Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2369 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29853
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17639)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12214)
Diskusia Diskusia k článku (15)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki GSX 750

 Zdieľať

Pridané: 23.09.2004 Autor: datel
Čitatelia: 20593 [Vaše stroje - Moja motorka]

Nevydržal som a kúpil som!

Tak Vás všetkých zdravím. Už sa radím medzi bikerov!!! Mal som Cagivu 125,kričal som že mi to stačí, ale prišiel deň zlomu. Madmax a Luky si zo mňa uťahovali -cyklista,amatér, atď. Keď sme sa vybrali na výlet, dusil som ju 130 km/h a chudák to nejak nezvládala. Madmax si kúpil Suzuki GSX 750, tak si hovorím, budem aj ja takú mať. Madmax kupil 1200 a mne ostala 750. Na moje mále množstvo skúseností a už vyliečenej kľučnej kosti, som zhodnotil, že je to to naj pre mňa.

Mašinka je pekný naháčik a má dobré jazdné vlastnosti. Naložil som jej Viper a som aj počuteľný. Jazdím s väčšími mašinkami, tak musím točiť motorček na väčšie obrátky, ale ťahá jak besná. Výrobca udáva 86 koní, neviem či je to pravda. Mám pocit, že má 200k !!!! Keď je niekto nerozhodný, nech neváha. Posed je perfektný, ťah motora úplne dostačujúci a najviac sa mi páči zadné odpruženie. Skúšal som Bandit 600, ten ma úplne slabý ťah, ide až vo vysokých otáčkach. Moja INAZUMA ide už od 3000 otáčok a krásne až do červeného ma plný ťah. Spotreba v meste 5.5l pri normálnej jazde, žiadne točky. A pri plných knedľách okolo 6.5-7l/100km. Nemám ešte žiadne technické skúsenosti, ale hneď, ako ich doplním, určite Vám napíšem. Tak veľa šťastných km, hlavne bez nehody a NOSTE PRILBY !!!!

Pridané: 23.09.2004 Autor: datel Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki GSX 750 F 1997:

Foto:
Obrázok nije k dispozícii
Pridaj obrázok
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:GSX 750 F
Rok:1997
Kategória:Športovo cestovná
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:748 ccm
Max. výkon:99.4 k (73.1 kW) / 10400 ot.
Max. krútiaci moment:69 Nm / 9500 ot.
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:211 kg
Výška sedla:800 mm
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:230 km/h

Súvisiace články:

Diskusia Diskusia k článku (15)  [Verzia pre tlač] Tlač

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »