Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1788 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29800
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17613)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12187)
Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki GSXR 750

 Zdieľať

Pridané: 13.01.2005 Autor: gsxrr
Čitatelia: 25375 [Vaše stroje - Moja motorka]

Rád by som Vám predstavil moju krásku Suzuki GSXR 750 SRAD

Je to ročník 1997, doviezol som si ju zo zahraničia. Je osadená dynojetom, KN filter, ladené zvody s výfukom, pancierové hadice, zadný karbónový blatník nad kolesom, inými kapotážami atď.

Jazdné vlastnosti sú výborné, motor ma výborný priebeh výkonu, od 4000 ot/min. začína parádny ťah, ktorý sa pri cca 9000ot/min ešte zvýši. Motorka má nízku hmotnosť, skvelé brzdy a prijateľnú spotrebu okolo 7l/100km. Samozrejme dá sa aj viac aj menej.

 Popis obrázku
Popis obrázku

Na motorke som najazdil okolo 8 000 km, za ten čas som nemal žiadnu poruchu, investoval som len do klasických vecí ako olej, filtre, batériu atď. Vadí mi trochu nízke plexi. Na turistiku to nie najvhodnejšia motorka ale dá sa kľudne odviesť na menší výlet. S motorkou som spokojný ak si budem kupovať ďalšiu mašinu tak určite Suzuki GSXR novší model.

Pridané: 13.01.2005 Autor: gsxrr Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki GSX-R 750 1997:

Foto:
Suzuki GSX-R 750 1997
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:GSX-R 750
Rok:1997
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:749 ccm
Max. výkon:129.9 k (95.5 kW) / 12000 ot.
Max. krútiaci moment:82 Nm / 10000 ot.
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:186 kg
Výška sedla:830 mm
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:265 km/h

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »