Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3087 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28589
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17021)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11568)
Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2022: Vespa a Piaggio - nová GTV, nezvyčajné farby na Primavera, inovovaný elektroskúter One

 Zdieľať

Pridané: 08.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3327 [Novinky - Predstavujeme]

Vespa prekvapila modelom GTV, najautentickejším športovým modelom značky, ako aj zaujímavou farebnou kombináciou na modeli Primavera. Koncernové Piaggio ľahko inovovalo svoj elektroskúter One.

Seriál článkov - Novinky 2023:

| Seriál článkov: Novinky 2023 |

Vespa GTV (2023)
Vespa GTV (2023)

Vespa GTV (2023)

GTV si zachováva základné rysy pôvodu legendy, ale kombinuje ich s ultra modernou technologickou výbavou a úplne novými športovými prvkami. Výsledkom je mimoriadne spojenie tradície a moderny, klasicizmu a agresivity, ktoré sa prejavujú v najautentickejšej športovej Vespe všetkých čias.
Nová Vespa GTV je poháňaná silným jednovalcom 300 hpe (High Performance Engine) so štyrmi ventilmi, kvapalinovým chladením a elektronickým vstrekovaním paliva. S výkonom 17,5 kW (23,8 k) ide o najsilnejší motor, aký Vespu kedy poháňal.

  • bezkľúčové ovládanie
  • plné LED osvetlenie
  • prístrojový panel si zachováva elegantný kruhový tvar, ale je teraz plne digitálny
  • jednomiestne dvojfarebné sedlo
  • ABS a ASR v základe

Vespa GTV (2023)
Vespa GTV (2023)

Vespa Primavera Color Vibe (2023)

Pocta farebnému a bezstarostnému vesmíru značky Vespa. Vyznačuje sa špeciálnym dvojfarebným lakovaním: karoséria, ktorá je k dispozícii v oranžovej farbe Arancio Colour Vibe a bielej Bianco Colour Vibe, je kombinovaná so stupačkou vo farbe Ottanio, tyrkysovým odtieňom s výrazným charakterom.

Originálna "farebná škvrna", lemovaná čiernymi kontrastnými prvkami, prechádza celou karosériou cez grafiku na bokoch. Typická "kravata" na štíte a špeciálne ráfiky kolies, vyrobené exkluzívne pre túto verziu, sú tiež sfarbené v unikátnom odtieni Ottanio.

Výbavu, ktorá je ďalším dôkazom eklekticizmu značky Vespa, dopĺňajú čierne športové detaily: rámčeky predných a zadných svetiel, ozdobné lišty po obvode štítu, ozdoba na prednom blatníku, kryt tlmiča a pružina predného kolesa, madlo pre spolujazdca a kryt tlmiča výfuku. Sedlo je čierne s antracitovým prešívaním.

Vespa Primavera Color Vibe je k dispozícii vo verziách 50 a 125 cm3, pričom objem motora je na bokoch vyznačený oranžovou farbou.

Vespa Primavera (2023)
Vespa Primavera (2023)

Vespa Primavera (2023)
Vespa Primavera (2023)

Piaggio 1 (2023)

Vďaka zmenám vykonaným na pohonnej jednotke teraz elektromotor, ktorý poháňa rad Piaggio 1 a je zabudovaný v zadnom kolese, ponúkne lepší výkon. Ten sa premietne do rýchlejšej a jednoduchšej jazdy v mestskej premávke, typickej častým zastavovaním a rozjazdmi. Väčšia sila motora sa prejaví aj v kopcoch.

Piaggio 1 (2023)
Piaggio 1 (2023)

Verzie Moped (Piaggio 1 a Piaggio 1+) s rýchlosťou obmedzenou na 45 km/h sa teraz môžu spoľahnúť na takmer dvojnásobný vynikajúci výkon (2,3 a 2,4 kW), zatiaľ čo rýchlejšia verzia (Piaggio 1 Active) dosahuje špičkový výkon 3 kW. Výsledkom je výrazne rýchlejšia akcelerácia, ktorá si polepšila o 14 % pri modeloch Piaggio 1 a 1+ a takmer o 12 % pri Piaggio 1 Active.

Piaggio 1 spája prvotriedne vlastnosti najmodernejších elektrických skútrov určených na pohyb v meste – obratnosť, nízku hmotnosť a praktickosť – s kvalitou a spoľahlivosťou skútrov Piaggio. V prvom rade to znamená bezpečnosť vďaka tuhému rámu a odpruženiu navrhnutému na potešenie z jazdy, ale aj atraktívny dizajn, pohodlie a jazdné vlastnosti na vysokej úrovni, rovnako ako kompletný balíček technológií, ktorý zahŕňa digitálny farebný prístrojový panel, kompletné LED osvetlenie a bezkľúčový systém. Piaggio 1 je tiež jediným elektrickým skútrom vo svojej kategórii s veľkým úložným priestorom pod sedlom, do ktorého sa zmestí plnohodnotná jet prilba.

Piaggio 1 (2023)
Piaggio 1 (2023)

Pridané: 08.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2023:

| Seriál článkov: Novinky 2023 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria