Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1891 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)
Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije 2/2

 Zdieľať

Pridané: 27.10.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 14827 [Testy a predstavenia - Test]

Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

Konkurencia

Športovo turistických modelov do litra až tak veľa v ponuke nie je. Pochopiteľne, V4 je niečo, čo vám ponúkne len Honda a o systéme VTEC ani nehovoriac. Spomenul by som však Kawasaki Z1000SX, čo je veľmi dobre vyzerajúci turista na báze naháča. S litrovým radovým štorvalcom ponúka väčší výkon aj krútiak. Turisticky je veľmi podobne vybavená a pripravená ako VFR. Cenovo je len o 3 stovky drahšia, takže stojí určite za zváženie.

Záver

VFR je legenda, kedysi na špici, dnes v strednej triede, kam ju odsunul jej väčší brat VFR1200. Rozhodne ale nehrá druhé husle. Základom je legendárny V4 motor so systémom VTEC, ktorý sa teší obľube. Ak máš rád športovú jazdu a chceš športovú motorku, ktorá zvláda s prehľadom aj alpskú turistiku vo dvojke, VFR môže byť aj pre teba tou správnou voľbou. Pripraviv si necelých 12 tisíc a môže byť tvoja.

Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

Plusy, mínusy

motor, moderný dizajn, full-LED svetlomet, VTEC - dva v jednom touring aj sport hmotnosť - trochu neohrabaná manipulácia

Video

Video: Honda VFR800F 2014 Alicante

Video: Honda VFR800F 2014 oficiálne video

Pozadie / Wallpaper

Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije
Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije
Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije
Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije
Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije
Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Honda VFR800F 2014

Servisný interval 12000 km
Spotreba 5,6 l/100km
Objem nádrže 21,5 l
Dojazd (po kontrolku rezervy) 287 km
Cena motorky 11 900 eur (ABS v základe)

Ceny vybraných doplnkov

Nosič kufra topcase 378 EUR
Kufor topcase 363 EUR
Bočné kufre 948 EUR
Príplatok ABS v základe
Vyhrievané rukoväte v základe
Turistické plexi -
Tankvak 175 EUR
Padacie rámy -
Ochrana motora -

Ceny vybraných ND:

Páčka brzdy 50 EUR
Stupačka 81,6 EUR
Spätné zrkadlo 212 EUR
Smerovka integrovaná
Svetlomet 1502 EUR

Text: Tomáš Hajduch - Awia
Video: Tomáš Hajduch - Awia, Honda Europe (Brendan, Dom, Rowan, Steve)
Foto: Honda Europe (Zep Gori, Francesc Montero, Ula Serra, Felix Romero)

Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda SLovakia. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR, Held prilbách Suomy od firmy Styx.

Foto:
 Honda VFR800F 2014 Kawasaki Z 1000 SX 2014 BMW F 800 GT 2014 Ducati Hyperstrada 2014 Triumph Tiger Sport 1050 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaKawasakiBMWDucatiTriumph
Model:VFR800FZ 1000 SXF 800 GTHyperstradaTiger Sport 1050
Rok:20142014201420142014
Novinka:NOVINKA 2014NOVINKA 2014
Kategória:SuperšportŠportovo cestovnáCestovnáSupermotoCestovné enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)radový trojvalec (4T)
Objem:782 ccm1043 ccm798 ccm821.1 ccm1050 ccm
Max. výkon:105.9 k (77.9 kW) / 10250 ot.142.1 k (104.5 kW) / 10000 ot.89.8 k (66.0 kW) / 8000 ot.110.2 k (81.0 kW) / 9250 ot.125.1 k (92.0 kW) / 9400 ot.
Max. krútiaci moment:75.1 Nm / 8500 ot.111 Nm / 7300 ot.86 Nm / 5800 ot.89 Nm / 7750 ot.104 Nm / 4300 ot.
Kompresný pomer:11.8:111.8:112:112.8:111.7:1
Vŕtanie x Zdvih:72.0 x 48.0 mm77 x 56 mm82 x 75.6 mm88 x 67.5 mm79 x 71.4mm
Palivový system:vstrekovanie PGM-FIvstrekovanie, hrdlo 38 mmvstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)Desmodromický rozvod (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazremeňreťazreťaz
Zdvih vpredu:108 mm120 mm125 mm150 mm140 mm
Zdvih vzadu:120 mm138 mm125 mm150 mm150 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvoj kotúčová, 4 piestikdvoj kotúčová (ABS)dvojkotúčovádvoj kotúčová radiálne strmene, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:310 mm300 mm320 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR17120/70ZR17M/C120/70-17120/70-17120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová, 1 piestikjednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 2 piestik
Priemer bŕzd vzadu:256 mm250 mm265 mm245 mm255 mm
Pneu vzadu:180/55-ZR17190/50ZR17M/C180/55-17180/55-17180/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:181 kg
Hmotnosť s náplňami:239 kg230 kg213 kg204 kg235 kg
Výška sedla:789 mm820 mm800 mm850 mm830 mm
Rázvor:1460 mm1445 mm1514 mm1500 mm1540 mm
Dĺžka:2134 mm2105 mm2156 mm2150 mm
Šírka:748 mm790 mm905 mm835 mm
Výška:1203 mm1170 mm1310 mm
Svetlá výška:126 mm135 mm
Objem nádrže:21.5 l19 l15 l16 l20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:200 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:4 s
Spotreba paliva:5.6 l/100km5.2 l/100km4.3 l/100km5.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 287 kmcca 274 kmcca 261 kmcca 283 km
Servisný interval:12000 km6000 km / 12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiza príplatokáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nienie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:nieáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:nienie
LED denné svetlá:áno, v sériinie
El. Podvozok:nienie
Iná výbava:Kompletný LED svetlomet, vyhrievané rúčky v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena 5/2014: 11 900 EURV sérii KTRC (trakčná kontrola), dvojica palivových máp Full a Low
Cena 5/2014: 12 195 EUR (ABS +600EUR)
ABS v sériiCena: 02/2013 11 440 EUR

<

Pridané: 27.10.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: