Anketa:
Moto Katalóg - Husqvarna Vitpilen 701 2020
Akékoľvek chyby, alebo nezrovnalosti môžete hlásiť na emailovej adrese motodb@motoride.sk
Ďakujeme
Husqvarna Vitpilen 701 2020:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Husqvarna |
Model: | Vitpilen 701 |
Rok: | 2020 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 692.7 ccm |
Max. výkon: | 74.8 k (55.0 kW) / ot. |
Max. krútiaci moment: | 72 Nm / 6750 ot. |
Kompresný pomer: | 12.6:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 105 x 80 |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 135 mm |
Zdvih vzadu: | 135 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 110/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 150/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 157 kg |
Výška sedla: | 830 mm |
Rázvor: | 1357 mm |
Svetlá výška: | 140 mm |
Objem nádrže: | 12 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Servisný interval: | 10 000km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Cena 7/2019: 10 150 eur |
- NOVÉ Porovnaj 'Husqvarna Vitpilen 701' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Husqvarna Vitpilen 701' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Husqvarna Vitpilen 701 2020' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Husqvarna Vitpilen 701' na www.google.com

Husqvarna Vitpilen 701 vlastnia členovia:
Porovnanie motocyklov:
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!