Anketa:
Nová Kawička do bahna – Kawasaki KX 250F 2011
ZdieľaťPridané: 28.05.2010 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 8525 [Bleskovky - Novinky]
Nová štvortaktná motocrossová žabka sa svetu ukázala s mnohými zmenami. Pekne ostré športové náradíčko tak určite poskytne svojmu majiteľovi riadnu dávku adrenalínu.
![]() |
Mnoho zmien dvestopäťdesiatka pochytila od svojej väčšej kolegyne Kawasaki KX 450F. Ide hlavne o elektronické vstrekovanie, ktoré je schopné prevádzky aj bez batérie. Na motore sa udialo aj mnoho iných zmien. Iný tvar piestov a s tým spojený aj ich vyšší zdvih zvýšili kompresný pomer na 13.5 : 1. Elektronické systémy sa starajú o maximálny možný výkon za rôznych podmienok vonkajšieho prostredia a o množstvo ďalších vecí. Napríklad jazdec má možnosť nastavovať si vlastné palivové mapy či pozrieť si až 6 hodinový záznam informácii zahrňujúci otáčky motora, stupeň otvorenia škrtiacej klapky, teplotu chladiacej kvapaliny, predstih zapaľovania...
![]() |
Zmeny sa udiali aj na podvozku. Hlavnou hviezdou zmien do roku 2011 je určite predné tlmenie. Kawasaki prichádza zo systémom SFF (Separate Function Fork). Jedná sa o systém, pri ktorom je v jednej vidlici pružina a v druhej tlmiaci mechanizmus. Jazdec má tak možnosť nastavenia obidvoch súčasti oddelene. K zníženiu trenia vidlice má poslúžiť aj nitrid titánový povlak.
![]() |
Noviniek sa teda KX250 F dočkala požehnane. Snáď niet pochýb o tom, že Kawasaki sa off-road jazdcom snaží namixovať čo najlepšie mašiny.
Zdroj & foto: www.kawasaki.com
Pridané: 28.05.2010 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Kawasaki KX 250 F 2011:
| Foto: | |
| |
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Kawasaki |
| Model: | KX 250 F |
| Rok: | 2011 |
| Kategória: | Cross |
| Motor: | |
| Typ motora: | jednovalec (4T) |
| Objem: | 249 ccm |
| Kompresný pomer: | 13.5:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 77.0 x 53.6 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 315 mm |
| Zdvih vzadu: | 310 mm |
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 2 piestiky |
| Priemer bŕzd vpredu: | 250 mm |
| Pneu vpredu: | 80/100-21 51M |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
| Pneu vzadu: | 100/90-19 57M |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 104 kg |
| Výška sedla: | 945 mm |
| Rázvor: | 1475 mm |
| Dĺžka: | 2170 mm |
| Šírka: | 820 mm |
| Výška: | 1270 mm |
| Svetlá výška: | 330 mm |
| Objem nádrže: | 7.2 l |
| Poznámka: | |
| Vpredu dvojkomorová vidlica - Separate Function front Fork (SFF) Cena (15.11.2010): 6 795 EUR | |
- NOVÉ Porovnaj 'Kawasaki KX 250 F' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Kawasaki KX 250 F' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Kawasaki KX 250 F 2011' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Kawasaki KX 250 F' na www.google.com
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora














