Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1471 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28802
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17136)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11666)
Hodnotenie: (12 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (26)  [Verzia pre tlač] Tlač

Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover 2/2

 Zdieľať

Pridané: 18.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 39656 [Testy a predstavenia - Test]

Záver

Honde sa predsa len o kúsok podarilo vylepšiť svoj vyslovene prakticky zameraný crossover NC750X. Motorka nemusí ohúriť výkonnostnými parametrami, dizajnom či použitými top komponentami. Ponúka však dobré jazdné vlastnosti skĺbené s praktickým pohľadom na používanie motocykla. Nevyplaší začiatočníkov alebo navrátilcov k motorkám, no zároveň vie ponúknuť aj istú dávku zábavy.

Test Honda NC750X DCT 2014

Plusy a mínusy

spotreba, stabilita motorky, správanie DCT prevodovky, praktické zameranie chýba motorkový pocit, ochrana pred vetrom

Video: Honda NC750X 2014, Prvý test, Atény

Pozadie / Wallpaper:

Test Honda NC750X DCT 2014
Test Honda NC750X DCT 2014
Test Honda NC750X DCT 2014
Test Honda NC750X DCT 2014
Test Honda NC750X DCT 2014

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Honda NC750X DCT 2014:

Servisný interval 12000 km
Spotreba 4,4 l/100km
Objem nádrže z toho rezerva 14,1 l
Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh 2000 ot. / 2700 ot. / 4000 ot.
Cena motorky 7590,- EUR

Ceny vybraných doplnkov:

Nosič kufra topcase 120,36 EUR
Kufor topcase 152,88 EUR
Nosič bočných kufrov + kufre 612 EUR
Vyhriavané rukoväte 350 EUR
Turistické plexi 173,76 EUR

Pozn.: Ceny doplnkov sú pre model NC700X

Ceny vybraných ND:

Páčka brzdy 49,90 EUR
Stupačka 68,40 EUR
Spätné zrkadlo 73,40 EUR
Smerovka 54 EUR
Svetlomet 289,20 EUR

Text: Feri Zubal - zeON
Foto: Honda Europe (Zep Gori, Felix Romero, Ula Serra, Francesc Montero)

Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.

Foto:
 Honda NC 750 X 2014 Kawasaki Versys 2014 Suzuki V-Strom 650 2014 Triumph Tiger 800 2014 BMW F 700 GS 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaKawasakiSuzukiTriumphBMW
Model:NC 750 XVersysV-Strom 650Tiger 800F 700 GS
Rok:20142014201420142014
Novinka:NOVINKA 2014
Kategória:CestovnáCestovnáCestovné enduroCestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)radový trojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:745 ccm649 ccm645 ccm799 ccm798 ccm
Max. výkon:54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot.63.9 k (47.0 kW) / 8000 ot.69.4 k (51.0 kW) / 8800 ot.95.2 k (70.0 kW) / 9300 ot.74.8 k (55.0 kW) / 7300 ot.
Max. krútiaci moment:68 Nm / 4750 ot.61 Nm / 6800 ot.60 Nm / 6400 ot.79 Nm / 7850 ot.77 Nm / 5300 ot.
Kompresný pomer:10.7: 110.6:111.5:112.0:112:1
Vŕtanie x Zdvih:77 x 80mm83 x 6081.0 x 62.6 mm74 x 61.9 mm82 mm x 75.6 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6 stupňová (voliteľné DCT)manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:153.5 mm150 mm180 mm170 mm
Zdvih vzadu:150 mm145 mm170 mm170 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovádvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčovádvoj kotúčová (ABS)
Priemer bŕzd vpredu:320 mm300 mm310 mm308 mm300 mm
Pneu vpredu:120/70-17120/70ZR17M/C (58W)110/80-R19110/80-ZR19110/80-R19 59 H
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm220 mm260 mm255 mm265 mm
Pneu vzadu:160/60-17160/60ZR17M/C (69W)150/70-R17150/70-ZR17140/80-R17 69 H
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:186 kg
Hmotnosť s náplňami:219 kg206 kg214 kg210 kg209 kg
Výška sedla:830 mm845 mm835 mm810 mm820 mm
Rázvor:1540 mm1415 mm1568 mm1562 mm
Dĺžka:2210 mm2125 mm2215 mm2280 mm
Šírka:840 mm840 mm795 mm880 mm
Výška:1285 mm1315 mm1350 mm1215 mm
Svetlá výška:165 mm180 mm
Objem nádrže:14.1 l19 l20 l19 l16 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:192 km/h
Spotreba paliva:3.5 l/100km4.2 l/100km5.6 l/100km4.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 302 kmcca 339 kmcca 254 kmcca 266 km
Servisný interval:12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiza príplatokáno, v sériiza príplatokáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Palubný počítač:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena 2/2014: 6790,- EUR (7590,- EUR verzia s DCT)Cena 10/2012: 7 795,- EUR (+600EUR ABS)Cena 10/2012: 8 290,- EURCena 10/2012: 8 950,- EUR (+550 EUR ABS)

<

Pridané: 18.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (12 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (26)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria