Anketa:
Fantic v Miláne predstavil naháče Stealth a špotové biky Imola vo verziách 125 a 500
ZdieľaťPridané: 05.11.2024 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 2582 [Novinky - Predstavujeme]
Všetky modely prichádzajú so štvortaktnými jednovalcovými motormi Minarelli s objemom 125 cm3 (15k) a 500 cm3 s rozvodom DOHC a hmotnosťou pod 40 kg.
Seriál článkov - Novinky 2025:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Fantic Imola 125 a Imola 500
Po debute ako koncept v minulom roku sa Fantic Imola vracia späť na EICMA ako sériový bike v dvoch verziách: Imola 125 a Imola 500. Fantic Imola si zachováva svoj kompaktný, efektívny tvar, vyznačuje sa monokokovou štruktúrou a zdieľa platformu s rodinou naháčov Stealth.
Všetky modely Fantic Imola aj Stealth prichádzajú s motormi Minarelli. 125 cm3 spĺňa zákonný limit 15 koní a zahŕňa prepracované technické prvky, ako je variabilné časovanie. Minarelli tiež poskytuje jednovalcový motor s objemom 500 cm3 s rozvodom DOHC a hmotnosťou pod 40 kg. Jeho výkon sa blíži k licenčnému limitu A2 a dokáže vytočiť až 10 000 otáčok za minútu. Spĺňa normu Euro 5+ a môže sa pochváliť kovaným pretekárskym piestom a vysoko kompaktnou hlavou valcov. Riadiaci systém Ride by Wire umožňuje aj viacero máp motora spolu s možnosťou pokročilých asistenčných systémov.
Fantic Imola ponúka exkluzivitu a kultivovanosť aj vo svojom podvozku. Rám kombinuje hornú časť oceľovej mriežky s hliníkovými bočnicami, kde je ukotvená hliníková kyvka so spodnou výstužnou vzperou. Modely Fantic Imola sú technologicky vyspelé, vybavené 5-palcovým TFT displejom s Bluetooth, viacúrovňovou trakčnou kontrolou a náklonovým ABS, pričom všetky fungujú na základe údajov poskytovaných inerciálnou meracou jednotkou.
Fantic Stealth 125 a 500
Rovnako ako jeho športové dvojča, Imola, aj Fantic Stealth sa vracia na EICMA už ako sériový model. Fantic Stealth 125 bude dostupný v Taliansku do konca roka 2024, zatiaľ čo Stealth 500 príde v roku 2025. Oba
Rám je zmiešaný, s oceľovou trubkovou mriežkou a hliníkovými platňami, ktorý je použitý aj pre kyvnú vidlicu so spodnou výstuhou. Pre efektívnu centralizáciu hmoty je palivová nádrž umiestnená blízko ťažiska a najťažšia časť výfuku je umiestnená pod motorom. Stealth má tiež 5-palcový TFT displej s Bluetooth a full LED podsvietenie. K dispozícii je aj náklonové ABS a kontrola trakcie.
Pridané: 05.11.2024 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2025:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Suzuki v Miláne predstavuje zábavné enduro DR-Z4S a supermoto DR-Z4SM 2025 - Awia
- Trojvalec CFMOTO ide do sveta v podobne superšportu 675SR-R a naháča 675NK pre 2025 - Awia
- Kawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025 - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Triumph odhaľuje nový rad Bonneville 2026: viac techniky, viac štýlu, stále rovnaký charakter
- Royal Enfield pripravuje Himalayan 750 možno už na výstavu EICMA 2025
- Royal Enfield predstavil Goan Classic 350 - pocta motokultúre sedemesiatých rokov v Goa
- Naživo: CFMOTO trip do Číny
- Naživo: Testujeme Yamaha Ténéré 700 a 700 Rally 2025 v Maroku
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora
 
	 
			
![[]](/pictures/news/9737.m.jpg) Novinky 2026
 Novinky 2026 Články
 Články Video Galéria
 Video Galéria Tipy na výlet a trasy
 Tipy na výlet a trasy Foto Galéria
 Foto Galéria Pozadia / Wallpapers
 Pozadia / Wallpapers Moto katalóg
 Moto katalóg![[]](images/drop.gif) Daruj krv
 Daruj krv![[]](images/ph_lt.gif) Len Tak
 Len Tak![[]](images/ph_mt.gif) Moto turistika
 Moto turistika![[]](images/ph_mp.gif) Moto poradňa
 Moto poradňa![[]](images/ph_ms.gif) Motošport
 Motošport![[]](images/ph_um.gif) Ukradnuté moto
 Ukradnuté moto![[]](images/ph_nd.gif) Nehody
 Nehody![[]](images/ph_vj.gif) Výjazdy
 Výjazdy![[]](images/ph_cl.gif) Diskusie k Článkom
 Diskusie k Článkom![[]](images/ph_fs.gif) Diskusie k Fotosúťaži
 Diskusie k Fotosúťaži![[]](images/ph_wp.gif) Diskusie k Bodom Záujmu
 Diskusie k Bodom Záujmu![[]](images/ph_mr.gif) O motoride.sk
 O motoride.sk![[]](images/zabava.png) Zábava - Video, Audio, Foto
 Zábava - Video, Audio, Foto![[]](images/video.gif) Diskusie k videám
 Diskusie k videám![[]](images/ph_ot.gif) Off topic - Mimo tému
 Off topic - Mimo tému![[]](/pictures/technika/6720.m.png) 5 tipov ako prežiť začiatok moto sezóny
 5 tipov ako prežiť začiatok moto sezóny MOTORIDE.SK
 MOTORIDE.SK YouTube MR
 YouTube MR Instagram MR
 Instagram MR![[]](/pictures/news/6053.m.png) Kampaň Pozri 2x
 Kampaň Pozri 2x![[]](/pictures/turistika/9791.m.png) S Awiom do Indie
 S Awiom do Indie![[]](/pictures/turistika/9220.m.jpg) Pionierom na Nordkapp
 Pionierom na Nordkapp![[]](/pictures/turistika/8192.m.gif) Na Afrikách do Afriky
 Na Afrikách do Afriky![[]](/pictures/turistika/8823.m.png) VIETNAM moto trip
 VIETNAM moto trip 



 Diskusia k článku (0)
 Diskusia k článku (0)![[Verzia pre tlač] [Verzia pre tlač]](images/print.gif)

















