | 2013 | 2013 | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 | NOVINKA 2013 | NOVINKA 2013 | NOVINKA 2013 | NOVINKA 2013 |
Kategória: | Superšport | Cestovné enduro | Naháč | Superšport | Skúter |
Motor: | |||||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 471 ccm | 471 ccm | 471 ccm | 599 ccm | 279 ccm |
Max. výkon: | 47.6 k (35.0 kW) / 8500 ot. | 47.6 k (35.0 kW) / 8500 ot. | 47.6 k (35.0 kW) / 8500 ot. | 119.7 k (88.0 kW) / 13500 ot. | 24.34 k (17.90 kW) / 8250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 43 Nm / 7000 ot. | 43 Nm / 7000 ot. | 43 Nm / 7000 ot. | 66 Nm / 11250 ot. | 25.7 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7: 1 | 10.7: 1 | 10.7:1 | 12,2 : 1 | 10.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 67 x 66.8 | 67 x 66.8 | 67 x 66.8 | 67 x 42.5 mm | 72 x 68,5 mm |
Palivový system: | PGM FI | PGM FI | PGM FI | PGM DSFI | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | OHC (4V) | |||
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | automatická |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz | variátor |
Zdvih vpredu: | 120 mm | ||||
Zdvih vzadu: | 130 mm | ||||
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | dvojkotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 310 mm | 256 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 120/70-17 | 120/70-17 | 120/70-17 | 120/70-14 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm | 240 mm | 180 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 160/60-17 | 160/60-17 | 160/60-17 | 220 | 140/70-13 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||||
Suchá hmotnosť: | 173.4 kg | ||||
Hmotnosť s náplňami: | 194 kg | 195 kg | 190 kg | 186 kg | 192 kg |
Výška sedla: | 790 mm | 810 mm | 790 mm | 823 mm | 716 mm |
Rázvor: | 1410 mm | 1421 mm | 1410 mm | 1373 mm | 1546 mm |
Dĺžka: | 2075 mm | 2095 mm | 2075 mm | 2029 mm | 2166 mm |
Šírka: | 740 mm | 830 mm | 780 mm | 684 mm | 753 mm |
Výška: | 1145 mm | 1290 mm | 1060 mm | 1115 mm | 1189 mm |
Svetlá výška: | 140 mm | 170 mm | 155 mm | 137 mm | 140 mm |
Objem nádrže: | 15.7 l | 17.3 l | 15.7 l | 15.7 l | 11.6 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
Max. rýchlosť: | 184 km/h | ||||
Spotreba paliva: | 3.6 l/100km | 5.56 l/100km | 3.2 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 360 km | cca 211 km | cca 271 km | ||
Poznámka: | |||||
Poznámka: | Model dostupný len s ABS, Cena 02/2013 5990,- EUR | Model dostupný len s ABS, Cena 02/2013 5890,- EUR | Cena 02/2013 4990,- EUR, s ABS 5490,- EUR |
Pridané: 13.11.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2012:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2012 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Fotoreport: Výstava EICMA 2012 Miláno - Harley-Davidson, Honda a Ducati - Awia
- Fotoreport: Výstava EICMA 2012 Miláno - Kawasaki a Yamaha - Awia
- Naživo výstava EICMA 2012 Miláno - MV Agusta - Awia
- Naživo výstava EICMA 2012 Miláno - Husqvarna - Awia
- Naživo výstava EICMA 2012 Miláno - Aprilia, Moto Guzzi, Vespa - Awia
- Naživo výstava EICMA 2012 Miláno - KTM - Awia
- EICMA Miláno 2012 – Ducati - Awia
- Naživo výstava EICMA 2012 Miláno - Triumph - Awia
- Naživo výstava EICMA 2012 Miláno - Suzuki - Awia
- Naživo výstava EICMA 2012 Miláno - BMW - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Honda X-ADV dostáva svieži dizajn a kopec praktických a komfortných vylepšení pre 2025
- Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025
- Náš Kanál MotorideTV dosiahol na youtube 10 miliónov zobrazení
- Testujeme Y-AMT automatizovanú manuálnu prevodovku Yamaha na novej MT-09
- Kawasaki predviedla prototyp vodíkovej Ninja H2 na okruhu v Suzuke
- BMW v Garmishi odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure
- Zmeny STK od 1. 7. 2024 - lehota pre motorky predĺžená na 4 roky!
- Veľká alpská porovnávačka 2023!
- Súťaž: zaži stretnutie s Dakarským šampiónom Samom Sunderlandom a poď s nami vyskúšať novú generáciu GASGAS 2025!
- Souo S2000 GL: Čína predstavila konkurenta pre Gold Wing - dvojliter 8-valec boxer s DCT prevodovkou
- ... zobraz všetky články od tohto autora