Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2420 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28794
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17132)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11662)
Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (9)  [Verzia pre tlač] Tlač

Čierny šíp – Husqvarna Svartpilen 701 2019 2/2

 Zdieľať

Pridané: 04.06.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 13477 [Testy a predstavenia - Test]

Konkurencia

V Konkurencii spomeniem najprv súrodenca Vitpilen 701 - rovnaký motor ale v šate café racera vyslovene na cesty, posed športovej motorky - čo dodať viac, ty musíš vedieť čo chceš jazdiť. Inak viac menej jednovalcovú konkurenciu by sme hľadali márne.

Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019

Zaujímavý dvojvalec má v ponuke Yamaha - XSR700 má podobný výkon aj krutia, dvojvalec, je cestnejšia zameraná na 17-tkách kolesách a takmer o 30 kg ťažšia, má však zaujímavú cenovku takmer o 3 tisícky nižšiu.

Ducati má teraz nový Scrambler Full Throttle - podobne flat track zameraný bike s 800 kubíkovým dvojvalcom aj keď má menší výkon aj krútiak! Nie veľa ale predsa. Podobné zdvihy, kolesá a aj cenovka, ale znovu je tu nadváha 30 kg.

No a spomeniem ešte Triumph Street Scrambler podobná cena, je viac Scrambler, väčšie predné koleso, dvojvalec 900 kubíkov nižší výkon ale vyšší krútiak... Nadváha je tu už ale výrazná. Ťažko sa konkuruje kompaktnému jednovalcu :-)

Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019

Zhodnotenie:

Svartpilen sa mne pozdával viac ako Vitpilen, je to aj kvôli tomu že viac inklinujem k terénu. Nemal som pocit že by som na ceste výrazne stratil, posed mi príde pohodlnejší, vzpriamenejší a je tam ten trochu terénny potenciál vďaka väčšiemu kolesu a vyšším zdvihom. To ocení jazdec aj na menej kvalitných asfaltkách, nemusí s tým vôbec do terénu.

Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019

Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019

Nie je to zrovna motorka pre dvoch a na cestovanie, je to skôr naopak, pre jazdca, pre individualistu, pre motorkára, ktorý vie čo chce, rád si zajazdí svižne a športovo a chce mať niečo čo nestojí na každom rohu. Frajerku s tým na kávu odvezieš, ale väčšinu času sa budeš baviť sám.

Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019

Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019

Plusy, mínusy

má proste gule, je neokukaná, pohodlnejší posed, vyšší podvozok a väčšie predné koleso, motor a nízka hmotnosť, potenciál v teréne mohol mať vypletané kolesá

Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019

Video

Video: Husqvarna Svartpilen 701 2019 - flat track šíp

Video: Husqvarna Svartpilen 701 - Riding in the Dark Streets

Video: Husqvarna SVARTPILEN 701 2019

Video: Husqvarna SVARTPILEN 701 prototyp

Video: Husqvarna Vitpilen 701 2018 - meganálož zábavy

Pozadie / Wallpaper:

Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019
Husqvarna Svartpilen 701 2019

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Husqvarna Svartpilen 701 2019:

Servisný interval 10 000 km
Objem nádrže 12 l
Počet dealerov na Slovensku 2 (Bratislava, Horná Streda)
Cena motocykla 10 150 eur
Cena Svartpilen 701 Style 10 650 eur

Ceny vybraných doplnkov:

Koncovka Akrapovič 884,28 eur
Tankvak 195,78 eur
Race stupačky 58,08 eur
Spätné zrkadlá na konce rukovätí 175,14 eur
Vyhrievané rukoväte 195,78 eur
Padáky do osky pr. kolesa 48,24 eur
Husqvarna konfigurátor

Ceny vybraných ND:

Páčka brzdy 76,14 eur
Stupačka 55,44 eur
Spätné zrkadlo 42,96 eur
Smerovka 39,60 eur
Svetlomet 648,24 eur

Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Martin Matula
Video: Miro Lacko a Tomáš Hajduch - Awia

Motocykel na test poskytla spoločnosť Husqvarana CEE. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR, a prilbách Touratech od firmy Touratech.sk.

Foto:
 Husqvarna Svartpilen 701 2019 Husqvarna Vitpilen 701 2019 Yamaha XSR700 2019 Ducati Scrambler Full Throttle 2019 Triumph Street Scrambler 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:HusqvarnaHusqvarnaYamahaDucatiTriumph
Model:Svartpilen 701Vitpilen 701XSR700Scrambler Full ThrottleStreet Scrambler
Rok:20192019201920192019
Novinka:NOVINKA 2019NOVINKA 2019NOVINKA 2019
Kategória:NaháčNaháčNaháčNaháčKlasika
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)jednovalec (4T)radový dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:692.7 ccm692.7 ccm689 ccm803 ccm900 ccm
Max. výkon:74.8 k (55.0 kW) / ot.74.8 k (55.0 kW) / ot.74.8 k (55.0 kW) / 9000 ot.73.4 k (54.0 kW) / 8250 ot.65.3 k (48.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:72 Nm / 6750 ot.72 Nm / 6750 ot.68 Nm / 6500 ot.67 Nm / 5750 ot.80 Nm / 3200 ot.
Kompresný pomer:12.6:112.6:111.5 : 111:110,55:1
Vŕtanie x Zdvih:105 x 80105 x 8080 x 68.6 mm88 x 66 mm84,6 x 88,0mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)Desmodromický rozvod (2V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinouvzduchomkvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:150 mm135 mm130 mm150 mm120 mm
Zdvih vzadu:150 mm135 mm130 mm150 mm120 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová, 4 piestikjednokotúčová, 4 piestikdvojkotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm282 mm330 mm310 mm
Pneu vpredu:110/80-18110/70-17120/70-17110/80-18100/90 R19
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 1 piestikjednokotúčová, 1 piestikjednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm240 mm245 mm245 mm255 mm
Pneu vzadu:160/60-17150/60-17180/55-17180/55-17150/70 R17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:173 kg206 kg
Hmotnosť s náplňami:158.5 kg157 kg186 kg189 kg
Výška sedla:835 mm830 mm815 mm798 mm790 mm
Rázvor:1357 mm1357 mm1405 mm1445 mm1446 mm
Dĺžka:2075 mm2100 mm
Šírka:820 mm855 mm
Výška:1030 mm1150 mm
Svetlá výška:164 mm140 mm140 mm
Objem nádrže:12 l12 l14 l13.5 l16 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.1 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 198 km
Servisný interval:10 000km10 000km12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:pneu Pirelli MT 60 RS
Poznámka:
Poznámka:Cena 02/2019: 10 150 eurCena 7/2019: 10 150 eurCena 7/2019: 7 490 eurCena 02/2019: 10 690 eurCena 04/2019: cca 10 400 eur

<

Pridané: 04.06.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (9)  [Verzia pre tlač] Tlač

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku: