Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 918 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29726
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17578)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12148)
Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač

Continetal ContiMove 365 skútrová pneumatika M+S (nielen) na zimu

 Zdieľať

Pridané: 11.11.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 11525 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Continental predstavuje novú celoročnú skútrovú pneumatiku Conti Move 365, ktorá dosahuje vyváženosť medzi letnou a zimnou pneumatikou vďaka inovatívnemu dizajnu dezénu.

Celoročná pneumatika pre skútre v kategórii M+S

  • M+S označenie dovoľuje používať pneumatiku v zimných podmienkach
  • Hlboké lamely dezénu umožňujú dobrú priľnavosť na mokrých a zasnežených cestách
  • Vynikajúca priľnavosť na vode vďaka širokým drážkam dezénu
  • Dynamická a komfortná jazda počas letných mesiacov

Continental predstavuje novú celoročnú skútrovú pneumatiku Conti Move 365, ktorá dosahuje vyváženosť medzi letnou a zimnou pneumatikou vďaka inovatívnemu dizajnu dezénu. Dvojica hlbokých drážok dezénu poskytuje bezpečnú priľnavosť taktiež na zasnežených cestách. Široké odvodňovacie drážky zaručujú optimálny odvod vody pre zabezpečenie kontroly skútra aj v hustom daždi.

So svojím označením M + S, je pneumatika Continental úradne schválené pre použitie v zime v súlade s nemeckými predpismi o cestnej premávke.

Conti Move 365, prináša tromfy za priaznivého počasia a má vynikajúci výkon v suchých podmienkach. Nielen, že udrží športové tempo, ale jej zmes zo silikou poskytuje vynikajúcu priľnavosť - aj bez zdĺhavej zahrievacej doby. Keďže že skútre sú väčšinou používané na krátke vzdialenosti je toto vynikajúca vlastnosť.

ContiMove365 je naozaj všestranná pneumatika, nielen pre jej celoročné vlastnosti, ale aj pre ohľaduplnosť k životnému prostrediu na rozpočtu vodiča rozpočt. Valivý odpor pneumatík v súčasnej generácii bol optimalizovaný, čo znižuje spotrebu paliva.

ContiMove365 je k dispozícii vo všetkých obvyklých rozmeroch.

Rozmer: Názov: Cena:
3.50-10 M/C 59M TL M+S ContiMove 365 33 €
100/80-10 M/C 53P TL M+S ContiMove 365 31 €
120/70-10 M/C 54M TL M+S ContiMove 365 38 €
120/90-10 M/C 57P TL M+S ContiMove 365 42 €
120/70-12 M/C 58P TL M+S ContiMove 365 44 €
130/70-12 M/C 62P TL M+S ContiMove 365 45 €
130/60-13 M/C 60P TL M+S ContiMove 365 44 €

ContiMove365 pôsobivo kombinuje športové a komfortné jazdné vlastnosti - celoročne.

Pridané: 11.11.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »