Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1527 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28802
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17136)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11666)
Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ďalšie verzie tigríkov - Triumph Tiger 800 XRT a XCA

 Zdieľať

Pridané: 30.04.2015 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 5660 [Bleskovky - Novinky]

Triumph prináša na svet ďalšie rozšírenie rady modelu Tiger 800. Štvoricu verzií rozširuje o ďalšie dve s názvami XRT a XCA.

Seriál článkov - Novinky 2015:

| Seriál článkov: Novinky 2015 |

Triumph Tiger 800 XRT a XCA sú na teraz najviac vybavenými sériovými modeli rady Tiger 800. Obe dostali silnejší alternátor (650W), prídavné svetlomety, vyhrievané rukoväte, vyhrievané sedadlo a prípojku pre vyhrievané oblečenie. Taktiež na nich nájdeme hrazdičku pre montáž GPS držiaku a prípravu pre montáž hliníkových kufrov.

Triumph Tiger 800 XCA 2015
Triumph Tiger 800 XCA 2015

Triumph Tiger 800 XRT 2015
Triumph Tiger 800 XRT 2015

Model XRT má naviac kontrolu tlaku v pneumatikách, hliníkový kryt chladiča a iné nádobky pre brzdovú kvapalinu. XCA má zase iné stúpačky a 3 12V zásuvky.

Foto:
 Triumph Tiger 800 XCa 2015 Triumph Tiger 800 XRT 2015
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphTriumph
Model:Tiger 800 XCaTiger 800 XRT
Rok:20152015
Novinka:NOVINKA 2015NOVINKA 2015
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)radový trojvalec (4T)
Objem:799 ccm799 ccm
Max. výkon:95.2 k (70.0 kW) / 9300 ot.95.2 k (70.0 kW) / 9300 ot.
Max. krútiaci moment:79 Nm / 7850 ot.79 Nm / 7850 ot.
Kompresný pomer:12.0:112.0:1
Vŕtanie x Zdvih:74 x 61.9 mm74 x 61.9 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:220 mm180 mm
Zdvih vzadu:215 mm170 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:308 mm308 mm
Pneu vpredu:90/90-21100/90-ZR19
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:255 mm255 mm
Pneu vzadu:150/70-17150/70-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:190 kg188 kg
Hmotnosť s náplňami:221 kg216 kg
Výška sedla:840 mm810 mm
Rázvor:1545 mm1530 mm
Dĺžka:2215 mm2215 mm
Šírka:865 mm829 mm
Výška:1390 mm1350 mm
Objem nádrže:19 l19 l
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:V sérii: podvozok WP, padacie rámy, ochr. motora, centrálny stojan, automaticky vypínateľné smerovkyV sérii: centrálny stojan, automaticky vypínateľné smerovky, nastaviteľný veterný štít, komfortné se

Pridané: 30.04.2015 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2015:

| Seriál článkov: Novinky 2015 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria