Živé sledovanie Dakar 2025::
Anketa:
Fantic v Miláne predstavil naháče Stealth a špotové biky Imola vo verziách 125 a 500
ZdieľaťPridané: 05.11.2024 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 1913 [Novinky - Predstavujeme]
Všetky modely prichádzajú so štvortaktnými jednovalcovými motormi Minarelli s objemom 125 cm3 (15k) a 500 cm3 s rozvodom DOHC a hmotnosťou pod 40 kg.
Seriál článkov - Novinky 2025:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Fantic Imola 125 a Imola 500
Po debute ako koncept v minulom roku sa Fantic Imola vracia späť na EICMA ako sériový bike v dvoch verziách: Imola 125 a Imola 500. Fantic Imola si zachováva svoj kompaktný, efektívny tvar, vyznačuje sa monokokovou štruktúrou a zdieľa platformu s rodinou naháčov Stealth.
Všetky modely Fantic Imola aj Stealth prichádzajú s motormi Minarelli. 125 cm3 spĺňa zákonný limit 15 koní a zahŕňa prepracované technické prvky, ako je variabilné časovanie. Minarelli tiež poskytuje jednovalcový motor s objemom 500 cm3 s rozvodom DOHC a hmotnosťou pod 40 kg. Jeho výkon sa blíži k licenčnému limitu A2 a dokáže vytočiť až 10 000 otáčok za minútu. Spĺňa normu Euro 5+ a môže sa pochváliť kovaným pretekárskym piestom a vysoko kompaktnou hlavou valcov. Riadiaci systém Ride by Wire umožňuje aj viacero máp motora spolu s možnosťou pokročilých asistenčných systémov.
Fantic Imola ponúka exkluzivitu a kultivovanosť aj vo svojom podvozku. Rám kombinuje hornú časť oceľovej mriežky s hliníkovými bočnicami, kde je ukotvená hliníková kyvka so spodnou výstužnou vzperou. Modely Fantic Imola sú technologicky vyspelé, vybavené 5-palcovým TFT displejom s Bluetooth, viacúrovňovou trakčnou kontrolou a náklonovým ABS, pričom všetky fungujú na základe údajov poskytovaných inerciálnou meracou jednotkou.
Fantic Stealth 125 a 500
Rovnako ako jeho športové dvojča, Imola, aj Fantic Stealth sa vracia na EICMA už ako sériový model. Fantic Stealth 125 bude dostupný v Taliansku do konca roka 2024, zatiaľ čo Stealth 500 príde v roku 2025. Oba
Rám je zmiešaný, s oceľovou trubkovou mriežkou a hliníkovými platňami, ktorý je použitý aj pre kyvnú vidlicu so spodnou výstuhou. Pre efektívnu centralizáciu hmoty je palivová nádrž umiestnená blízko ťažiska a najťažšia časť výfuku je umiestnená pod motorom. Stealth má tiež 5-palcový TFT displej s Bluetooth a full LED podsvietenie. K dispozícii je aj náklonové ABS a kontrola trakcie.
Pridané: 05.11.2024 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2025:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Suzuki v Miláne predstavuje zábavné enduro DR-Z4S a supermoto DR-Z4SM 2025 - Awia
- Trojvalec CFMOTO ide do sveta v podobne superšportu 675SR-R a naháča 675NK pre 2025 - Awia
- Kawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025 - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- Dakar 2025: Ricky Brabec konečne vyhráva etapu, Svitko sa posúva na 12. miesto celkovo - 6. etapa - HAIL - AL DUWADIMI
- Registrácia: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko dokončil aj 5. etapu (maratónsku) v TOP10 - ALULA - HAIL
- ... zobraz všetky články od tohto autora