Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1739 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28806
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17139)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11667)
Hodnotenie: (10 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (32)  [Verzia pre tlač] Tlač

Bordelár do mesta - Harley-Davidson Street 750 2015 2/2

 Zdieľať

Pridané: 25.09.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 17326 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

Názor druhého redaktora:

Tomáš Hajduch - Awia:

Bohovsky jednoduchá a bohovsky zábavná motorka. To je v skratke to, o čom tento Street je. Už keď som ju videl, mal som dobrý pocit. Naživo neprekvapila, všetko bolo ako som čakal, až pokiaľ som sa neodviezol. Ten motor bol prekvapko. Na H-D dosť "vysoko otáčkový", a preto aj poriadne zábavný. Vyzerá dobre, aj keď je to vodník. Má taký mechanický zvuk (hvízdanie?), ktorý mi pripomína japonské Véčka ako z Transalpa.

Harley-Davidson Street 750 2015

Sadneš na to, rozbehneš sa a hneď si doma. Tu ide všetko ľahko, ťažisko je dole, dobre sa ovláda, úplne jednoducho a hračkársky. Do mesta to postavili naozaj dobre. Komu skúter do mesta príde príliš mainstreamový a páči sa mu tento štýl, nemal by zaváhať ani sekundu. Tak ako je, je na to pripravený. Veď do roboty ti stačí aj ruksak a v ňom notebook, nepotrebuješ 200 l odkladacích priestorov. A zrazu zistíš, že sa budeš každé ráno do práce tešiť. Možno nie na robotu, ale na cestu do nej určite.

znie to divne, ale je to malý a obratný Harley, imidž H-D nechýba, dá sa upravovať do nemoty spracovanie možno nie je úplne High-end, ale koho to trápi?, v spätných zrkadlách nič nevidieť, štartér točí aj pri vypnutom chcípaku

Konkurencia

Myslím si, že Harley-Davidson Street 750 aktuálne konkurenciu nemá. Pri cene 7.680 eurokorún totiž neviem, či sa v H-D pomýlili, alebo to myslia s dostupnosťou pre široké masy ozaj vážne. Plus je to H-D, čo pre niekoho neznamená nič a pre iného zase všetko. Vyslovene priameho konkurenta vlastne ani nemožno nájsť, buď to tu máme stroje s väčším motorom, alebo stroje viacmenej z inej kategórie.

Yamaha XV950 je samozrejme silnejšia a aj jej finálne spracovanie bude zrejme na vyššej úrovni než je tomu u H-D Street 750. Avšak pri pohľade na cenu... Každopádne konkurent od troch ladičiek sa zdá byť štýlom najpodobnejší H-D Street 750.

Zo 750-tok tu máme Hondu VT750 C2B, ktorá bude asi skôr na ležérnejšie jazdenie a Moto Guzzi V7 Stone s posedom približujúcim sa naháčom a patriaci skôr k retro bike-om. Obe sú však na pohľad jednoduché strojovne, výkonovo podobné H-D Street 750, avšak opäť cenovo niekde inde.

Snáď ešte spomeniem stroje ako Suzuki Intruder C800, Triumph Speedmaster či Kawasaki VN900 Custom. Všetko motorky s posedom s nohami viac vpredu, teda aj skôr na decentnejšiu jazdu, než na blbnutie v meste. Nuž a všetky výkonnejšie, avšak s cenovkou niekde inde než H-D Street 750.

Báj báj blek bastard

Ktokoľvek mladý vekom či duchom so srdiečkom bordelára túto motorku musí oceniť, musí ho zaujať a dajme tomu, mal by ju chcieť. Poslúži ako presúvadlo, ale pri tejto činnosti aj vyčarí úsmev na tvári. Od ucha k uchu sa potom daný úsmev rozšíri v momente, keď z hlavy vypustíte dušu slušňáka a začnete sa baviť motorkovaním.

Harley-Davidson Street 750 2015

Plusy, mínusy

plusy cena, spotreba, motor, fun factor, jednoduchosť mínusy Spracovanie niektorých detailov, brzdy,

Video

Video: Custom upravené biky na báze Harley-Davidson Street 750 a 500 2014

Pozadie / Wallpaper:

Harley-Davidson Street 750 2015
Harley-Davidson Street 750 2015
Harley-Davidson Street 750 2015
Harley-Davidson Street 750 2015

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Harley-Davidson Street 750:

Spotreba 4.3 l/100km
Objem nádrže z toho rezerva 13.1 l (XX l rez.)
Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh toľko koľko počuješ
Cena motorky 7.680,- EUR

Ceny príslušenstva ešte nie sú dostupné.

Text: Feri Zubal - zeON, Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Tomáš Hajduch - Awia

Motocykel na test poskytla spoločnosť Harley-Davidson Prešov. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.

Foto:
 Harley-Davidson Street 750 2014 Yamaha XV 950 2014 Honda VT 750 C2B 2014 Moto Guzzi V7 Stone 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:Harley-DavidsonYamahaHondaMoto Guzzi
Model:Street 750XV 950VT 750 C2BV7 Stone
Rok:2014201420142014
Kategória:Chopper/CruiserKlasikaChopper/CruiserKlasika
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:749 ccm942 ccm745 ccm744 ccm
Max. výkon:52.1 k (38.3 kW) / 5500 ot.45.6 k (33.5 kW) / 5500 ot.51.0 k (37.5 kW) / 6200 ot.
Max. krútiaci moment:59 Nm / 4000 ot.79.5 Nm / 3000 ot.64 Nm / 3500 ot.58 Nm / 5000 ot.
Kompresný pomer:11:19.0 : 19.6:1
Vŕtanie x Zdvih:85 x 66 mm85.0 x 83.0 mm79.0 x 76.0 mm80x74 mm
Palivový system:vstrekovanie Mikuni 38mmvstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC
Chladenie:kvapalinouvzduchomkvapalinouvzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:remeňremeňkardankardan
Zdvih vpredu:135 mm130 mm
Zdvih vzadu:110 mm118 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájedno kotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:298 mm296 mm320 mm
Pneu vpredu:100/80-17100/90-19M/C 57H120/90-17M/C 64S110/90 18
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovábubnovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:298 mm180 mm260 mm
Pneu vzadu:140/75-15150/80B16M/C 71H160/80-15M/C 74S130/80 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:206 kg
Hmotnosť s náplňami:222 kg247 kg251 kg179 kg
Výška sedla:709 mm690 mm650 mm805 mm
Rázvor:1534 mm1570 mm1640 mm
Dĺžka:2225 mm2290 mm2510 mm
Šírka:830 mm920 mm
Výška:1120 mm1125 mm
Svetlá výška:145 mm130 mm130.8 mm
Objem nádrže:13.1 l12 l14.6 l22 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 228 km
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2014 7.680,-EURCena 9/2014 8.690,-EURCena 9/2014 7.890,-EURCena 07/2014: 8395 EUR
Foto:
 Harley-Davidson Street 750 2014 Suzuki Intruder C 800 2014 Triumph Speedmaster 2014 Kawasaki VN900 Custom 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:Harley-DavidsonSuzukiTriumphKawasaki
Model:Street 750Intruder C 800SpeedmasterVN900 Custom
Rok:2014201420142014
Kategória:Chopper/CruiserChopper/CruiserKlasikaChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:749 ccm805 ccm865 ccm903 ccm
Max. výkon:62.6 k (46.0 kW) / 6800 ot.50.3 k (37.0 kW) / 5700 ot.
Max. krútiaci moment:59 Nm / 4000 ot.74 Nm / 3300 ot.78 Nm / 3700 ot.
Kompresný pomer:11:19.4 : 19.2:19.5:1
Vŕtanie x Zdvih:85 x 66 mm83.0 x 74.4 mm90.0 x 68.0 mm88.0 x 74.2
Palivový system:vstrekovanie Mikuni 38mmvstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHCDOHCSOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinouvzduchomkvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:remeňkardanreťazremeň
Zdvih vpredu:120 mm150 mm
Zdvih vzadu:96 mm103 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm300 mm
Pneu vpredu:100/80-17130/90-16 M/C 67H100/90-R 1980/90-21M/C 48H
Brzdy vzadu:jednokotúčovábubnovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:285 mm270 mm
Pneu vzadu:140/75-15170/80-15 M/C 77H170/80-R 15180/70-15M/C 76H
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:206 kg250 kg
Hmotnosť s náplňami:222 kg277 kg278 kg
Výška sedla:709 mm700 mm690 mm685 mm
Rázvor:1534 mm1655 mm1600 mm1645 mm
Dĺžka:2225 mm2500 mm2367 mm2405 mm
Šírka:955 mm825 mm895 mm
Výška:1110 mm1120 mm1120 mm
Svetlá výška:145 mm140 mm
Objem nádrže:13.1 l15.5 l19.3 l20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.3 l/100km5.2 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 228 kmcca 288 km
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2014 7.680,-EURCena 9/2014 7.990,-EURCena 09/2014: 8.350.- EURCena 9/2014 8.495,-EUR

<

Pridané: 25.09.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (10 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (32)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: