Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 916 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 32480
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18920)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13560)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Všetko, čo potrebuješ. Nič navyše, to je Ducati Monster 2026!

 Zdieľať

Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 137 [Novinky - Predstavujeme]

Ducati predstavuje novú generáciu svojho legendárneho naháča – Monster 2026. Motorka pre tých, ktorí chcú ikonický štýl, moderné technológie a jednoduché, zábavné jazdenie.
Model vychádza z filozofie, ktorá spravila z Monstera legendu: „všetko, čo potrebuješ, nič navyše“.

Seriál článkov - Novinky 2026:

| Seriál článkov: Novinky 2026

Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026

Hlavné novinky v skratke

  • Nový motor Ducati V2 s variabilným časovaním (IVT) – viac výkonu, plynulejšia jazda a servisné intervaly až každých 45 000 km.
  • Najľahší štvorventilový Monster v histórii – iba 175 kg s prázdnou nádržou.
  • Monokokový hliníkový rám a odpruženie Showa – istota, obratnosť a športový charakter.
  • Brembo brzdy – precízny výkon s jemným nástupom a silným záberom.
  • 6-osová IMU jednotka a elektronika – Riding Modes, trakčná kontrola, wheelie control, cornering ABS.
  • Nový LED svetlomet a modernejší dizajn – inšpirácia prvým Monsterom z roku 1992.
  • Nižšie a užšie sedadlo (815 mm) – ľahšie dosiahneš na zem a pohodlnejšia jazda.
  • Dve verzie: Monster a Monster+ (s krytom sedadla a malou kapotážou).
  • Dve farebné kombinácie: Ducati Red a Iceberg White.

Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026

Zrod piatej generácie legendy

Keď sa Monster prvýkrát objavil na výstave v Kolíne v roku 1992, zmenil svet nahých motocyklov. Ducati tým vtedy vytvorila úplne nový segment – športový naháč s dušou superbiku.
Nový Monster 2026 pokračuje v tejto tradícii – je ešte ľahší, výkonnejší a autentickejší, no stále ostáva verný svojmu pôvodnému duchu.

Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026

Dizajn, ktorý si nespletieš

Nový Monster kombinuje techniku a ľahkosť s nezameniteľným štýlom. Nádrž v tvare „býčieho chrbta“ je svalnatejšia, sedadlo užšie a o 5 mm nižšie, aby si mal väčšiu istotu v meste aj v zákrutách. Predný LED svetlomet so svetelným podpisom v tvare dvojitého „C“ nadväzuje na vzhľad Panigale V4, no stále si zachováva typický Monster výraz.

Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026

Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026

Video: Ducati Monster 2026: nový motor V2, nižšia hmotnosť a moderný dizajn

Bočné panely s logom Ducati odvádzajú teplo od chladiča a zároveň zvýrazňujú siluetu motorky. Každý detail má svoj účel – funkčný aj estetický.

Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026

Motor V2 – výkon aj pohodlie v jednom

V Novom ráme pracuje úplne nový dvojvalec V2 s variabilným časovaním ventilov IVT.
Je ľahší o 5,9 kg ako predošlý motor Testastretta, má výkon 111 koní pri 9000 ot./min a viac než 80 % krútiaceho momentu dostupného medzi 4000 a 10 000 otáčkami.
Okrem výkonu prináša aj nízke prevádzkové náklady – servisné prehliadky až po 45 000 km!

Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026

Rám, podvozok a brzdy

Motor je nosnou časťou rámu, vďaka čomu je Monster ešte ľahší a obratnejší. Monokokový hliníkový rám, obojstranná kyvka a zadná časť z technopolyméru prinášajú ideálnu kombináciu tuhosti a nízkej hmotnosti.
Odpruženie Showa je naladené tak, aby motorka bola pohodlná v meste, ale zábavná na okreskách. Brembo brzdy s 320 mm kotúčmi a radiálnymi strmeňmi zaručujú cit a istotu pri každom stlačení páčky. Pneumatiky Pirelli Diablo Rosso IV sa starajú o grip na každom povrchu.

Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026

Elektronika pre jazdcov všetkých úrovní

Nový Monster má štyri jazdné režimy (Sport, Road, Urban a jeden prispôsobiteľný), ktoré menia správanie motorky jediným tlačidlom.
Systémy ako DTC (trakčná kontrola), DWC (wheelie control), EBC (motorová brzda) a cornering ABS pomáhajú udržať istotu v každej situácii.
Ovládanie prebieha cez nový 5" TFT displej s možnosťou navigácie a Ducati Multimedia Systemu.

Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026

Príslušenstvo a personalizácia

Monster je motorka, ktorá láka na úpravy. Ducati preto ponúka množstvo doplnkov – od karbónových detailov a frézovaných hliníkových častí až po športové sedadlo Alcantara.
Fanúšikov športového zvuku potešia výfuky Termignoni s titánovým plášťom a karbónovými koncovkami, ktoré pridávajú šmrnc aj výkon.

Dostupnosť

  • Európa – február 2026
  • USA – marec 2026
  • Japonsko a Austrália – apríl 2026
  • Thajsko – jún 2026
  • Čína – august 2026

Dostupný bude v dvoch verziách – Monster a Monster+ – aj ako 35 kW verzia pre vodičák A2.

Ducati Monster 2026
Ducati Monster 2026

Ducati Monster+ 2026
Ducati Monster+ 2026

Foto:
 Ducati Monster 2026
Všeobecné informácie:
Výrobca:Ducati
Model:Monster
Rok:2026
Novinka:NOVINKA 2026
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:890 ccm
Max. výkon:111.0 k (81.6 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:91.1 Nm / 7250 ot.
Kompresný pomer:13,1 : 1
Vŕtanie x Zdvih:96 mm x 61,5 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:Desmodromický rozvod variabil. časovanie ventilov IVT (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:130 mm
Zdvih vzadu:145 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálna 4 piestiková Brembo M4.32
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:245 mm
Pneu vzadu:180/55 ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:189 kg
Výška sedla:815 mm
Rázvor:1492 mm
Objem nádrže:14 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.2 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 201 km
Servisný interval:15 000km sviečky/olej a nastavenie ventilov 45 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:za príplatok
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Hmotnosť s náplňami, ale bez paliva udávaná: 175 kg

EURO 5+
Monster+ má naviac kryt svetla a zadného sedla.

Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2026:

| Seriál článkov: Novinky 2026

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač
KTM 390 Enduro R 2025

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria