Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 871 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28470
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16961)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11509)
Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Yamaha YZF R1 2003 Masteracing Slovakia

 Zdieľať

Pridané: 28.06.2005 Autor: jules
Čitatelia: 20636 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Mamina mi vždy hovorila len pomaly Janko pomaly...
Ale deti sú už také. Prečo by sme im zakazovali to čo sa im páči, a z čoho majú radosť. Takže
teraz je mi 34 a deťom radosť nekazím a som rád, že ich tento šport baví hlavne prostredníctvom TV. Nemusím sa báť, že by ich to lákalo ako mňa. Dobre vedia, že naša diagnóza sa ťažko lieči a že nesie aj isté riziká sem tam odrené alebo polámané končatiny, prípadne aj nahnevané priateľky a v niektorých prípadoch aj manželky.
Ale čo už, vývoj je už taký....

Yamaha YZF R1

Celkový víťaz mnohých porovnávacích testov. Pomer výkon / hmotnosť je väčší než 1. Motor plný špičkových technológií prekypuje výkonom v celom pásme otáčok.

 Nadržaná kráska
Nadržaná kráska

Päťventilová hlava válcov v kombinácii s vačkovými hriadeľmi Kainzinger Tuning Company s vysokým zdvihom, digitálnym vstrekovaním paliva a eletronikou IgniJet Max Power veľmi presne reaguje na pohyby plynovej rukoväti.

 Pred sezónou 2005
Pred sezónou 2005

Náporové sanie Ram Air - Klinger KEG ďalej zvyšuje výkon vo vysokých rýchlostiach. Ľahké vnútorné diely motora rýchlejšie reagujú na plyn. Celotitánový výfukový systém Akrapovic Evolution - RAAS .

 interiér
interiér

6-stupňová - úprava Fuki Racing prevodovka v súčinnnosti s antihopingovou spojkou JTR anti hoping a rýchloradením Techtronics optimalizujú prenos výkonu pri agresívnej športovej jazde. Kompaktný a úzky motor umožňuje výborné nakláňanie stroja až 53°.

 Prvý facelift po prvom páde
Prvý facelift po prvom páde

Rám Deltabox II je veľmi ľahký a veľmi pevný. Hliníková, kyvná vidlica má mimoriadnu tuhosť. O brzdenie sa stará špičková brzdná pumpa Brembo, brzdové strmene a veľké kotúče pre extrémnú účinnosť. Pneumatiky Metzeler Slick SC1, SC2 zaisťujú ideálnu stopu motocykla v zákrutách a vo výjazdoch.

 Pannónia 2005
Pannónia 2005

Technické parametre

  • motor: vodou chladený, radový 4-válec 4-takt
  • obsah: 998cc
  • vŕtanie a zdvih: 74mm x 58mm
  • kompresný pomer: 12:1
  • ventilový rozvod: DOHC, 5 ventilov na valec
  • výkon motora: 186 koní pri 12.480 ot./min.
  • max. krútiaci moment: 116,75 Nm @ 10.490 min-1
  • príprava zmesi: MIKUNI Fuel Injection
  • vačkové hriadele: Kainzinger Tuning Company
  • slide Stop Kit: Eagle Racing
  • sacie hrdla: Eagle Racing
  • airbox: Ram Air - Klinger KEG
  • vzduchový filter: Eagle Racing
  • výfuk. Systém: Akrapovic Evolution - RAAS
  • elektronika: IgniJet Max Power
  • prevodovka: 6-stupňová - úprava Fuki Racing
  • rýchloradenie: Techtronics
  • spojka: JTR anti hoping
  • reťazový prevod: D.I.D. chain #520 o-ring 15/46-48
  • max. Rýchlosť: cez 300 km/h (podľa prevodu)
  • predné tlmice: úprava Öhlins - Zupin
  • zadný tlmič: Yamaha
  • tlmič riadenia: White Power
  • pneumatiky: 120/70 x 17 (Front); 180/55 x 17 (Rear)
  • brzdy: 2 x 296 mm plávajucí kotúč, 4-piestikové strmene, radiálná pumba Brembo
  • kapotáže: Sebimoto
  • stupačky: PP tuning
  • riaditká: PP tuning
  • suchá hmotnosť: 164 kg
  • palivová nádrž: 17 litrov
  • mazivá: Castrol R4 SUPERBIKE
  • brzdová kvapalina: MOTUL RBF600
  • palivo: Shell V-power racing 100

Pridané: 28.06.2005 Autor: jules Zdieľať

Súvisiace články:

Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal:
hlopy z vychodu isli do anglicka za robotu. Nasli sebe robotu dakdze vo Welse v mesce Newport. Pan domu jim hutory. Chlopy,ja idzem na tydzen do Spanielska a za tydzen chcem mac vymalovany dom,farbu mace kupenu,najdzece ju za maštaľňu v garažu.chlopy se pocesili ze jich nichto nebudze dirigovac a kec majitel domu posol ta jeden hutory. Chlopy,idzeme nato,ale by trebalo persi daco vypic ne! Kedze nemali penezi,ta predali jedno vedro farbi. Na druhy dzen predali druhy vedro farbi,a tak to islo cali tydzen az na koncu tyzdna se prebrali a jeden znich hutory. Do piči chlopy,neska pridze pan domu a mi nepofarbyli nic a ani farbu nemame! Dalsi se postavy a hutory,sluchajce chlopy,jest tu isce das deco farby a majitel ma u maštalni koňa,ta mu nafarbime pysky a povime ze vypil farbu. No ta tak urobili,prisol pan domu a se pyta. To com dom nepofarbeny? Ta kuň vypil farbu. Pan domu zobral pušku,odjebal koňa. Chlopy se pytaju,ta com sce ho zabili? Na chuj mi takoho koňa,pred vami u mne robili Poľaci a zožral 65 mišky cimentu.

Ďalšie vtipy »