Anketa:
KTM 390 Adventure 2020 - najmenší dobrodruh z rodiny 2/2
ZdieľaťPridané: 15.05.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 17400 [Testy a predstavenia - Test]
Konkurencia
390 Adventure je najmladší prírastok v kategórii do 400 cm3, takže jeho technologický náskok je pochopiteľný. A o jeho motore by sme mohli hovoriť donekonečna, ten je takmer na výkonovej hranici vodičákov A2. Áno, malý Advik vychádza najdrahšie spomedzi konkurentov, ale za tých niekoľko stoviek navyše ponúka výbavu naozaj na úrovni. Ako jeden z mála má kompletné LED osvetlenie a ako úplne jediný farebnú TFT obrazovku či náklonovú elektroniku. To sú užitočné a využiteľné veci, nie opíjanie rožkom.Záver
Tento 390 cm3 motor od KTM ma vždy veľmi bavil, a v Adventure je zaobalený cestovnejších a terénnejších komponentov, aj keď nie s tak veľmi želanými 21- a 18 palcovými kolesami. Ale ktovie, možno sa dočkáme drsnejšej eRkovej verzie. Za mňa každopádne palec hore, cena 6 290 eur je nastavená viac než férovo.Plusy, mínusy
motor, výbava, nastaviteľný podvozok, cena, obutie | nemá nosič batožiny |
Video
Video: KTM 390 Adventure 2020 - malý obratný dobrodruh s mocným srdcom a skvelou výbavou
Video: KTM 390 ADVENTURE 2020
Pozadie / Wallpaper:
Čo by ťa mohlo zaujímať:
KTM 390 Adventure 2020:
Servisný interval | 7 500 km (15 000 km ventily) |
Spotreba | 3,37 l/100 km (oficiálna) |
Objem nádrže z toho rezerva | 14,5 l (3 l rez.) |
Približný dojazd po kontrolku rezervy | 340 km |
Cena motorky | 6 290 eur |
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto a video: Tomáš Hajduch - Awia, janciii
Motocykel na test poskytla spoločnosť KTM Košice - adamoto. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR, Held prilbách Suomy od firmy Styx.
Foto: | ||||
Pridaj obrázok |
||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | KTM | Honda | BMW | Kawasaki |
Model: | 390 Adventure | CB500X | G 310 GS | Versys-X 300 |
Rok: | 2020 | 2020 | 2020 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | |||
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||||
Typ motora: | jednovalec (4T) | dvojvalec (4T) | jednovalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 373.2 ccm | 471 ccm | 313 ccm | 296 ccm |
Max. výkon: | 43.5 k (32.0 kW) / 9000 ot. | 47.6 k (35.0 kW) / 8600 ot. | 34.0 k (25.0 kW) / 9500 ot. | 39.4 k (29.0 kW) / 11000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 37 Nm / 7000 ot. | 43 Nm / 6500 ot. | 28 Nm / 7500 ot. | 27 Nm / 10000 ot. |
Kompresný pomer: | 12.6:1 | 10.7: 1 | 10.6:1 | 10.6:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 89 x 60 | 67 x 66.8 | 80.0 x 62.1 mm | 62.0 x 49 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | PGM FI | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 170 mm | 150 mm | 180 mm | |
Zdvih vzadu: | 177 mm | 135 mm | 180 mm | |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4 piestik | jednokotúčová | jedno kotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 310 mm | 300 mm | 290 mm |
Pneu vpredu: | 100/90 x 19 | 110/80R19M/C | 110/80 R 19 | 100/90 - 19M/C 57S |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 230 mm | 240 mm | 240 mm | 220 mm |
Pneu vzadu: | 130/80 x 17 | 160/60R17M/C | 150/70 R 17 | 130/80 - 17M/C 65S |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 158 kg | |||
Hmotnosť s náplňami: | 197 kg | 169.5 kg | ||
Výška sedla: | 855 mm | 830 mm | 835 mm | |
Rázvor: | 1430 mm | 1445 mm | 1420 mm | |
Dĺžka: | 2155 mm | 2075 mm | ||
Šírka: | 825 mm | 880 mm | ||
Výška: | 1410 mm | |||
Svetlá výška: | 200 mm | 180 mm | ||
Objem nádrže: | 14.5 l | 17.7 l | 11 l | 17 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Max. rýchlosť: | 184 km/h | 143 km/h | ||
Spotreba paliva: | 3.4 l/100km | 3.6 l/100km | 3.33 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 319 km | cca 368 km | cca 247 km | |
Servisný interval: | 10 000 km | |||
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | |||
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Palivové mapy: | áno, v sérii | |||
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
LED svetlomet: | áno, v sérii | |||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | |||
Quick-shift: | za príplatok | |||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | |||
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok WP APEX | |||
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Cena 03/2020: 6 290 EUR | Vyššie zdvihy, 19-palcové koleso, anti-hop, nová prístrojovka, Cena 05/2019: 6390 EUR | Cena 9/2017: 5 800 eur | Cena 9/2017: 5 795 eur |
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | KTM | Honda | Royal Enfield | Suzuki |
Model: | 390 Adventure | CRF 250 Rally | Himalayan | V-Strom 250 |
Rok: | 2020 | 2019 | 2020 | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | |||
Kategória: | Cestovné enduro | Enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 373.2 ccm | 249.4 ccm | 411 ccm | 248 ccm |
Max. výkon: | 43.5 k (32.0 kW) / 9000 ot. | 24.75 k (18.20 kW) / 8500 ot. | 24.51 k (18.02 kW) / 6500 ot. | 25.16 k (18.50 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 37 Nm / 7000 ot. | 22.6 Nm / 6750 ot. | 32 Nm / 4000 ot. | 23.4 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 12.6:1 | 10.7: 1 | 9.5:1 | 11,5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 89 x 60 | 76 x 55 mm | 78 mm x 86 mm | 53,5 x 55,2 |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | SOHC | SOHC (2V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 170 mm | 250 mm | 200 mm | |
Zdvih vzadu: | 177 mm | 265 mm | 180 mm | |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4 piestik | jednokotúčová dvojpiestková | kotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 256 mm | 300 mm | |
Pneu vpredu: | 100/90 x 19 | 3.00-21 51P | 90/90 - 21 | 110/80-17M/C 57H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik | jednokotúčová | kotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 230 mm | 220 mm | 240 mm | |
Pneu vzadu: | 130/80 x 17 | 120/80-18M/C 62P | 120/90 - 17 | 140/70-17M/C 66H |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 158 kg | |||
Hmotnosť s náplňami: | 157 kg | 182 kg | 181 kg | |
Výška sedla: | 855 mm | 895 mm | 800 mm | 790 mm |
Rázvor: | 1430 mm | 1445 mm | 1465 mm | 1430 mm |
Dĺžka: | 2210 mm | 2190 mm | 2085 mm | |
Šírka: | 900 mm | 840 mm | 740 mm | |
Výška: | 1425 mm | 1360 mm | 1110 mm | |
Svetlá výška: | 200 mm | 270 mm | 220 mm | |
Objem nádrže: | 14.5 l | 10.1 l | 15 l | 17 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Max. rýchlosť: | 120 km/h | 130 km/h | ||
Spotreba paliva: | 3.4 l/100km | 3 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 319 km | cca 252 km | ||
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | |||
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii - vypnutie zadného kolesa | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | |||
Palubný počítač: | áno, v sérii | |||
LED svetlomet: | áno, v sérii | |||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | |||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | |||
Quick-shift: | za príplatok | |||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | |||
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok WP APEX | podvozok KYB | ||
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Cena 03/2020: 6 290 EUR | Cena 9/2017: 5 790 eur (akcia 5 490 eur) | Cena 03/2020: 5 190 EUR | Cena 9/2017: 5 290 eur |
Pridané: 15.05.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora