Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3875 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29822
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17623)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12199)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Slovenský Rally Cup 2019 - poradie seriálu po Rally Kopanice

 Zdieľať

Pridané: 15.08.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 3683 [Šport - Rally]

Slovenský Rally Cup 2019 beží v plnom prúde a mi vám prinášame prvý prehľad stavu seriálu po troch pretekoch. Po Kopaničiarskom víkende sa už črtá priebežné poradie sezóny a pred nami sú posledné dva preteky v posledný augustový víkend.

Seriál článkov - Rally Cup 2019:

Rally Cup 2019 - seriál Rally pretekov pre motorky 600ccm+
Rally Cup 2019 - seriál Rally pretekov pre motorky 600ccm+

Slovenský Rally Cup 2019 - poradie seriálu po Rally Kopanice:

Video: Rally Kopanice 2019 - official aftermovie

08.07.2019 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8951 [Šport - Rally]

-

Motoride XL Enduro Rally 2019, Tuhrina - výsledky a prvé foto

11-ty ročník XL endura bol venovaný spomienke na nášho kamaráta Riša. Zišla sa znovu skvelá banda pretekárov vo všetkých kategóriách a skvele sme si zajazdili v Tuhrine na enduro teste tak aj v Budimíri na MX trati.

 

Tak ako bolo uvedené v podmienkach Rally Cup, do šampionátu sa započítavajú výsledky závodnej kategórie daného preteku a to v kategóriách 1V600, 2V600, 2V1000 a Open.

Kategória: 1V600

Jazdec Tokod Motoride Kopanice Baja HU Kľačany Celendž Spolu:
Martin Dobiš 25 16 20 61
Michal Dobiš 20 20 11 51
Martin Landl 13 10 25 48
Jožo Oprchal 16 13 29
Slavo Lamper 25 25
Peter Javorek 11 9 1 21
Jozef Heuger 9 10 19
Jozef Král 8 9 17
Michal Školník 16 16
Imrich Varga 7 4 5 16
Daniel Branný 13 13
Maťo Sitár 10 3 13
Filip Maukš 6 6 1 13
Vladislav Říha 11 11
Jano Michek 8 8
Matúš Gerek 2 6 8
Stefan Novák 7 1 8
Edo Drobný 8 8
Ondrej Gasica 7 7
Juro Cachovan 5 1 6
Robert Bártek 1 4 5
Ján Maukš 3 3
Rastislav Juhasz 2 2
Bohdan Bártek 1 1 2
Peter Bujnák 1 1
Jan Černý 1 1
Zbyněk Šilhavý 1 1
Petr Štěpka 1 1
Michal Uhlíř 1 1
Martin Balšínek 1 1
Dušan Slovák 1 1
Martin Maruška 1 1
Marek Ferančík 1 1

Kategória: 2V600

Jazdec Tokod Motoride Kopanice Baja HU Kľačany Celendž Spolu:
Jožo Štefanka 25 20 10 55
Jiří Kavan 25 25
Matej Novák 16 9 25
Leoš Krtička 25 25
Martin Hudecek 13 11 24
Tomas Sykora 20 20
Petr Slaný 16 16
Rado Čech 11 4 15
Pavel Radoměřský 13 13
Zdeněk Malíšek 8 8
Jiří Budiš 7 7
Jozef Babic 6 6
Samuel Kotvas 5 5
Patrik Jestřáb 3 3
Marek Skopal 2 2
Michal Marcinko 1 1

Kategória: 2V1000

Jazdec Tokod Motoride Kopanice Baja HU Kľačany Celendž Spolu:
Tomáš Hajduch 25 20 45
Vít Šild 20 25 45
Tomaš Michel 16 16

Kategória: Open

Jazdec Tokod Motoride Kopanice Baja HU Kľačany Celendž Spolu:
Martin Masár 25 20 4 49
Robert Bodor 9 5 20 34
Filip Kalka 10 8 10 28
Jiří Vepřek 25 25
Ľubomír Kender 25 25
Juro Čirip 11 13 24
Samuel Theis 8 13 21
Zdenko Palinkáš 20 20
Martin Krňanský 16 16
Stanislav Kundrát 16 16
Peter Virgl 16 16
Michal Bohúr 6 9 15
Peter Suchánek 2 11 13
Pavel Postupka 13 13
Palo Nemček 4 7 11
Vladislav Sinar 11 11
Adrián Murcko 10 10
Miroslav Ofukaný 9 9
Martin Roško 8 8
Matin Fojtu 7 7
Holek 7 7
Martin Štěrba 6 6
Marek Skala 6 6
Ján Zaťko 5 5
Rišo Jankovič 5 5
Ján Hudák 3 1 4
Jano Chmara 3 1 4
Štefan Visokai 4 4
Václav Šejda 3 3
Pavol Demjanic 2 1 3
Marek Novák 2 2
David Bodlák 1 1 2
Ján Valovský 1 1 2
Barbora Jágrová 1 1 2
Peter Podmajersky 1 1 2
Luděk Fukárek 1 1
Ján Mitro 1 1
Vašek Hloušek 1 1
Martin Jarkovský 1 1
Zuzana Nováčková 1 1
Marek Martiška 1 1
Ján Sadloň 1 1
Peter Tonček 1 1
Juraj Obušek 1 1
Pavol Molnár 1 1
Jozef Štelbanský 1 1
František Uhrovčík 1 1
Peter Skala 1 1
Ján štelbaský 1 1
Michal Demčak 1 1
Peter Molnar 1 1
Aurel Čarný 1 1
Radoslav Olazný 1 1
Pavol Kopilec 1 1
Robert Bodor jr. 1 1

Bodovanie:

Bodovanie pretekov je rovnaké ako bodovanie FIM zo svetového šampionátu Rally. Bodované je umiestnenie 1-14. miesto + 1 bod dostáva aj každý pretekár, ktorý úspešne pretek dokončí. Do seriálu sa započítavajú výsledky závodnej kategórie daného preteku a to v troch XL kategóriách 1V600, 2V600 a 2V1000.

V sezóne 2017 sa pretekárom započítajú štyri najlepšie výsledky.

1. miesto 25 bodov 9. miesto 7 bodov
2. miesto 20 bodov 10. miesto 6 bodov
3. miesto 16 bodov 11. miesto 5 bodov
4. miesto 13 bodov 12. miesto 4 bodov
5. miesto 11 bodov 13. miesto 3 body
6. miesto 10 bodov 14. miesto 2 body
7. miesto 9 bodov 1 bod každému v cieli
8. miesto 8 bodov

Nasledujúci pretek:

17.07.2019 - Landal Čitatelia: 9091 [Šport - Rally]

-

Registrácia na Contec Rally a Enduro víkend 2019

V zmysle predchádzajúceho článku spúšťame registráciu na 5. ročník Contec XL Rally a 2. ročník H-PRO Čelendž.

 

Pridané: 15.08.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Rally Cup 2019:

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »