ISSN 1336-6491 | Online: 3440 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28590
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17022)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11568)
Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Yamaha YZF R1 2003 Masteracing Slovakia

 Zdieľať

Pridané: 28.06.2005 Autor: jules
Čitatelia: 20657 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Mamina mi vždy hovorila len pomaly Janko pomaly...
Ale deti sú už také. Prečo by sme im zakazovali to čo sa im páči, a z čoho majú radosť. Takže
teraz je mi 34 a deťom radosť nekazím a som rád, že ich tento šport baví hlavne prostredníctvom TV. Nemusím sa báť, že by ich to lákalo ako mňa. Dobre vedia, že naša diagnóza sa ťažko lieči a že nesie aj isté riziká sem tam odrené alebo polámané končatiny, prípadne aj nahnevané priateľky a v niektorých prípadoch aj manželky.
Ale čo už, vývoj je už taký....

Yamaha YZF R1

Celkový víťaz mnohých porovnávacích testov. Pomer výkon / hmotnosť je väčší než 1. Motor plný špičkových technológií prekypuje výkonom v celom pásme otáčok.

 Nadržaná kráska
Nadržaná kráska

Päťventilová hlava válcov v kombinácii s vačkovými hriadeľmi Kainzinger Tuning Company s vysokým zdvihom, digitálnym vstrekovaním paliva a eletronikou IgniJet Max Power veľmi presne reaguje na pohyby plynovej rukoväti.

 Pred sezónou 2005
Pred sezónou 2005

Náporové sanie Ram Air - Klinger KEG ďalej zvyšuje výkon vo vysokých rýchlostiach. Ľahké vnútorné diely motora rýchlejšie reagujú na plyn. Celotitánový výfukový systém Akrapovic Evolution - RAAS .

 interiér
interiér

6-stupňová - úprava Fuki Racing prevodovka v súčinnnosti s antihopingovou spojkou JTR anti hoping a rýchloradením Techtronics optimalizujú prenos výkonu pri agresívnej športovej jazde. Kompaktný a úzky motor umožňuje výborné nakláňanie stroja až 53°.

 Prvý facelift po prvom páde
Prvý facelift po prvom páde

Rám Deltabox II je veľmi ľahký a veľmi pevný. Hliníková, kyvná vidlica má mimoriadnu tuhosť. O brzdenie sa stará špičková brzdná pumpa Brembo, brzdové strmene a veľké kotúče pre extrémnú účinnosť. Pneumatiky Metzeler Slick SC1, SC2 zaisťujú ideálnu stopu motocykla v zákrutách a vo výjazdoch.

 Pannónia 2005
Pannónia 2005

Technické parametre

  • motor: vodou chladený, radový 4-válec 4-takt
  • obsah: 998cc
  • vŕtanie a zdvih: 74mm x 58mm
  • kompresný pomer: 12:1
  • ventilový rozvod: DOHC, 5 ventilov na valec
  • výkon motora: 186 koní pri 12.480 ot./min.
  • max. krútiaci moment: 116,75 Nm @ 10.490 min-1
  • príprava zmesi: MIKUNI Fuel Injection
  • vačkové hriadele: Kainzinger Tuning Company
  • slide Stop Kit: Eagle Racing
  • sacie hrdla: Eagle Racing
  • airbox: Ram Air - Klinger KEG
  • vzduchový filter: Eagle Racing
  • výfuk. Systém: Akrapovic Evolution - RAAS
  • elektronika: IgniJet Max Power
  • prevodovka: 6-stupňová - úprava Fuki Racing
  • rýchloradenie: Techtronics
  • spojka: JTR anti hoping
  • reťazový prevod: D.I.D. chain #520 o-ring 15/46-48
  • max. Rýchlosť: cez 300 km/h (podľa prevodu)
  • predné tlmice: úprava Öhlins - Zupin
  • zadný tlmič: Yamaha
  • tlmič riadenia: White Power
  • pneumatiky: 120/70 x 17 (Front); 180/55 x 17 (Rear)
  • brzdy: 2 x 296 mm plávajucí kotúč, 4-piestikové strmene, radiálná pumba Brembo
  • kapotáže: Sebimoto
  • stupačky: PP tuning
  • riaditká: PP tuning
  • suchá hmotnosť: 164 kg
  • palivová nádrž: 17 litrov
  • mazivá: Castrol R4 SUPERBIKE
  • brzdová kvapalina: MOTUL RBF600
  • palivo: Shell V-power racing 100

Pridané: 28.06.2005 Autor: jules Zdieľať

Súvisiace články:

Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!

Ďalšie vtipy »