Anketa:
Zero Motorcycles 2016 - elektro biky na každý deň
ZdieľaťPridané: 23.12.2015 Autor: datadive
Čitatelia: 8306 [Bleskovky - Novinky]
Zero motorcyles má pre rok 2016 v ponuke šesť modelov. Naháče s dojazdom cez 300 km, dual sport bike, enduro a aj Adventure bike. S cenami od 8000 EUR to nieje až taká nereálna hudba budúcnosti... Čo vy nato?
Zero S (54hp) a Zero SR (67hp) sú naháče do mesta s dojazdom cez 300 km pri mestských rýchlostiach.
Video: Zero S 2016 - elektro naháč
Video: Zero SR 2016 - elektro naháč
Zero DS (DualSport, 67hp) čo je taký mačkopes odvodený od naháčov, ktorý znesie aj nejakú tú nespevnenú cestu.
Video: Zero DS 2016 - elektro dual-sport
Zero FX (44hp, 135kg) na bláznenie do lesa.
Video: Zero FX 2016 - ľahké elektro enduro
Novinky sú dve: Zero DSR Adventure (67hp, 160km/h max. rýchlosť), ktorý si ponechal dojazd naháčov a Zero FXS, S ako Supermoto.
Video: Zero DSR 2016 - elektro adventure
Video: Zero FXS 2016 - ľahké elektro supermoto
Cena modelov FX sa pohybuje okolo 8000 EUR aj s nabíjačkou pre rýchlonabíjanie, cena modelov odvodených od nahačov sa pohybuje okolo 12.000 EUR s nabíjačkou a nahradnými batériami. Na akumulátory dáva výrobca záruku 5 rokov, alebo 160.000 km (pri FX 80.000km)
Viac info: Zero Motorcycles
| Foto: | ||||||
| Všeobecné informácie: | ||||||
| Výrobca: | Zero | Zero | Zero | Zero | Zero | Zero |
| Model: | S | SR | DS | DSR | FX | FXS |
| Rok: | 2016 | 2016 | 2016 | 2016 | 2016 | 2016 |
| Kategória: | Naháč | Naháč | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Enduro | Supermoto |
| Motor: | ||||||
| Typ motora: | Elektromotor | Elektromotor | Elektromotor | Elektromotor | Elektromotor | Elektromotor |
| Max. výkon: | 54.4 k (40.0 kW) / 4300 ot. | 68.0 k (50.0 kW) / 4000 ot. | 54.4 k (40.0 kW) / 4300 ot. | 68.0 k (50.0 kW) / 4000 ot. | 27.20 k (20.00 kW) / 3700 ot. | 27.20 k (20.00 kW) / 3700 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 92 Nm / 0.01 ot. | 144 Nm / 0.01 ot. | 92 Nm / 0.01 ot. | 144 Nm / 0.01 ot. | 95 Nm / 0.01 ot. | 95 Nm / 0.01 ot. |
| Chladenie: | vzduchom | vzduchom | vzduchom | vzduchom | vzduchom | vzduchom |
| Pohon / Podvozok: | ||||||
| Sekundárny pohon: | remeň | remeň | remeň | remeň | remeň | remeň |
| Zdvih vpredu: | 159 mm | 159 mm | 178 mm | 178 mm | 218 mm | 178 mm |
| Zdvih vzadu: | 161 mm | 161 mm | 179 mm | 179 mm | 227 mm | 227 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 240 mm | 240 mm |
| Pneu vpredu: | 110/70-17 | 110/70-17 | 100/90-19 | 100/90-19 | 90/90-21 | 110/70-17 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm | 240 mm | 240 mm | 240 mm | 240 mm |
| Pneu vzadu: | 140/70-17 | 140/70-17 | 130/80-17 | 130/80-17 | 120/80-18 | 140/70-17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||||||
| Hmotnosť s náplňami: | 188 kg | 188 kg | 188 kg | 188 kg | 112 kg | 114 kg |
| Výška sedla: | 807 mm | 807 mm | 843 mm | 843 mm | 881 mm | 836 mm |
| Rázvor: | 1410 mm | 1410 mm | 1427 mm | 1427 mm | 1438 mm | 1422 mm |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||||
| Max. rýchlosť: | 164 km/h | 164 km/h | 158 km/h | 158 km/h | 137 km/h | 121 km/h |
| Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.3 s | 3.3 s | 5.2 s | 3.9 s | 4.3 s | 4.1 s |
| Doplnková výbava: | ||||||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | nie | nie | nie | nie | nie | nie |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tempomat: | nie | nie | nie | nie | nie | nie |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
| El. Podvozok: | nie | nie | nie | nie | nie | nie |
| Poznámka: | ||||||
| Poznámka: | Striedavý motor s permanentným magnetom, chladený vzduchom Batérie Li-Ion, 8,6 alebo 11,4 kWh, doba nabitia cca 1,5 h až 8,9 hod podľa použitého zdroja a batérie Dojazd cca 130 km (kombinovaný) Záruka na batérie 5 rokov/160.000 km | Striedavý motor s permanentným magnetom, chladený vzduchom Batérie Li-Ion, 11,4 kWh, doba nabitia cca 2,6 h až 8,9 hod podľa použitého zdroja Dojazd cca 174 km (kombinovaný) Záruka na batérie 5 rokov/160.000 km | Striedavý motor s permanentným magnetom, chladený vzduchom Batérie Li-Ion, 8,6 alebo 11,4 kWh, doba nabitia cca 2,6 h až 8,9 hod podľa použitého zdroja Dojazd cca 114 km (kombinovaný) Záruka na batérie 5 rokov/160.000 km | Striedavý motor s permanentným magnetom, chladený vzduchom Batérie Li-Ion, 11,4 kWh, doba nabitia cca 2,6 h až 8,9 hod podľa použitého zdroja Dojazd cca 153 km (kombinovaný) Záruka na batérie 5 rokov/160.000 km | Striedavý motor s permanentným magnetom, chladený vzduchom Batérie Li-Ion, 2,9 kWh, doba nabitia cca 1,5 h až 4,7 hod podľa použitého zdroja Dojazd cca 39 km (kombinovaný) Záruka na batérie 5 rokov/80.000 km | Striedavý motor s permanentným magnetom, chladený vzduchom Batérie Li-Ion, 2,9 kWh, doba nabitia cca 1,5 h až 4,7 hod podľa použitého zdroja Dojazd cca 42 km (kombinovaný) Záruka na batérie 5 rokov/80.000 km |
Pridané: 23.12.2015 Autor: datadive Zdieľať
Súvisiace články:
- EICMA Miláno 2014 - Energica Eva 2015 - elektrický naháč - Awia
- Aprílový žart: BMW predstavuje R 1200 GS xDrive Hybrid - prvú sériovú motorku s pohonom oboch kolies - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Triumph Speed Triple 1050 S 2016 - chuligán nám dospel
- Nový Ducati Superbike s V4 motorom?
- Nová Jawa 350 OHC?
- Intermot 2016: Harley Davidson s novými motormi
- Intermot 2016: Horex predstavil retro klasiku s VR6 motorom
- Intermot 2016: Novinky značky Indian
- Boli sme na siedmom ročníku Honda Fest, Lipno - Šumava 2016
- Vyskúšali sme šidlá pre vodičáky A2: Hondu CB500X a Hondu CB500F
- Boli sme na BMW Motorrad Fest 2016 v Poľsku
- Harley-Davidson Praha druhý krát Kráľom Customov
- ... zobraz všetky články od tohto autora















