Anketa:
Yamaha YZF R1 2003 Masteracing Slovakia
ZdieľaťPridané: 28.06.2005 Autor: jules
Čitatelia: 20657 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Mamina mi vždy hovorila len pomaly Janko pomaly...
Ale deti sú už také. Prečo by sme im zakazovali to čo sa im páči, a z čoho majú radosť. Takže
teraz je mi 34 a deťom radosť nekazím a som rád, že ich tento šport baví hlavne prostredníctvom TV. Nemusím sa báť, že by ich to lákalo ako mňa. Dobre vedia, že naša diagnóza sa ťažko lieči a že nesie aj isté riziká sem tam odrené alebo polámané končatiny, prípadne aj nahnevané priateľky a v niektorých prípadoch aj manželky.
Ale čo už, vývoj je už taký....
Yamaha YZF R1
Celkový víťaz mnohých porovnávacích testov. Pomer výkon / hmotnosť je väčší než 1. Motor plný špičkových technológií prekypuje výkonom v celom pásme otáčok.
Nadržaná kráska |
Päťventilová hlava válcov v kombinácii s vačkovými hriadeľmi Kainzinger Tuning Company s vysokým zdvihom, digitálnym vstrekovaním paliva a eletronikou IgniJet Max Power veľmi presne reaguje na pohyby plynovej rukoväti.
Pred sezónou 2005 |
Náporové sanie Ram Air - Klinger KEG ďalej zvyšuje výkon vo vysokých rýchlostiach. Ľahké vnútorné diely motora rýchlejšie reagujú na plyn. Celotitánový výfukový systém Akrapovic Evolution - RAAS .
interiér |
6-stupňová - úprava Fuki Racing prevodovka v súčinnnosti s antihopingovou spojkou JTR anti hoping a rýchloradením Techtronics optimalizujú prenos výkonu pri agresívnej športovej jazde. Kompaktný a úzky motor umožňuje výborné nakláňanie stroja až 53°.
Prvý facelift po prvom páde |
Rám Deltabox II je veľmi ľahký a veľmi pevný. Hliníková, kyvná vidlica má mimoriadnu tuhosť. O brzdenie sa stará špičková brzdná pumpa Brembo, brzdové strmene a veľké kotúče pre extrémnú účinnosť. Pneumatiky Metzeler Slick SC1, SC2 zaisťujú ideálnu stopu motocykla v zákrutách a vo výjazdoch.
Pannónia 2005 |
Technické parametre
- motor: vodou chladený, radový 4-válec 4-takt
- obsah: 998cc
- vŕtanie a zdvih: 74mm x 58mm
- kompresný pomer: 12:1
- ventilový rozvod: DOHC, 5 ventilov na valec
- výkon motora: 186 koní pri 12.480 ot./min.
- max. krútiaci moment: 116,75 Nm @ 10.490 min-1
- príprava zmesi: MIKUNI Fuel Injection
- vačkové hriadele: Kainzinger Tuning Company
- slide Stop Kit: Eagle Racing
- sacie hrdla: Eagle Racing
- airbox: Ram Air - Klinger KEG
- vzduchový filter: Eagle Racing
- výfuk. Systém: Akrapovic Evolution - RAAS
- elektronika: IgniJet Max Power
- prevodovka: 6-stupňová - úprava Fuki Racing
- rýchloradenie: Techtronics
- spojka: JTR anti hoping
- reťazový prevod: D.I.D. chain #520 o-ring 15/46-48
- max. Rýchlosť: cez 300 km/h (podľa prevodu)
- predné tlmice: úprava Öhlins - Zupin
- zadný tlmič: Yamaha
- tlmič riadenia: White Power
- pneumatiky: 120/70 x 17 (Front); 180/55 x 17 (Rear)
- brzdy: 2 x 296 mm plávajucí kotúč, 4-piestikové strmene, radiálná pumba Brembo
- kapotáže: Sebimoto
- stupačky: PP tuning
- riaditká: PP tuning
- suchá hmotnosť: 164 kg
- palivová nádrž: 17 litrov
- mazivá: Castrol R4 SUPERBIKE
- brzdová kvapalina: MOTUL RBF600
- palivo: Shell V-power racing 100
Pridané: 28.06.2005 Autor: jules Zdieľať
Súvisiace články:
Galéria ku článku:
Nové moto videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!