Anketa:
Predstavujeme: Termo tričko RETRO
ZdieľaťPridané: 17.02.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7942 [Bleskovky - PR bleskovka]
Termo tričko RETRO je funkčné prádlo určené na nosenie počas celého roka. Má výborné termoregulačné vlastnosti , odvod potu a zvýšenú životnosť výrobku.
Seriál článkov - Bike roka 2014:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Bike roka 2014 | Nasledujúci
Materiál je dvojvrstvový, takže spodná rubná strana je Polypropylén s antibakteriálnou úpravou a vrchná strana je bavlna pletená v retro prúžkoch. Tričko veľmi pekne a dobre drží tvar, materiál je tuho pletený, má veľkú životnosť a je veľmi stabilný. Vydrží dlhšie než jednovrstvový termoúplet a nezadiera sa na zaťažovaných miestach.
Úplet je tiež príjemný na dotyk a pohodlný na nosenie. Je šitý klasickými spevnenými švami, ktoré nedráždia a nerobia otlaky na tele ani pri 24 hodinovom nosení. Strih je riešený elegantným štýlom bez športových prvkov a nápisov, takže sa dá využiť aj ako elastické tričko do športového saka alebo k rifliam.
![]() |
Hodí sa pod kombinézy, na denné nosenie a na šport, vyzerá totiž dobre a je funkčný pri športovaní aj pri posedení v kaviarni. Nátelník je vyhotovený univerzálne, hodí sa ako spodná termovrstva pod oblečenie priamo na telo a tiež ako vrchné tričko s dlhým rukávom ( 1.vrstva a 2.vrstva )
Výrobok spĺňa najmodernejšie požiadavky pre komfort nosenia.
TERMOREGULAČNÉ VLASTNOSTI :
Rubná strana výrobku zabezpečí pocit sucha, aj keď vrchná strana bude úplne mokrá. Vlhkosť z pokožky je odvádzaná do vrchnej bavlnenej vrstvy a odtiaľ sa pozvoľna odparuje.
* Túto skutočnosť si môžete overiť tak, že namočíte kúsok látky úplne do vody, vyžmýkate a priložíte na tvár.
Bavlnená vrchná strana bude vlhká , ale spodná zostane aj po namočení do vody suchá. Výhodou toho je, že pokožka, ktorej sa dotýka rubná strana výrobku bude vždy v suchu.
Termovlákno má špeciálnu antibakteriálnu úpravu STOP BACTERIA, na báze biogénnych iónov striebra, ktorá neškodí telu ani životnému prostrediu. Zabraňuje rastu baktérií a redukuje rozklad potu, takže pôsobí ako zabudovaný deodorant.
Táto úprava zabezpečuje pocit sviežosti a zostáva v textílií i po niekoľkonásobnom praní.
Farba: bielo-biely prúžok a čierno-čierny prúžok
Strihové prevedenie: Strih výrobku je konštruovaný podľa veľkostných tabuliek slovenkého zákazníka, takže odráža slovenkú veľkostnú škálu. Výrobky preto padnú dobre na postavu, nie sú krátke ani neprimerane obtiahnuté.
Výrobca: NIKA INTIMA, Slovensko, link: nátelnik temo RETRO
Informácie o firme NIKA INTIMA:
Všetky produkty firmy NIKA INTIMA sú vyrobené na Slovensku. Firma NIKA INTIMA bola založená roku 1991 a od začiatku vyrábala spodné oblečenie z prírodných materiálov a funkčnú termobielizeň kombináciou prírodných a syntetických vlákien. Cieľom firmy je produkovať kvalitné, cenovo prístupné a zdravotne nezávadné oblečenie s označením Made in Slovakia.
Výrobky TERMO INTIMA vznikajú úplne od začiatku - od nákresu návrhu, výberu materiálu, konštrukcie strihu, výroby , šitia aj expedície celé na Slovensku, aby bola bola dosiahnutá kvalita spĺňajúca firemnú filozofiu že, kupovať Slovenské výrobky sa oplatí.
Výsledné produkty sú kombináciou tradičných materiálov aj moderných funkčných materiálov spracovaných pokrokovými technológiami s cieľom dosiahnuť vysoko komfortné antialergické výrobky.
Tovar pre klientov je dodávaný rýchle a pravidelný zákazník má nárok na zľavu a záruku bezplatnej výmeny tovaru aj veľkosti.
Hlasujte a môžete vyhrať v ankete Bike roka 2014
Naviac máte možnosť vyhrať celý set termoprádla v ankete Bike roka 2014. Firma NIKA INTIMA venuje výhercovi súpravu termoprádla: Pánske termo tričko, Pánske tričko TERMO intima a Pánske boxerky bedrové.
Pridané: 17.02.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Bike roka 2014:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Bike roka 2014 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Pánske tričko TERMO intima z bambusoveho vlákna - Redakcia
- Predstavujeme: komfortný dámsky termo nátelník od Nika intima - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Galéria ku článku:
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!