Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1537 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29716
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17573)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12143)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Moto Katalóg - Honda NT 1100 2022

Akékoľvek chyby, alebo nezrovnalosti môžete hlásiť na emailovej adrese motodb@motoride.sk
Ďakujeme

Honda NT 1100 2022:

Foto:
Honda NT 1100 2022
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:NT 1100
Rok:2022
Novinka:NOVINKA 2022
Kategória:Športovo cestovná
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:1084 ccm
Max. výkon:102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:104 Nm / 6250 ot.
Kompresný pomer:10,1:1
Vŕtanie x Zdvih:92 mm × 81,5 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:150 mm
Zdvih vzadu:150 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:120/70R17 M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm
Pneu vzadu:180/55R17 M/C (73W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:238 kg
Výška sedla:820 mm
Rázvor:1535 mm
Dĺžka:2240 mm
Šírka:865 mm
Výška:1360 mm
Svetlá výška:175 mm
Objem nádrže:20.4 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 305 km
Servisný interval:12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:nie
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Automatická prevodovka:za príplatok
Iná výbava:v sérii bočné kufre, hlavný stojan, vysoké plexi, deflektory
Poznámka:
Cena 11/2021: 13 290 eur (DCT +1000 eur)

Honda NT 1100 vlastnia členovia:

Porovnanie motocyklov:

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »