Anketa:
Ďalšie verzie tigríkov - Triumph Tiger 800 XRT a XCA
ZdieľaťPridané: 30.04.2015 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 5660 [Bleskovky - Novinky]
Triumph prináša na svet ďalšie rozšírenie rady modelu Tiger 800. Štvoricu verzií rozširuje o ďalšie dve s názvami XRT a XCA.
Seriál článkov - Novinky 2015:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2015 | Nasledujúci
Triumph Tiger 800 XRT a XCA sú na teraz najviac vybavenými sériovými modeli rady Tiger 800. Obe dostali silnejší alternátor (650W), prídavné svetlomety, vyhrievané rukoväte, vyhrievané sedadlo a prípojku pre vyhrievané oblečenie. Taktiež na nich nájdeme hrazdičku pre montáž GPS držiaku a prípravu pre montáž hliníkových kufrov.
Model XRT má naviac kontrolu tlaku v pneumatikách, hliníkový kryt chladiča a iné nádobky pre brzdovú kvapalinu. XCA má zase iné stúpačky a 3 12V zásuvky.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Triumph | Triumph |
Model: | Tiger 800 XCa | Tiger 800 XRT |
Rok: | 2015 | 2015 |
Novinka: | NOVINKA 2015 | NOVINKA 2015 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | radový trojvalec (4T) | radový trojvalec (4T) |
Objem: | 799 ccm | 799 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 9300 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 9300 ot. |
Max. krútiaci moment: | 79 Nm / 7850 ot. | 79 Nm / 7850 ot. |
Kompresný pomer: | 12.0:1 | 12.0:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 74 x 61.9 mm | 74 x 61.9 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 220 mm | 180 mm |
Zdvih vzadu: | 215 mm | 170 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 308 mm | 308 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 | 100/90-ZR19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 255 mm | 255 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-17 | 150/70-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 190 kg | 188 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 221 kg | 216 kg |
Výška sedla: | 840 mm | 810 mm |
Rázvor: | 1545 mm | 1530 mm |
Dĺžka: | 2215 mm | 2215 mm |
Šírka: | 865 mm | 829 mm |
Výška: | 1390 mm | 1350 mm |
Objem nádrže: | 19 l | 19 l |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | V sérii: podvozok WP, padacie rámy, ochr. motora, centrálny stojan, automaticky vypínateľné smerovky | V sérii: centrálny stojan, automaticky vypínateľné smerovky, nastaviteľný veterný štít, komfortné se |
Pridané: 30.04.2015 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2015:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2015 | Nasledujúci
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora