Anketa:
Nové moto videá:
Honda NSR 125 - problém: tesnenie pod hlavou - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda NSR 125 - problém: tesnenie pod hlavou - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokHonda NSR 125 - problém: tesnenie pod hlavou
Ahojte. Potrebujem vediet ako vyzerá tesnenie pod hlavou na NSR-ke. |
Re: Honda NSR 125 - problém: tesnenie pod hlavou
Luki: Bolo by vedieť, či bol motor opravovaný, kedy a čo bolo na ňom robené. /Či je originál nikasil, piest, alebo robená vložka a pod./Predpokladám, že moto nie je nové a preto, ak jazdila pár rokov s tým istým tesnením bez zadretia, prečo by jej malo teraz vadiť. |
Re: Honda NSR 125 - problém: tesnenie pod hlavou
Zeleno: Ano bol robený repas piestnej sady, tesnenia pod hlavou. Je tam nicasil, nie vložka ale či je origo alebo nový bohužial neviem. Túto opravu robil ale predchádzajúci majitel. V tomto stave urobila minulý rok moto okolo 3000km pričom bola náchylná na prehrievanie. Nezavdušnovala sa. |
Re: Honda NSR 125 - problém: tesnenie pod hlavou
V prípade, že máš motor rozobratý, malo by ísť nové tesnenie. Takže objednaj originál a problém bude vyriešený. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (07.03.2006 17:22) |
Re: Honda NSR 125 - problém: tesnenie pod hlavou
Mam na predaj komplet motor na NSR 125 R nechces? |
Re: Honda NSR 125 - problém: tesnenie pod hlavou
tesnenie ako ho popisuješ je origoš. Tak ako napísal Zeleno - je ním usmernený tok chladiacej kvapaliny , aby rovnomerne omývala valec a hlavu. Ak chceš môžem ho v dielni odfotiť a poslať Ti foto mailom. |
Re: Honda NSR 125 - problém: tesnenie pod hlavou
A ešte k tomu nikasilu - mal som už dosť veľa krát pod rukou nikasil v takej kvalite , že by si mohol miesto neho nalepiť staniol a bolo by to zajedno.Previazanosť s podkladom ( hliníkom ) nulová , odvod tepla na pr..d , a vylupujúce sa celé časti.Taktiež má dosť vysokú spotrebu piestov. Najlepšie to rozoznáš na hranách kanálov - originál má hrany zrazené a pekne hladké s nezreteľným prechodom nikasilu do hliníka , šmejd má na hranách kanálov akoby napečené guličky a ostré hrany , často až s výstupkami . |
Re: Honda NSR 125 - problém: tesnenie pod hlavou
Zeleno, Karol1 Ďakujem , toto som potreboval vediet. Foto nebude nutné. Aj ten nicasil ešte poriadne prehliadneme. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lukinek (08.03.2006 7:04) |