Anketa:
Naživo: Testujeme Yamaha Ténéré 700 a 700 Rally 2025 v Maroku
ZdieľaťPridané: 06.04.2025 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 1453 [Testy a predstavenia - Test]
Yamaha Tenere Rally GYTR - Včera nam ukázali premiéru Rally 700 s racing doplnkami Yamaha GYTR, kopec karbónu, race podvozok, odľahčené so zadnymi nádržami a 26l paliva váži 199kg. Motorka pripravená na rally preteky ktorú si môžeš kúpiť a Rovno na Africa Eco Race.
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Yamaha.press, Tomáš Hajduch - Awia
Yamaha Tenere Rally GYTR - 07.04.2025 14:41
Včera nam ukázali premiéru Rally 700 s racing doplnkami Yamaha GYTR, kopec karbónu, race podvozok, odľahčené so zadnymi nádržami a 26l paliva váži 199kg. Motorka pripravená na rally preteky ktorú si môžeš kúpiť a Rovno na Africa Eco Race.
Stephane Peterhansel - 06.04.2025 23:36
Stéphane Peterhansel je francúzsky pretekár, ktorý dokázal 14× zvíťaziť v Rally Dakar (z toho 6× na motocykli). Peterhansela som mal tú česť už niekoľko krát stretnúť. Zaktra bude sa nami jazdiť tu v Maroku na novej Tenere 700.
Allesandro Botturi Rally Tenere z Africa Eco Race - 06.04.2025 23:34
Allesandro Botturi ziskal na na jejto Tenere 2 miesto na Africa Eco Race.
Vitajte v Makoku, zoznámte sa s Ténéré 700 a 700 Rally - 06.04.2025 22:07
Modernizácia nie vždy musí byť aj revolúcia. To je prípad aj Ténéré 2025, elektronický plyn, trakčná kontrola, jazdné režimy, nová prístrojovka., nové svetlo. Podstata zostáva nezmenená.
Video: Vitajte v Maroku, Ténéré 700 a Rally #nexthorizon
A k tomu model Rally, lepší podvozok KYB, rally farebné prevedenie, stupacky, kryt motora, vysoky blatník a rally stupačky. To je kombo čo stojí za vyskúšanie že?
Zajtra obe vyskúšame v púštnom teréne Agafay desert južne od Marakéša.
Video: Yamaha Ténéré 700 2025
Video: Yamaha Ténéré 700 Rally 2025
Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Yamaha | Yamaha |
Model: | Ténéré 700 | Ténéré 700 Rally |
Rok: | 2025 | 2025 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 689 ccm | 689 ccm |
Max. výkon: | 73.4 k (54.0 kW) / 9000 ot. | 73.4 k (54.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 68 Nm / 6500 ot. | 68 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 11.5 : 1 | 11.5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 80 x 68.6 mm | 80 x 68.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 210 mm | 230 mm |
Zdvih vzadu: | 200 mm | 220 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 282 mm | 282 mm |
Pneu vpredu: | 90/90 R21 M/C 54V M+S | 90/90 R21 M/C 54V |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 245 mm |
Pneu vzadu: | 150/70 R18 M/C 70V M+S | 150/70 R18 M/C 70V |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 208 kg | 210 kg |
Výška sedla: | 875 mm | 910 mm |
Rázvor: | 1590 mm | 1595 mm |
Dĺžka: | 2370 mm | 2370 mm |
Šírka: | 935 mm | 935 mm |
Výška: | 1455 mm | 1490 mm |
Svetlá výška: | 240 mm | 255 mm |
Objem nádrže: | 16 l | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 4.3 l/100km | 4.3 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 279 km | cca 279 km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | USD 43mm | prémiový nastaviteľný podvozok KYB, kryt motora, vysoký predný blatník |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 04/2025: 11 190 eur | Cena 04/2025: 12 390 eur |
Pridané: 06.04.2025 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Súvisiace články:
- Naživo: Testujeme Yamaha Ténéré 700 World Raid - Awia
- Nová Yamaha Ténéré 700 Rally Edition 2020 - Redakcia
- EICMA 2016 - Yamaha predstavila krásny koncept endura T7, inovovaný TMax, racingovú verziu R6 a ďalšiu retro verziu modelu XSR900 - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora