Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2001 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28289
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16863)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11426)
Hodnotenie: (28 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (63)  [Verzia pre tlač] Tlač

Sú známe ďalšie údaje o novej Honde DN-01

 Zdieľať

Pridané: 29.02.2008 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 9925 [Bleskovky - Novinky]

Včera Honda zverejnila nové údaje k futuristicky vyzerajúcemu modelu DN-01 - výkon, hmotnosť a podobne.

DN-01 bola verejnosti predstavená v novembri 2007 na výstave EICMA v Miláne, ale niektoré dôležité informácie sa dostali na svetlo sveta až dnes. V DN-01 pracuje rovnaký motor ako v novej Deauvillke alebo v novom Transalpe, teda 52-stupňový 680-kubíkový vidlicový dvojvalec. Výkon je v tomto prípade nastavený na nižšiu hodnotu než má Deauville, a o iba jeden kW viac než má Transalp, teda 45 kW (60 k).

S hmotnosťou je to už o niečo horšie, pohotovostná je 270 kg. Svoju úlohu v tomto fakte hrá pravdepodobne automatická prevodovka HFT (Human-Friendly Transmission) - pozor, netreba si ju mýliť s klasickou automatikou zo skútrov, táto má hydraulickú spojku (ale páčku pri rukoväti nehľadaj). Pri pravej rukoväti je prepínač automatického (AT) a manuálneho režimu (MT). AT ponúka dva plne automatické módy - Drive a Sports, MT dáva možnosť tlačidlom preraďovať medzi šiestimi rýchlosťami (ani radiacu páku pri ľavej nohe nehľadaj). Ak by v tom mal niekto spočiatku chaos, na palubovke sa ukazuje aj práve zaradená rýchlosť. Palubovka je inak celá digitálna a ponúka aj palivomer.

Neoficiálne reči hovoria, že cena DN-01 bude okolo 400 000 Sk. Nechajme sa prekvapiť.


Foto:
 Honda DN-01 2008
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:DN-01
Rok:2008
Kategória:Cestovná
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:680 ccm
Max. výkon:61.2 k (45.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:64 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:10 : 1
Vŕtanie x Zdvih:81 x 66mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:HFT (Plynule premenlivý pomer - CVT)
Sekundárny pohon:kardan
Zdvih vpredu:106 mm
Zdvih vzadu:120 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová (ABS)
Priemer bŕzd vpredu:296 mm
Pneu vpredu:130/70 ZR17M/C (62W)
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:276 mm
Pneu vzadu:190/50 ZR17M/C (73W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:270 kg
Výška sedla:690 mm
Rázvor:1605 mm
Dĺžka:2315 mm
Šírka:820 mm
Výška:1115 mm
Svetlá výška:135 mm
Objem nádrže:15.1 l

Pridané: 29.02.2008 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (28 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (63)  [Verzia pre tlač] Tlač

Horúca jeseň s Yamahou

tuareg-09-side

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal: Toman
"Soudruhu plukovníku, během mé služby se nic zvláštního nestalo. Teda...zlomili jsme násadu od rýče, když jsme zakopávali služeního psa."
"Co se mu stalo?"
"Přejelo ho hasičský auto."
"Co tady dělalalo hasičský auto?"
"Jak bouchnul ten muničák..."

Ďalšie vtipy »