Anketa:
Ku vzdialeným cieľom pohodlne - preprava motoriek a jazdcov
ZdieľaťPridané: 19.12.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 10585 [Bleskovky - PR bleskovka]
Prečo nie? Máme pre Vás riešenie …
Kolegom motorkárom ponúkame komfortnú dopravu autom do cieľovej destinácie ktorú si vyberú.
Nad takouto službou som začal rozmýšľať pri návšteve Korziky, kde sme sa jedného dňa ubytovali v hoteli, kde bolo na parkovisku asi 100 motoriek, boli to motorkári väčšinou z Nemecka a Rakúska. Večer sme sa rozprávali akú mali cestu a s úsmevom mi povedali že super, poobede strávili v práci a keďže lietadlo nemeškalo, už môžu večer piť pivo na Korzike a ráno sa tešia na kopce. Vtedy sa mi to zdalo také snobské, nemotorkárske - doviesť sa lietadlom, brrr.
Na ďalší rok sme boli na Sardínii a pri tejto ceste som si uvedomil, že znovu ideme po tej istej trase do Livorna, kde už nemáme čo nové poznávať, viac menej je to o preprave do cieľovej destinácie, kde len strácame čas, ktorý môžeme naplno využiť jazdou a poznávaním ostrova.
Takže k ponuke:
Môžeme prepraviť šesť osôb so šiestimi motorkami alebo tri motorky s troma pármi - t. j. zamilovaných motorkárov s ich polovičkami s plnou výbavou. Prepravu môžeme previesť cez deň alebo vyštartovať na noc, tak aby sme boli ráno v cieľovom mieste. Preprava môže byť jednosmerná s tým, že späť sa motorkári vrátia po vlastnej osi, alebo aj spiatočná, kedy ich naložíme na dohodnutom mieste a spiatočnú cestu absolvujú v pohode klimatizovaného auta. V prípade požiadavky doprovodného vozidla počas dlhodobého výjazdu – Afrika-Ázia - sme tak isto k dispozícií.
Pre motorkárov, ktorí sú obmedzení časom, ponúkame službu odvozu len ich motoriek do určeného miesta obyčajne letisko, alebo hotel vo vybraných destináciách. Obľúbené motorkárske raje sú Korzika, Sardínia, Grécko. Motorky s kompletnou osobnou výbavou t. j. helma, oblečenie, čižmy prepravíme a počkáme na prílet zákazníkov. Buď si motorky prevezmú na letisku alebo až v určenom hoteli. Z letiska ich do hotela dopravíme za slovenskú cenu. Nemusí to byť len Korzika, Sardínia, ale aj exotika ako Maroko. Motorky prepravíme do španielskej Malagy, odkiaľ je do Tangeru 200 km.
To je len pár príkladov, určite by si niekto na svojej motorke a vo svojom oblečení zajazdil aj opačným smerom Arménsko, Azerbajdžan, Irán...
Takúto službu ponúkame aj pre milovníkov štvorkoliek, na jednom prívese môžeme prepraviť štyri, na menšom prívese dve štvorkolky, čiže spolu môžeme odviesť šesť štvorkoliek a deväť osôb na dvoch prívesoch, dvoma autami. Pre štvorkolky je pravdepodobne rajom Rumunsko, kde sa dá jazdiť vo vybraných destináciách desiatky dní do zničujúceho vyčerpania alebo vnímať pri pomalšej jazde lesom krásnu prírodu.
Preprava autom:
Na prepravu našich zákazníkov máme Volkswagen Multivan pre šesť prepravovaných osôb + šofér vozidla. Auto je plno klimatizované, má nezávislé kúrenie. Každé sedadlo je naklápateľné ako v lietadle, umožňujúce spánok počas jazdy. K dispozícií je chladnička nápojov. Pre príjemne strávenú cestu je možné na vstavanej obrazovke sledovať osem hodín hudobných videoklipov alebo si vybrať z ponuky 14 celovečerných filmov. V prípade požiadavky sa dve sedadlá dajú otočiť proti smeru jazdy a vytvoriť tak kanceláriu so stolíkom. Túto možnosť využívajú hlavne kartári...
Cena:
Kalkulácia ceny je jednoduchá: počet kilometrov do cieľovej stanice x 0,55 eura. K tejto cene je treba pripočítať diaľničné poplatky.
Napríklad Bratislava – Livorno je 1000 km, 1000 x 0,55 = 550 eur + dialničné poplatky cca 105 eur.
Výsledná suma je 655 eur. Keď to rozpočítate na 6 motorkárov, tak je to 109,20 eur na hlavu.
Kalkulácia ceny po vlastnej osi: pri spotrebe 5 litrov na 100 km je to 50 litrov benzínu x 1,45 euro
Je 72,50 eur + diaľničné poplatky cca 95 eur sme na 167,50 eur pre jedného. Pri dvojdennej ceste ubytovanie, nech za 30 eur na hlavu je 197,50 eur + amortizácia motorky ?
Ale myslím si, že cenu si skalkuluje detailne každý sám. Vysoká pridaná hodnota ceny za prepravu je komfort, rýchlosť a bezstarostnosť.
Ak si želáte spätný odvoz z Livorna, po štyroch dňoch vás naložíme a odvezieme domov za tu istú cenu ako do Livorna.
Kontakt:
Marian Haruštiak +421 905 701 272 harustiak.hari@gmail.com www.odtahovasluzba.online
Pridané: 19.12.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Galéria ku článku:
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!