Anketa:
Testujeme v Rakúsku: KTM RC125 v okolí mesta Linz
ZdieľaťPridané: 06.08.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 2380 [Bleskovky - Novinky]
Dnes som sa previezol na motorke Rakúskom do Linzu, kde zajtra prebehne test novinky KTM RC125. Veru krásna motorka a už na pohľad vidieť, že to nie je strojom, ktorý vznikol iba v hlavách ekonómov.
Keď som písal článok o nových malých superšportoch KTM RC125, RC200 a RC390, myslel som, že to budú len pekne zabalené lacné plasťáky. Avšak vidieť ich na živo, zatiaľ síce len odstavené v priestoroch hotela, je čosi úplne iné. Snáď žiadna motorečka sa mi nezdala naživo tak odlišná od press fotografií. Áno sú vyrábané v Indii, namiesto Brembáčov na nich nájdeme ako na malých KTM Duke brzdy BYBRE (By Brembo), skrátka sú to rozpočtovky. No v podaní KTM aj ten najmenší bike v ponuke v porovnaní s konkurenciou nemožno považovať za stroj na ktorom sa pri výrobe vyslovene šetrilo. Tie detaily sú proste premakané a ako bude jazdiť, to sa dozviem zajtra.
A máme pripravený veru zaujímavý program. Nebude chýbať jazda v meste a v okolí Linzu, no pripravená je aj uzavretá trať (nie klasický pretekársky okruh) na ktorej budú pripravené rôzne "prekážky" kde by sa malý bike ako KTM RC125 mal cítiť ako doma. Snáď sa zajtra nezopakuje dnešné šťastie na búrky, keď ma tri krát poriadne zlialo na motorke počas presunu do Linzu.
Pridané: 06.08.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
KTM RC 125 2015:
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | KTM |
Model: | RC 125 |
Rok: | 2015 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 125 ccm |
Max. výkon: | 14.96 k (11.00 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 11.8 Nm / 8000 ot. |
Kompresný pomer: | 12,6:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 58 x 47.2 mm |
Palivový system: | vstrekovanie Dell Orto 33 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 125 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 110/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 230 mm |
Pneu vzadu: | 150/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 135 kg |
Výška sedla: | 810 mm |
Rázvor: | 1340 mm |
Svetlá výška: | 178.5 mm |
Objem nádrže: | 10 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 133 km/h |
Spotreba paliva: | 2.1 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 357 km |
Servisný interval: | 7.500 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Cena 8/2014 4.550,-EUR |
- NOVÉ Porovnaj 'KTM RC 125' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'KTM RC 125' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'KTM RC 125 2015' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'KTM RC 125' na www.google.com
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora