Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1464 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26736
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16094)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10642)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly

 Zdieľať

Pridané: 31.03.2023 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 4298 [Testy a predstavenia - Test]

Nakoniec sme sa na CL500 absolvovali aj fotenie v úplnom centre Sevilly, a to v piatok popoludní v najvyššej premávke. Španieli ešte k tomu oslavujú niečo ako prípravu na Veľkú noc, takže vo finále sme sa predierali naozaj hustou premávkou. CL si s tým však poradila veľmi dobre, koniec koncov mestské prostredie patrí do zóny jej výskytu.

Text: Peter Fischer
Foto: Honda.press, Peter Fischer

Keď to zhrniem, CL je ľahučký a dostupný stroj, ktorý poskytne radosť zo športovania alebo aspoň upravovania aj ostrieľaným motorkárom.

Krásne šmirglové zákruty a aj dokonalé šotolinky :) - 31.03.2023 15:32

Lietame v okolí Sevilly, a zákruty sú tu fakt že ako stavané na novú CL500! Kolesá 19/17 sa tu cítia viac ako dobre, s CL sa dá aj slušne športovať. Čaká nás aj fotenie v čisto mestskom prostredí, kam CL rozhodne patrí tiež.

Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly

Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly

O chvíľu vyrážame jazdiť - 31.03.2023 07:22

Včera sme novú CL500 videli iba v zasadačke, ale dnes ju popreháňame po pekných cestách. Počasie nám nanajvýš praje, veď je 30 stupňov :)

CL má podstatne viac technických rozdielov od Rebela než by sa mohlo zdať. Už len obutie je 19/17...

A nedá mi nepripomenúť, že CL spadá pod vodičáky A2, a má aj výbornú cenu 6 390 eur.

Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly

Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly

CL500 sa nesie v duchu bohatého retro štýlu inšpirovaného modelmi CL zo 60. a 70. rokov. Stroj je vybavený motorom z radu Honda CB500, ktorý je vhodný aj pre držiteľov vodičského oprávnenia kategórie A2, využíva nový lichobežníkový rám z oceľových rúrok, odpruženie s dlhým zdvihom a efektnú kombináciu 19- a 17‑palcového predného a zadného kolesa. Stroj je určený do náročnej mestskej premávky, nezľakne sa však ani ľahšieho terénu. Mimoriadne atraktívny štýl je bohatý na detaily, ako je zaoblená palivová nádrž, kolenné chrániče, gumové manžety vidlice či zdvihnutý tlmič výfuku s dvoma koncovkami s perforovaným ochranným krytom. Všetko osvetlenie je tvorené LED diódami, prístrojový panel je vybavený inverzným LCD displejom a štyri moderné farebné vyhotovenia nechávajú CL500 v dave ešte viac vyniknúť.

Honda CL500 (2023)
Honda CL500 (2023)

02.02.2023 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 3484 [Novinky - Predstavujeme]

-

Hipsterská Honda CL500 bude stáť 6 390 eur

Honda opäť udržala až extrémne nízku cenu na stroji, ktorý má predpoklady byť široko obľúbený. Novinka CL500 bude stáť len o 40 eur viac ako úspešný model CMX500 Rebel. Začiatkom apríla ju pôjdeme otestovať.

 

Honda CL500 (2023)
Honda CL500 (2023)

Honda CL500 (2023)
Honda CL500 (2023)
Honda CL500 (2023)
Honda CL500 (2023)

Foto:
 Honda CL500 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:CL500
Rok:2023
Novinka:NOVINKA 2023
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:471 ccm
Max. výkon:46.6 k (34.3 kW) / 8500 ot.
Max. krútiaci moment:43.4 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:10.7:1
Vŕtanie x Zdvih:67 x 66.8
Palivový system:PGM FI
Rozvod:DOHC (2V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:150 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:110/80R19M/C 59H
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm
Pneu vzadu:150/70R17M/C 69H
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:192 kg
Výška sedla:790 mm
Rázvor:1485 mm
Dĺžka:2175 mm
Šírka:831 mm
Výška:1135 mm
Svetlá výška:155 mm
Objem nádrže:12 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:3.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 243 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:EURO 5
Cena 03/2023: 6 390 EUR

Pridané: 31.03.2023 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria