Anketa:
EICMA 2018 - Kawasaki: návrat W800, nový Versys 1000 + Z400 a H2 SX SE+
ZdieľaťPridané: 06.11.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8138 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki po rokoch znovu prináša krásny retro model W800 - tentoraz s mnohými zmenami. Okrem toho predstavili nový Versys 1000, naháč Z400 a Ninju H2 SX SE+
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
Kawasaki W800 2019
Jeden z najdôležitejších modelov rodiny Kawasaki sa vracia s dvomi novými verziami. Navrátivšie sa W-čko má Euro4 a množstvo stylingových, technických a praktických zmien, z ktorých mnohé sú najprv ťažko zistiteľné. Zdieľajúc úplne nový podvozok, každý stroj má výkonné nové brzdy - vrátane zadnej kotúčovej prvýkrát na W - rovnako ako ABS, a LED osvetlenie.
Kawasaki Versys 1000:
Uznávaný cestovateľ Versys 1000 prichádza do roku 2019 s radikálnou modernizáciou. Motor inovovaného stroja teraz využíva elektronické škrtiace ventily, ktoré umožňujú zabudovanie funkcie tempomatu a nové možnosti riadenie motora a podvozku.
KIBS, komfortné zavesenie, dvojité LED svetlá, ABS, radiálne brzdiče, TFT display, elektronický podvozok, klzná spojka, quick shifter, to všetko definuje tento motocykel. Vďaka Kawasaki Rideology App je možné prepojenie motocykla so smartfónom. Jazdec môže sledovať jazdné záznamy, servisné intervaly a mnoho ďalších položiek a funkcií(telefonáty, emaily) a tiež môže nastavovať niektoré funkcie motocykla.
Video: Kawasaki Versys 1000 2019 - Dobrodružstvo volá
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Versys 1000 |
Rok: | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1043 ccm |
Max. výkon: | 120.0 k (88.2 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 102 Nm / 7500 ot. |
Kompresný pomer: | 10.3 :1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77 x 56 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 152 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 180/55ZR17M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 253 kg |
Výška sedla: | 840 mm |
Rázvor: | 1520 mm |
Dĺžka: | 2270 mm |
Šírka: | 895 mm |
Výška: | 1400 mm |
Svetlá výška: | 150 mm |
Objem nádrže: | 21 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 286 km |
Servisný interval: | 12000 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | za príplatok |
El. Podvozok: | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 04/2019 štandard: od 12 995,- EUR SE verzia: od 16 395,- EUR |
Kawasaki Z400
Kawasaki rozširuje svoju ponuku v strednej kategórii o nový stroj. Vytvorený s jedinečnou filozofiou dizajnu značky Sugomi je model Z400 poháňaný paralelným dvojvalcom 399 cm3 s klznou spojkou. Vychádzajúc z povesti odchádzajúceho Z300 je nový Z400 ľahší a silnejší ako jeho predchodca.
Predný LED svetlomet nového Z400 svieti ako maják a zdieľa rovnaký príťažlivý a zlovestný pohľad, ktorý je charakteristický pre celý rad motocyklov Z od nového modelu Z125 po silný Z1000R.
Hyper Touring - Ninja H2 SX SE +
Pre rok 2019 dostane stroj najnovší brzdový systém Brembo Stylema, ktorý sa vyznačuje nižšímii konzistentnejšími prevádzkovými teplotami a lepším pocitom na brzdovej páke. Naviac, Ninja H2 SX SE + má karosériu ošetrenú novou vysoko odolnou farbou Kawasaki, ktorá umožňuje väčšiu odolnosť voči poškrabaniu vďaka vrstve farby, ktorá sa dokáže sama "obnovovať".
Video: Kawasaki Ninja H2 SX SE+ 2019
Pridaním funkcie spájania smartfónov a prístrojovky zobrazuje farebný panel TFT od spoločnosti Kawasaki rad funkcií, ako je náklon, indikátor zvyšovania výkonu kompresora, priemerná spotreba paliva a praktický úsporný indikátor jazdy.
Pridané: 06.11.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2018 - MV Agusta predstavuje krásny retro superbike Superveloce 800 a najsilnejší naháč Brutale 1000 Serie Oro - Awia
- EICMA 2018 - Suzuki ukázala Katanu v čiernom prevedení - Awia
- EICMA 2018 - BMW predviedlo F850 GS Adventure, superbike S 1000 RR a maxi skúter C 400 GT - Awia
- Naživo výstava EICMA Miláno 2011 - Kawasaki - Versys 1000 realitou - Awia
- EICMA 2018 - BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam - Awia
- Kawasaki inovuje Versys 1000, 1000 S a SE so Showa Skyhook elektronickým podvozkom - Awia
- EICMA 2018 - Honda prináša Neo Sports Café naháč CB650R, športovú CBR650R a inovuje radu CB500 - Awia
- EICMA 2018 - Fotogaléria 1. časť - Suzuki, Honda, MV Agusta, Yamaha, Kawasaki, Harley Davidson - Muli
- Kawasaki sa vracia do retro segmentu - čoskoro uvedie novú Z900RS - Redakcia
- Novinky 2015: Kawasaki Versys 1000 – Šedá myš chytila farbu - zeON
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora