Anketa:
Continetal ContiMove 365 skútrová pneumatika M+S (nielen) na zimu
ZdieľaťPridané: 11.11.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 11525 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Continental predstavuje novú celoročnú skútrovú pneumatiku Conti Move 365, ktorá dosahuje vyváženosť medzi letnou a zimnou pneumatikou vďaka inovatívnemu dizajnu dezénu.
![]() |
Celoročná pneumatika pre skútre v kategórii M+S
- M+S označenie dovoľuje používať pneumatiku v zimných podmienkach
- Hlboké lamely dezénu umožňujú dobrú priľnavosť na mokrých a zasnežených cestách
- Vynikajúca priľnavosť na vode vďaka širokým drážkam dezénu
- Dynamická a komfortná jazda počas letných mesiacov
Continental predstavuje novú celoročnú skútrovú pneumatiku Conti Move 365, ktorá dosahuje vyváženosť medzi letnou a zimnou pneumatikou vďaka inovatívnemu dizajnu dezénu. Dvojica hlbokých drážok dezénu poskytuje bezpečnú priľnavosť taktiež na zasnežených cestách. Široké odvodňovacie drážky zaručujú optimálny odvod vody pre zabezpečenie kontroly skútra aj v hustom daždi.
So svojím označením M + S, je pneumatika Continental úradne schválené pre použitie v zime v súlade s nemeckými predpismi o cestnej premávke.
![]() |
Conti Move 365, prináša tromfy za priaznivého počasia a má vynikajúci výkon v suchých podmienkach. Nielen, že udrží športové tempo, ale jej zmes zo silikou poskytuje vynikajúcu priľnavosť - aj bez zdĺhavej zahrievacej doby. Keďže že skútre sú väčšinou používané na krátke vzdialenosti je toto vynikajúca vlastnosť.
ContiMove365 je naozaj všestranná pneumatika, nielen pre jej celoročné vlastnosti, ale aj pre ohľaduplnosť k životnému prostrediu na rozpočtu vodiča rozpočt. Valivý odpor pneumatík v súčasnej generácii bol optimalizovaný, čo znižuje spotrebu paliva.
ContiMove365 je k dispozícii vo všetkých obvyklých rozmeroch.
Rozmer: | Názov: | Cena: |
---|---|---|
3.50-10 M/C 59M TL M+S | ContiMove 365 | 33 € |
100/80-10 M/C 53P TL M+S | ContiMove 365 | 31 € |
120/70-10 M/C 54M TL M+S | ContiMove 365 | 38 € |
120/90-10 M/C 57P TL M+S | ContiMove 365 | 42 € |
120/70-12 M/C 58P TL M+S | ContiMove 365 | 44 € |
130/70-12 M/C 62P TL M+S | ContiMove 365 | 45 € |
130/60-13 M/C 60P TL M+S | ContiMove 365 | 44 € |
ContiMove365 pôsobivo kombinuje športové a komfortné jazdné vlastnosti - celoročne.
Pridané: 11.11.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Test: Zimné vs. letné pneu na moto na snehu - Awia
- Nezimuj - jazdi: Zimné pneumatiky na skútre - Awia
- Čo jej obuť - Športové pneumatiky - zeON
- Pozvánka: Stretko / Preteky ľadových medveďov 24. - 25. 1. 2015 - zimný motozraz - Awia
- Continetal znižuje ceny pneumatík pre motocykle - Redakcia
- Elefantentreffen 2018 - MathiasMH
- Do tretice Ľadové medvede 2017 - zimné motozraz a pretek - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- Customs of Slovakia 2025 – 15. výročie 13.-16. marec 2025 Incheba Bratislava
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Galéria ku článku:
Nové oficiálne videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!