Anketa:
Predstavujeme: Nový skúter Yamaha X-Max 400
ZdieľaťPridané: 17.04.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 23097 [Novinky - Predstavujeme]
Rodinka skútrov od Yamahy s označením X-Max sa rozrástla o model X-MAX 400. Nový model vznikol za účelom priniesť na trh obratný pritom však dostatočne výkonný skúter.
Yamaha X-Max 400 dopĺňa akúsi medzeru medzi maxiskútrami v ponuke japonského výrobcu, konkrétne modelom X-Max 250 a modelom T-Max. X-Max 400 po dizajnovej stránke jasne zaradíte do modelovej rady X-Max avšak zopár dizajnových prvkov zvýrazňuje práve jeho dynamický charakter. Yamaha pri modely X-Max 400 použila aj LED technológiu osvietenia pri dennom svietení a v zadnom svetle. Sedadlo je tvarované s dôrazom na poskytnutie adekvátneho komfortu. Stupňované sedadlo by malo byť dostatočne pohodlné nie len pre jazdca ale aj spolujazdca. Pod ním sa nachádza pomerne veľký úložný priestor.
Hlavne však ide o nový motor. Štvortaktný jednovalec pochádza zo známeho modelu Majesty 400 a produkuje maximálny výkon 23.2 kW pri 7.500 ot./min. a krútiaci moment 33.88 Nm pri 6.000 ot./min. X-Max 400 je teda najvýkonnejším skútrom v tejto rada. O brzdenie sa postará vpredu dvojica kotúčov o priemere 267 mm a vzadu to bude jeden kotúč s rovnakým priemerom ako predné kotúče. Systém ABS bude pre tento skúter dostupný až neskôr. Oproti modelu X-Max 250 však 400vka pribrala 31 kíl, konkrétne sa dosiahla hmotnosť s náplňami 211 kg (porovnané modely bez ABS).
Yamaha X-Max 400 bude dostupná vo farbách Absolute White (biela), Matt Grey (sivá) a Midnight Black (čierna).
Video: Yamaha X-MAX 400 2013
Pridané: 17.04.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Yamaha X-Max 400 2013:
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Yamaha |
Model: | X-Max 400 |
Rok: | 2013 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 395 ccm |
Max. výkon: | 31.5 k (23.2 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 33.88 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 10,6 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 83 x 73 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Zdvih vpredu: | 110 mm |
Zdvih vzadu: | 110 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 267 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-15 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 267 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-13 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 211 kg |
Výška sedla: | 785 mm |
Rázvor: | 1565 mm |
Dĺžka: | 2190 mm |
Šírka: | 780 mm |
Výška: | 1385 mm |
Svetlá výška: | 103 mm |
Objem nádrže: | 14 l |
- NOVÉ Porovnaj 'Yamaha X-Max 400' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Yamaha X-Max 400' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Yamaha X-Max 400 2013' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Yamaha X-Max 400' na www.google.com
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora