Anketa:
Vaše najnovšie videá:
2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiu2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Pôvodne som to tu nechcel ani citat lebo tema 2T vs 4T tu uz bola rozoberana viac krat, ale nakoniec ze hej, mozno sa pobavim. A pobavil som sa dobre, hlavne na Gabikh. Obdivujem ho s akym zapalom obhajuje svoj nazor, ale bez urazky Gabikh dufam ze to co tu pises je vdaka tvojej nevedomosti a nie blbosti. Porovnavat KLR vs MX? A dalsie tvoje tu prezentovane nazory (poznatky) tiez stoja za to. Chlapci, uvedomte si konecne rozdiel medzi cestnym endurom, ostrym endurom a mx. Vsetko su to moto uplne odlisneho zamerania. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
tomxx aj ja dosahujem také štádia pri takých diskusiách |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
musel som to po sebe vymazat, bolo to vela aj na mna |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
kxbibo: musel som to po sebe vymazat, bolo to vela aj na mna |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Ale nic Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomxx (17.02.2007 10:18) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
PegasBoy neber to tak tragicky. Však si kúp CR 500 zreparuj ju, zakonzervuj a odlož. Potom povozíš detičky. Teda ak bude ešte benzín vôbec |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
stary dobry 2T hamba im ze taky skvost uz nevyrabaju a my sme ukrateny o taku super mašinku |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
hmm thak som na webe natrafil na CR500 vs. CRF 450 tak ho sem davam Upravené 1 krát. Naposledy upravil miro146 (16.02.2007 22:33) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
P666: necerti sa. Ty si porovnaval CRF450 a KTM300 - z toho vobec nieje jasne ci si porovnaval s EXC alebo SX... HOWGH |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Ťažká téma. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Grizzly660 (16.02.2007 14:00) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
tomxx nemam ani najmensiu chut sa tu dotahovat nad neoodstatnymi blbostami zjavne necitas pozorne co pisem ale to je jedno tak aspon v kratkosti:co sa tyka rozdielov 2t ktm medzi SX a EXC lisia sa zapalovanim EXC ma navinute cievky na svetlo (daju sa dovinut aj do SX),ulozenim a poctom planziet v tlmicoch,tvrdostou struny na regulatore privery a strun spojkovom kosi,u SX hustejsie odstupnovana prevodovka (ine pomery ozubeni) zadne koleso SX19..EXC18.. EXC dlhsia koncovka vyfuku + navyse svetlo predpokladam ze sa pustis do mna este za to ze som nespomenul regulator napätia ,vypinac na svetla ci podobnu prkotinu na ktoru som zabudol.takze ziadne ako pises KURVA rozdily medzi SX a EXC proste niesu. Upravené 2 krát. Naposledy upravil P666 (16.02.2007 6:47) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
P666: kolkaty krat Ti to pisem?! |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Ad Vlke: je pravda, že 4T sú podstatne drahšie, ale ked ho po 2 sezonach nezničíš a chceš predať, tak nepadne tolko na cene ako 2T za túto dobu.. K amatérskym opravám 2T, kde nepotrebuješ „znalosti mechanika“ : Mal by si vidieť čoho sú ludia schopní pri domácich „GO“2T motora . Piesty opačne, prívery poskladané do tých najnemožnejších polôh, tesnenia s polovičnými kanálmi ,polovica závitov v motore zničená, silikonu aspon 2mm úplne všade, rozladené karburátory (so zlou zmesou to ide jak drak, ale len kým neodpíšeš ojnicu). |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Tomxx: Tak tak! Keď sa na to vyprdnú takí, ako si ty, naozaj sa môže stať, že tu ostanú len kadejaké kladivá maskované pozlátkom! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (14.02.2007 23:50) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
a teraz taka moja mala poznamka k tomu co sa tu prebera. Kto sa tu pital na to co je lepsie na motocross? tu znela otazka trosku inak!!!! a za dalsie uz ked sme pri tom jasne ze na MX tarte su lepsie 2T ale inak nie proste 2T patri na trat a tecka.Na vsetko ostane je urceny 4T.a neznaaaaasa ked tu niekto odsudzuje 4T!!!!!!! a ja si niesom vedomi o tom ze by som pisal o 2T ze je picovina ako niektory ktory pisu toto o 4T... |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Bohur:a to odkial si prisiel na taku ubohu myslienku ze RadoDR a ja sme ten isty clen?sa spamataj s toho soku velmi skoro a chod riesit svoje problemi. CHUDAK |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
tomxx presne |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
tomxx ako to ze nepoznas KTM300 ? je to 2t a tento rok sa idu robit aj zo startrom ale to myslim uz nebude ono zbytocne kila navyse pritom aj bez startra to startuje super mam na mysli novsie rocniky od 2003 a vahou sa to uz priblizi k stvortaktnym nekypam |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
xx ved si mi hovoril ze prdis na nich |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
durko7: si si celkom isty ze "dnes ostre 4t tocia okolo 8000"??? |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
biro444 dzeci sa steba smeju on truchu horsie karuje naposledy presiel srnu ale pohode Upravené 1 krát. Naposledy upravil durko7 (14.02.2007 20:53) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
ved dnesne ostre 4t tocia okolo 8000tis. ot.mozno ocosi viac alebo menej to presne neviem tak potom ten piest dostava tak isto cez p.c.ako aj 2t ktori toci okolo 10000az12000 KED UZ TO TAK CHCETE sice je pravde ze je lepsie mazani ale aj tak |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
durko7 ti vandrak povec mi ti jakuuu mas ti motorku??? ti mas 2t ??? inaac a jedini banan a este bez motorki si tu ti |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
ja mam 2t a ked si budem kupovat motorku tak to bude 2t aj ked na nu budem mat 200litrov!!!!!!!!preco sa tu hadate o takich kokotinach uz som raz pisal ze ked sa niekomu paci 2t tak mu je jedno kolko do neho vrazi penazi do oprav ako aj mne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BIRO444 JE BANAN!ale inak cisty sem tam zajebani |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
marektm: a zabudol si dodat ze je tam vyse 30oooSK rozdiel v cene (v prospech 2T) a pani v servise si uctuju 450Sk/hod ... 2T si opravi aj amater, na 4T treba znalosti mechanika |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
bohur neviem odkial máš tú istotu ale radadr poznám osobne a gabikha tu vidím prvý krát v živote, teraz si strelil vedla bohur. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Gabikh a RadoDR sú ten istý člen, vytvorený schyzofrenockým rypákom Upravené 1 krát. Naposledy upravil bohur (14.02.2007 11:46) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
moj skromny nazor je to naschval budem sa opakovať ake by boli jazdne vlastnosti cross CRF 450 z vahou 103,5kg VS CR 250 R z vahou pod 90kg malo by to velky vplyv na vydrz jazdca na unavu... atd 10 rokov skoro bez zmeny 2T vs do včera vyvyjany 4T |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
P666: zase si mi neodpovedal... Aku KTM 300 si porovnaval s CRF450? "KTM 300" totiz nepoznam! |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Ryd3r ešte že cr, yz a kxf sú endurá |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Ryd3r: a to sa kde pise ze sa bavime o MX? Precitaj si prvy prispevok v diskusii |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
marektm-LEnze u endurach to je uplne ine. Ale my tu porovnavame MX. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
porovnavam ktm 300 koli tomu ze ma kruťak uz od spodu cize priebehom je dost podobna 4t motoru mozno som mal k nej radsej dat endurovu crfx ale chcel som nch su aj vahou podobne alebo by sa k crf skor hodila ktm360sx len tie sa uz nerobia . pri porovnani ktm 300 exc a ktm400,450a520- 4T spotreba takmer bez rozdielu, startovanie pri 4t vdaka startru pohodlnejsie a kilam navyse tazisku vysoko v blate a pri brzdeni zas v prospech 2T |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
skúsme porovnať ktm 300exc 2T a exc 400 racing 4T motorky na rovnakej úrovni : EXC 400 výmena oleja+dolievanie (2L) po cca 700km olej 10W40 (synt 300sk)x2=600sk+150filter je 750sk. Spotreba cca 80L benz… EXC 300, spotreba na 700km cca 110 L benz pri pomere 1:50 = cc 2L oleja (syntetika 1L cca 350sk) t j 700sk + olej v prevodovke 250. Rozdiel v oleji 200sk , spotreba je subjekt (na km len orientačne) 30 L rozdiel.. EXC400Racing :6kvalt, el. štartér (kto ho skúsil, nechce iné) a údržba: takmer rovnaké jako u 2T, mažeš reťaz,filter, kontroluješ olej (4T+ kontrola ventilov) EXC300 :5 kvalt, štartovanie nie vždy bezproblémové (380 vdaka kompresii ešte horšie). Na EXC 300 je SUPER !! jazdenie , ale poznám velmi málo jazdcov, čo zo 4T prešli ku 2T, ovela častejšie je to presne naopak. Vývojoví a marketingoví inžinieri v Mattinghofene to vedia, preto idú týmto smerom. A ak nie tak by si mali dať poradiť od partičky tennagerov z tejto diskusie…. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marektm (13.02.2007 23:08) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
a este som zabudol: aj vonia lepsie |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
hmm jednoduche: 2T prevadzka krajsia, udrzba lahsia a spotreba? koho to zaujima |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
jo jo proste 2t je 2t neni o com v kazdom pade suu lepsie |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
treba si to vsetko zratat.nove 4t-po par hodinach menit olej,v 2t ho sice spalis ale zdaleka nie take mnozstvo ako nalejes do 4t behom tych istych odjazdenych hodin . zivotnost 2t motora pri kvalitnom oleji nieje nizsia ako 4t , nakoniec servis mnozstvo a cena dielov po odjazdeni predpisanych hodin hovori jednoznacne v prospech 2t ... aby som nezabudol porovnavam crf450 s ktm300 cize porovnatelne motorky Upravené 1 krát. Naposledy upravil P666 (13.02.2007 18:33) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Pisete tu o tych parametroch ako keby ste to vedeli sami posudit |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
o tom ze keby sa trochu snazily ani by sa nemuseli stacilo by dať ram z KXFky 85kg 250tka je na svete 125ka de to mne vobec nevadi ze sa 4T vyvyja ale nech sa vyvaja rovanako umerne aj 2T toto čo sa robi teraz je mozno 10ročny utlm ziadna velka zmena ked porovnaš 2T 97 oproti 2007 ubrali na vahe 1kg a pridali 5koni vykonu |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
NO A CO KEBY AJ BOLI TLACENE?! O COM PISETE?! |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
marekon maš pravdu je to čista provokacia 4T 250 v 2T 250tka ten vahovy rozdiel su UMELO tlačene ako vraviš 76kg 125ka bola už v 93tom www.geocities.com/grillomxbr/supmaq.html |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Vlke na HRAD!!!!!! A PegasBoy tiež!!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil xpass (13.02.2007 10:58) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
viete čo si mylsím, keby tak brutálne bazírovali na váhe u 2t ako je to teraz u 4t tak na 100% by napr. yz 250 alebo cr 250 boli niekde okolo 85 kilov, ved si zoberte napr. kxf 250 je lahšia ako kx 250 a pritom motor tej f -ky je robustnejší, prečo má potom 4T len 92,5 kg a 2t 96kg? |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
felisiga: kedy by to "niekedy" malo podla teba byt? Na vahe v kovosrote? V praxi pri jazdeni asi nie, inac by sa konstrukteri nezabyvali cele mesiace ako ubrat 2kg z vahy na novom modely ... tot zase moj nazor. A XT-cko neodskakuje asi aj preto ze na 100kg hovne sa ide trosku ine tempo. Na huby je to dobre, ale nie preto ze je to tazke ako kombajn ... ale skor preto ze to ma nizku udrzbu a dlhu zivotnost. Upravené 1 krát. Naposledy upravil vlke (12.02.2007 23:57) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
drake600 lubon konecne nejakaaa normaaalna rec vet aj ten zaazitok z tej jazdi na tom 2t to je neporovnatelnee zo 4t na 4t furt len drziiis piln a ides ale ziadnii zaazitok z jazdi pri com na 2t tam stale spojka plin spojka plyn to aj ten zvuk vsetko to je neporovnatelnee Upravené 1 krát. Naposledy upravil biro444 (13.02.2007 21:10) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
ja mam tiez taky nazor ako vlke |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Gabikh.som toho isteho nazoru ako ty a k tej vahe...mam pocit zeniekedy je lepsie tazsia ako 100 hovno.. xt cko aspon neodskakuje |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
jo chlapi,aj ja tu stale porovnam,zhánam na nete ale aj od ludi informacie,a stale viac a viac a viac.....sa mi to zacina pozdavat ze ked motocross::::::tak 2t,-doba sa bude este vracat a karta sa otoci na opeť na 2t |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
marekon- crf vecia udrzba viacej penazi. Skoro kazdi pise o crf a co mam aj kamaratov ze je narocna na udrzbu. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
vlke vynikajúci príspevok ale ešte skús porovnať crf 450 a cr 250 ked už sú na rovnakej výkonostnej triede. mne to aj tu vychádza stále tá 250 ohladom penaženky. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
skratka nech zije stary dobry silny MX- sacky 2T |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Gabikh: |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
0203 no jo co sa tika tich emisii tak to je dost taka neprijemna vec ale mislim si ze nejaki sposob sa urcite najde a nejako to potlacia |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
biro444: bohuzial asi nemas pravdu, ide o to co sa skor spomenulo, emisne normy. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Ryd3r jo jo mas pravdu ale neviem ci sa tam dlho tie 4t udrzia lebo som pozeral tie nove 2t a to ma taki neuveritelni vikon ale je prevda ten vivoj tich 2t sa pozastavil ale ta tich 2t us neni co zdokonalit oni us su dokonalee ale este nieco urcite vimislia a tie 2t sa pretlacia zase do popredia |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
0203 sak hej ale verim tomu ze tie 2t sa este pretlacia sak 2t to bola spicka par rokou do zadu vtedi 4t sa mohol vepchat do riti ne?? |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
biro444: predstav si 250 2007-08-09-10, pravda je taka ze 4takt vytlaci 2takt vdaka vyrobcom, ci sa nam to paci, alebo nie. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
uplny suhlas s PegasBoy . Chodim na kazdy motokros co je v okoli a pomali naozaj jazdia same 4t. Je mi s toho na p...u. PEGASBOY to najlepsie vystihol |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
co vas vitaca ekologia to je ta posledna vec co bi ma na motorke sralo ved pokial nemas nejaku rozhasenu olejnicku tak ti to moze bit jedno ale aj tak si mislim ze 2t sa aj tak este stale budu drzat a nestratia sa lebo niekto ma rad tie otacki ten zvuk toho 2t ten vikon v tich otackach mislim si ze 2t sa udrzia este velmi dlho komu sa to paci a ma peniaze tak tie 2t bude kupovat |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Ekológia nie je o tom či jazdíš po ceste na trati , alebo v lese ale o tom aby si vypúšťal čo najmenej skleníkových plynov hocikde , kde sa človek pohybuje . 2T má nedokonalé spaľovanie zmesi a tým viacej škodí ako 4T . Tá prímes neodstraňuje problém , tak ako keď použiješ nejakú sračku pod pazuchu . Potíš sa ďalej , len nieje cítiť zápach . |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
no ja davam do benzinu shell je dost drahy ale pre svoju pilu len to najlepsie.A sranda ale motorka skoro vobec nedymi hmm... nie je olej ako olej |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
ekologia sa tyka ciest krosa nikdy nebude jazdiť po ceste ani značku atd... tak neviem koli čomu sa ohanaju nieakymi normami tie motorky nidky nepojdu na emisne..stk je to tam petnasť a len koli smradu zavrchnuť taky skvost a kebyze chcu tak urobia dajaky poriadnejši vyfuk aj z katalizatorom ale nech aj nadalej bude vrcať FOREVER |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
PegasBoy : Ak sleduješ dianie vo svete tak si sa už určite dopočul , že výrobcovia sú a budú tlačení dávať do vývoja obrovské peniaze na vývoj nových technológií , ktoré znižujú výrobu skleníkových plynov a to sa týka aj vývoja motorov v autách a motocykloch . 2T majú nedokonalé spaľovanie , s toho usudzujem , že výroba 2T motorov už má za sebou najlepšie roky . V niektorých krajinách sa 2T motocykle už ani nepredávajú . |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
mx 2t forever |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
a este vsimnite si čim namakanejsi 4T tym mensia zivotnosť krasny priklad CRF 450 |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
to je vyhra MENEJ NAROCNY NA UDRZBU čo z toho ze vydrzi viac ale piest na 4T stoji 2x viac ako na 2T ked su tam vseliake čačky(rozvodovka, ventily..) vylmi polemizovatelne a rozdelil by som to na kubaturi nemozte vraviet ze mu chyba toto a toto |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
4T je lepší, preto logicky vytláča postupne 2T, keby som vôbec nebral ohlad na fin. asi idem do wr 250 f ale za 100 litrov zoženiem max tak dobrý 2t 250. ale ved aj na tom bude sranda |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
moj nazor. 4 takt : nie tak zivy ako 2t. Motor celkovo pevnejsi, narocnejsi (penazne)na udrzbu. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
to je uuuplna kravina pokial nemam tak 150l na 4t tak na to sa mozem akurat visrat lebo tie stare 4t to ked clovek drzi v otackach tak sa tam tolko toho visere ze to as pekne neni tie stare 4t neboli stavane do otaciek ale ckovek ked chce ist tak tomu musi riadne dupat a na to je stavani 2t ne?? je pravda ze 2t sa kazia viac ako 4t ale v akich podmienkach??? ved ked tocim ten 4t tak to nemoze vidrzat isto odide skuor jako ten 2t ved tie 2t su stavane do otaciek ne??? moj nazor |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Toto je moja skúsenosť na štvorkolách /iba terén,nie dráhy ani preteky/. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Grizzly660 (09.02.2007 13:28) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Chlapi nieco vam poviem.Zaraza ma jedna vec a to je ze preco sa to vsetko tu toci o klr vs ostatne masiny.Ak sa nemylim,tak tato tema sa vola 2takt vs 4takt.Ja som nehladal pod touto diskusiou,ze kto co ma a ako mu to toci a kto koho kde stiha...To co tu pisete je ako sa povie cisto off topic-nehnevajte sa ale ked si pozriete vsetky clanky tak vela z vas tu pise uplne o niecom inom a vobec sa to netyka temy.A dalsia vec,ja som tuto temu nezakladal z toho dovodu,aby ste mi poradili alebo co(ja viem o tom az moc vela),ale z toho dovodu,aby aj iny co este nevedia sa rozhodnut ze aku masinku si maju kupit do terenu,aby si tu precitali NORMALNE prispevky a rady a aby im to pomohlo v dalsej buducnosti...Vela z vas tuto temu nepochopilo a uznajte ze mam aspon malu pravdu,lebo zatial malo z vas sa vyjadrilo cisto objektivne k tejto teme a taktiez aj ja.Precitajte si prosim vas aspon moje prispevky k tejto teme a pochopite ze o co sa tu jedna.Chcel som od vas nazor na 4taktny motor a na 2taktny motor plus ich spotreba,udrzba a servis.Ostatne je mimo temu... |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
puky152 poprve chcel by som vidiet ako skaces s klr na mx trati ked aj na polnej ceste das zadok v pohode nadoraz a to nie na skokoch mx trati.bud na tych 125 jazdia total zaciatocnici alebo potom neviem.to ze som mal zlomeny kruzok som hovoril v ramci udrzby moto co sa mi na nej za ten cas pokazilo a ver mi ze by si nepocitil keby ti dam vtedy na nej odviest ze s tym motorom nieco nie je v poriadku,jedine co bola vyhoda ze sa lahsie startoval. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
GULO-A TY UZ O TOM NIECO VIES KED TA ZOZADU TLACI STARA XT. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Ja som fakt amater, ale ak by som mal peniazkov, kupil by som moderneho lahkeho stvortakta /najlepsie nieco nad 400/, predsalen motorkar najviac investuje do pohonnych hmot. Ale to je len nazor amatera, tak sa na mna nevrhnite 2-takt urcite nieje tiez zly motor, ved aj v motoGP sa dlho drzal, ale pre amaterske uzivanie to nebude ono. Inac mal som istu dobu KLR600, bol to gut stroj, ale nechcel by som sa v terene pretekat s lahkou 125, ta KLRa vlastne nebola ani na to vymyslena, ten motor bol ale fakt nezmar, zral menej ako aprilia 125 a mal som na nom aj viac ako 8000 a po asfaltke som s nou siel 180. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
gulostar si myslis ze klr su stare kravy? su stare ale ked je po go tak ide dobre nemusi byt furt daco zle na nich, niesu mx bohvie ake dobre, 125 su dobre ale obsah uz robi svoje. aj ked je KLR enduro ale je to 600 |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Ryd2r to ze je klr aspon moja tasia o 30 kg , to neva stiham po trati ale nemozem povedat ze nemam problemi stym. a k tym mx 125 kam . nechaju ma sice na starte ale na 2 uz ich chytam. nechcem sa chvalit ale mal som 125 tak viem aspon kus jazdit nie vozit, a SOLBERG bola to 96 po go cela.jak nova. az na plasti. v terene mi nadala tak zabrat lebo bola lahsia to mas pravdu.ale to mi vadilo ze to netahalo v nizkych otackach. som chcel nejake to ostre enduro ale nesu prachy tak klr zatial staci potom nieco lepsie by sa poriesilo. to 525 KTM moj ideal asi Upravené 1 krát. Naposledy upravil puky152 (08.02.2007 21:45) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Potom im asi neotvara priveru ked ich dobehne KLR |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
for puky152: nechcem vobec rypat a hadat sa uz vobec nie ale to sa mi nejako nezda ze KLr stiha za mx 125. Mozno na rovinke tu 125 ku dobehnes po urcitom case ale na drahe??? No neviem ale podla mna je to blbost. sak MX ma 42ps a cca 87 kg tak to by som chcel videt ako s tou tazkou kravovu drzis na klukatej drahe krok z MX 125 tak to by som si fakt pozrel |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Exc je super motorka, ujko ju ma tekze sa tak 1-2 do tyzdna idem povozit na nej pocas sezony a je to super zazitok, ked mam pravdu povedat presadol som s mojej klrky na exc a myslel som ze sedim na bicykli hehehe |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Suhlasim s marektm ze 4T su urcite lepsie na mazanie motora a v kazdom pripade aj prijatelnejsie na prevadzku, ja este studujem a nemyslim si ze by som mal 2 krat chut zivit nejaky ostry 2T ktory dost zozere a este aj olej stale valit do motorky. ja mam tiez KLRko nehovorim ze je to zla moto, mne to staci na moje jazdenie ale 2T su predsa len lahsie a tym padom aj lepsie ovladatelne, V skratke povedane je len tazko zrovnavat 2T a 4T. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
narazam na tych ktory si myslis ze s KLR prejdu aj ten najtazsi teren....neviem aky rocnik sim la sx ale urcite mi das za pravdu ze v terene ta menej unavila mal si vacsi zazitok z jazdenia (nie vozenia)....exc je dobra |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
ked narazas na mna SOLBERG tak ja som mal na zaciatok ktm sx 125 rok a pol ale presiel som na 4T lebo taha to uz od spodu, bratranec ma cr 250 a jazdil som na nej. neni moc velky rozdiel aku rat ze to treba tocit, ked by som mal brat tak KTM 525 EXC Upravené 1 krát. Naposledy upravil puky152 (08.02.2007 21:00) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
2T vs 4T: pri 2t slabšie mazanie ojnice aj valca, pri každom rozobratí trpneš, ktorá prepážka je zasa prasknutá, že prívera má opať vačšiu volu, že nicasil pod výfukom už nie je najlepší.. 2t je velmi háklivý na správnu zmes -ak je to chudobnejšie tak ojnica má velmi krátku životnosť. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
RadoDR nechcel som aby si to takto obrátil, nebudem sa hádať aj keď som ti schopný to argumentovať robiť to nebudem. |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
no povodne som reagovat nechcel ale neda mi to...nexcem sa hadat chcem len podotknut vec ku vsetkym tym KLR-akom...vyskusajte si sezonu na nejakej CR 125 alebo 250..potom sadnite na klr co je lepsie...nejde len o vahu...tlmice,brzdy,vsetko ladene fakt na teren...... tieto masiny z vas urobia jazdcov....na takychto lahkych moto sa zacina jazdit a ucit..milujem tych si kupia na zaciatok stare 600vky s tym ze je to naj volba...ale nejdem rypat.... |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
marekon uz ked tak moto som si kupil za svoje uz ked chces rypat, a este mal som rok a pol KTM sx 125 tak viem ako ide 2 T a ako ide 4T . to ze ti mas 350 a ze sde ti prehrieva ze ti nebrzdi a ze mas blbe pery to je tvoj problem, moja klr ma brzdi vyborne aj ked v v zadu je len bubon. nepriehreva sa a ni nic. original je 140 kg tazka ale nemam ani starter ani budiky ani zbytocne somariny , vazi 126 kg. brzdi dobre.a som si dal sprinty s 125-kami, ja klr s sx ktm 125 ,cz 125, suzuki rm 125 a som ich pychol tak sa neser ze ich neda. a v pohode sa mi vozi aj po hore , a na trati na cross nezaostava ani za 125 kami. mam nieco za sebou tak sa nehadaj.a DOST ZALEZI JAKY JE KTO JAZDEC, . a k tomu ohladom udrzby 2 T su na to pohodlnejsie maju lepsie stavany motor jednoduhsie ohladom go a su aj lacnejsie na go. a 4 T potreebujes prachy na go inak stojis. su aj zlozitejsie stavane . a tak Upravené 1 krát. Naposledy upravil puky152 (08.02.2007 20:43) |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
vidim ze hadky dalej pokracuju, ja keby som si mal vybrat ostry 2t alebo 4t,nejako sa uz viacej zacínam priklanat ktym 2t,som si uz toho viacej pozistoval,nielen s tadeto.....a asi sa na 2t 250 aj dam----nejaky rocnik96-98, pre zaciatok mi bude hadam asi najlepsie,-aj ohladom financií |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Hadate sa tu 2 strany o KLR a mx, ale ziadne nazory na temu 2 takt vs 4takt tu nevidim |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
marekon:...co pleties prosim ta?My chces povedat,ze to nezalezi od jazdca?Ked raz niekto nevie jazdit,tak co to na tom zmeni,ze ma CR250?Na KLR kasli,je to vec nazoru.Len my vysvetli toto,a este mi povedz,preco ked niekto s tebou nesuhlasi tak ho nazyvas debilom.Kazdy mame svoj nazor(a mame na to pravo) a ty hned nemusis urazat.Rozpravaj sa ako inteligentny clovek,nie ako pubertak ktory vsade bol,vsetko vydel a vsetko zazil... |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
Ahoj Marekon:celkom dobra tema nie?A inak viem na co narazas na aku klrku .Veru keby ten chalan mal menej kil,tak pri nej zdochne uz pri sto metroch.Ta motorka je veru skor na take lukove vozenie a na polne cesty.Je to vaha a aj je to take strasne velke a veru nie je to dobra motorka do hor a na vyjazdy |
Re: 2 takt vs 4takt.Prevádzka,údržba a spotreba
kxbibo,nemas pravdu s tou zivotnostou motorou,ked mas dva tie iste obsahy a aj otacky aspo podobne a budes ich tocit,aby mali vykon tak 4takt isto vydrzi viac a tomu ver |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce