ISSN 1336-6491 | Online: 1782 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29875
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17649)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12226)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Pozvánka na 7. ročník Honda fest - na rovnakom mieste, ale s novými trasami

 Zdieľať

Pridané: 10.04.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3265 [Novinky - Pozvánka]

Už siedmy ročník tejto známej akcie sa uskutoční opäť v Čechách a opäť na rovnakom mieste ako minulý rok.

Pripomeňme si, že Honda fest je určený pre všetkých majiteľov motocyklov značky Honda; pripravené sú pre nich tri dni zábavy a kvalitného jazdenia v pekných českých zákrutách. Popritom si budú môcť účastníci vyskúšať viaceré modely značky Honda.

Východiskovým bodom bude po celý čas Wellness Hotel Frymburk****. Nebude chýbať večerný program a tiež testovanie motocyklov Honda. Vybrané trasy vedú aj cez veľmi pekné mesto Český Krumlov či obec Hoštice, kde sa nakrúcalo Slunce, seno... a aj cez Rakúsko.

Termín akcie: 1. - 5. júna 2016 (príjazd v stredu 1. 6. popoludní/večer, odjazd v nedeľu 5. 6. ráno)

Miesto konania akcie: Wellness Hotel Frymburk****, Lipno - Šumava (www.hotelfrymburk.cz), Česká republika

Ako sa na akciu prihlásiť: prostredníctvom autorizovaných dealerov Honda. Odporúčame vám dealera osobne alebo telefonicky kontaktovať a poskytnúť mu všetky potrebné údaje nutné k registrácii.

Honda Fest

Účastnícky poplatok 133 eur s DPH na osobu zahŕňa:

4 x ubytovanie vo Wellness Hoteli Frymburk,
4 x polopenziu (raňajky a večere formou bufetu)
1 x vstup do hotelového aquaparku

Možnosť využitia zľavy na kúpeľné procedúry priamo v hoteli. Večerný program: disko, kaskadérske vystúpenie Míry Lisého, prezentácie, tombola a ohňostroj. Každý účastník dostane tričko s logom Honda Festu, nálepku na motorku a podrobný tlačený itinerár s trasami.
Elektronický itinerár všetkých plánovanych etáp pre navigáciu obdržia účastníci e-mailom týždeň pred konaním akcie.

Tešíme sa na stretnutie s vami!

Váš HONDA team

Video: Honda Fest 2014


Video: Honda fest 2015

11.07.2014 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 5842 [Mototuristika - Stredné Slovensko - Moto-akcia]

-

Honda fest 2014 prebehol na Slovensku

Tradičné stretnutie skalných honďáckych zákazníkov sa po dlhých rokoch vrátilo na Slovensko. A to rovno do najkrajších zákrut.

 

14.06.2013 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 9535 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

-

Honda Fest 2013 - v sedle dvojspojkového Dávida NC700X DCT na návšteve u západných susedov

Aj tento rok zorganizovala Honda stretnutie pre svojich zákazníkov a priaznivcov. Stretli sa znovu v Červenohorskom sedle v Jeseníkoch s bohatým programom, tromi dňami jazdenia a možnosťou testovacích jázd. Pozvánka sa ušla aj našej redakcii.

 

Mapa:

Honda Fest
Honda Fest

Pridané: 10.04.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »