Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1534 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Sumoto Brno

Anketa:

Jazdil podľa teba Marc Márquez na VC Argentíny 2018 v súlade s predpismi:

Spolu odpovedi: 4395
Áno, bolo to v pohode: 49% (2133)
Nie, bolo to ďaleko za: 51% (2262)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Diskusia Diskusia k článku (3)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2018 - BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: Včera Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 941 [Novinky - Predstavujeme]

Okrem iných noviniek BMW predstavila v Miláne aj kompletne prekopaný superbike S 1000 RR 2019 - je ešte ľahší, výkonnejší a s lepšou výbavou.

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

10 rokov po uvedení prvej generácie prešiel veľkou zmenou, menej hmotnosti, viac výkonu. 152kW (207 koní) BMW ShiftCam variabilné časovanie ventilov - 113 Nm max otáčky 14.600 ot. Hmotnosť 193,5 kg!
LED svetlá, farebná TFT prístrojovka a ešte viac...

Pozri ďalšie novinky BMW:

06.11.2018 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 1421 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA 2018 - BMW predviedlo F850 GS Adventure, superbike S 1000 RR a maxi skúter C 400 GT

Ako sa dalo čakať BMW prináša Adventure verziu svojho cestovného endura strednej triedy F850 a k tomu luxusný skúter strednej triedy C 400 GT.

 

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

  • O 4 kilogramy ľahší, novo vyvinutý radový 4-valec s technológiou BMW ShiftCam s variabilným časovaním a zdvihom sacích ventilov.
  • Vyšší výkon a krútiaci moment: 152 kW (207 k) pri 13 500 1 / min a 113 Nm pri 11 000 1 / min.
  • Najmenej 100 Nm krútiaceho momentu od 5500 do 14 500 1 / min.
  • Lineárna krivka krútiaceho momentu: Ďalej vylepšená ovládateľnosť vďaka vyššiemu krútiacemu momentu v nízkych a stredných otáčkach.
  • Novo vyvinutý podvozok s technológiou rámu Flex Frame, motor viac preberá nosnú funkciu.
  • Výrazne vylepšená ergonómia vďaka technológii rámu Flex Frame.
  • Vylepšená geometria podvozku pre ešte lepšiu obratnosť, viac trakcie a dokonalú spätnú väzbu pri jazde na limite.
  • Ďalej vylepšený systém dynamického odpruženia DCC s novou generáciou ventilov ako súčasť voliteľnej výbavy.

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

  • Nové zavesenie zadného kolesa teraz váži o 300 g menej ako predtým vďaka kinematike Full Floater Pro.
  • Zníženie hmotnosti o 11 až 14,5 kg na 197 kg pri plne natankované nádrži a na 193,5 kg s M paketom.
  • Nový výfukový systém váži aj s predným tlmičom o približne 1,3 kg menej.
  • Nový šestiosý senzor.
  • Ďalej vylepšený štandardne dodávaný systém DTC.
  • Štandardne dodávaná DTC kontrola zdvíhanie predného kolesa.
  • Nové štandardne ponúkané jazdné režimy "Rain", "Road", "Dynamic" a "Race" a "Pre Modes" s tromi ďalšími, plne nastaviteľnými režimy "Race Pro 1-3" pre optimálne individuálne prispôsobenie podmienkam.
  • Funkcia Launch Control pre dokonalé rozjazdy je súčasťou výbavy "Pro Modes".
  • Štandardne dodávaný Shift Assistant Pro pre rýchle radenie na vyššie aj nižšie stupne bez použitia spojky.
  • Kulisu radenia možno jednoducho otočiť.
  • Elektronický systém pre udržiavanie rýchlosti ako dodatočná výbava.
  • Nový prístrojový panel s 6,5palcovým TFT displejom ponúka vynikajúcu čitateľnosť a je vybavený obrazovkou Pure Ride a tiež tromi obrazovkami Core.
  • Systém osvetlenia kompletne tvorený LED zdrojmi.
  • Smerové svetlá novo s funkciou "Comfort Indicator".
  • Kompletne novo navrhnutá kapotáž pre ešte dynamickejší štýl a optimálnu aerodynamiku.
  • Dve farebné prevedenia pri uvedení na trh: červená Racing Red a farby Motorsport.
  • Rozšírená ponuka špeciálneho príslušenstva a dodatočného vybavenia.

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

Video: BMW S 1000 RR 2019

Pridané: Včera Autor: Tomáš Hajduch - Awia pošli na vybrali.sme.sk

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (3)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: