Anketa:
All Bikers Rally 2018 s novými pravidlami
ZdieľaťPridané: 06.06.2018 Autor: Filip Kalka - Masochista
Čitatelia: 4599 [Mototuristika - Slovensko - Výlet]
Pre rok 2018 sme si pre vás pripravili pár zásadných zmien. Súťaž sa snažíme orientovať viac na cestovanie a spoznávanie Slovenska a samozrejme prihliadame aj na bezpečnosť. Našim zámerom je vytiahnuť vás na výlety s motorkou a spoznávať krásy Slovenska.
Hlavná cena
Ako hlavná cena zostáva motocykel. Nie na víkend, tyždeň či na mesiac, ale celý bude len tvoj. Tento rok sa môžete tešiť na BMW G310GS. Táto motorka sa bude losovať zo všetkých registrovaných a ako po iné roky aj teraz môžeš zbieraním bodov zvýšiť svoju šancu na výhru.
Ceny pre najlepších jazdcov
Samozrejmosťou je aj kopa cien pre najlepších jazdcov od našich partnerov. Zoznam cien nájdete na našom webe www.abr.sk/prizes alebo v aplikácii All Bikers Rally dostupnej na google play či app store.
Hlavné zmeny
Tento rok máte na zbieranie bodov celú sezónu od 1.6.2018 do 28.9.2018. Zrušili sme 48 hodinový časový limit na jazdenie a body sa vám započítavajú nonstop. Do súťaže sa započítava každé navštívené miesto iba raz v rámci celého ročníka.
Hodnotenie
Vašou úlohou je teda navštíviť čo najviac z vyše 900 miest po celom Slovensku. Naďalej zostávajú rozdielne bodové hodnoty miest, čiže treba maximalizovať aj svoj bodový zisk. Víťazom All Bikers Rally 2018 sa stane súťažiaci, ktorý nazbiera najviac bodov.
Zvýšenie šance na výhru hlavnej ceny BMW G3100GS
Ako po iné roky aj tento budeme hlavnú cenu losovať zo všetkých súťažiacich. Čiže šancú má aj ten, kto sa len zaregistruje a bude mať zaplatené štartovné, bude mať v osudí jeden lístok. Aby to však bolo spravodlivé, tak za každých 1 000 nazbieraných bodov dostanete ďalší lístok do zlosovania. Ak teda súťažiaci nazbiera v súťaži napríklad 20 000 bodov, bude mať spolu 21 zlosovateľných lístkov.
Všetky podrobnosti o súťaži nájdete na www.allbikersrally.sk
Pridané: 06.06.2018 Autor: Filip Kalka - Masochista Zdieľať
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Enduropožičovňa - jazdenie bez starostí
- ZMENA: All Bikers Rally Camp 2018 - pozor, zmena termínu!
- Výsledky Garmin All Bikers Rally Slovakia 2017
- Vyhlásenie výsledkov Garmin All Bikers Rally 2017
- Garmin All Bikers Rally 2017 - spoznaj celé Slovensko a vyhraj KTM RC390
- Pozvánka: All Bikers Rally Camp 2017 už budúci víkend
- All Bikers Rally Camp - navigačná súťaž pre cestovné endurá
- Ako som vyhral Harley-Davidson - All Bikers Rally 2015

Galéria ku článku:
Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!