Anketa:
Fotosúťaž - Buldog rally Duchonka mojim objektívom
Info o súťaži:
08.09.2016 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 7690 [Bleskovky - Novinky]

Spustené hlasovanie - Fotografie do knihy Motorky na slovenských cestách - hlasuj a môžeš ju vyhrať!
Milí moto-foto priatelia. V súťaži sa nám nazbieralo úctyhodných 364 fotografií. Teraz je načase vybrať tie najlepšie, takže sme spustili hlasovanie. Každý registrovaný člen motoride.sk môže odovzdať hlasy až trom fotkám v každej téme. Každý hlas bude zaradený do žrebovania o 5 týchto jedinečných kníh.
22.06.2016 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 11993 [Novinky - Súťaž]

Fotosúťaž - Unikátna kniha vytvorená motorkármi pre motorkárov
Chceš vidieť v kníhkupectvách knihu, kde sa nájdeš sám? Ako brúsiš slajdre na Šturci, alebo si vychutnávaš krásny západ slnka pri svojej mašine s Tatrami v pozadí? Tak čítaj pozorne!
Pridávanie obrázkov: od 17.06.2005 do 17.07.2005
Hlasovanie: od 17.07.2005 do 22.07.2005
Finále: od 22.07.2005 do 29.07.2005
Zobrazujem obrázky 1 až 100 z cekového počtu: 23.
13.07.2005 - Junior
Buldog rally Duchonka mojim objektívom

Počet hlasov: 6
Finálové hlasy: 14
Diskusia (6)
13.07.2005 - patross
Buldog rally Duchonka mojim objektívom

Počet hlasov: 5
Finálové hlasy: 24
Diskusia (16)
13.07.2005 - Pupkac
Buldog rally Duchonka mojim objektívom

Počet hlasov: 2
Finálové hlasy: 2
Diskusia (13)
13.07.2005 - widow
Buldog rally Duchonka mojim objektívom

Počet hlasov: 5
Finálové hlasy: 30
Diskusia (15)
14.07.2005 - lulien
Buldog rally Duchonka mojim objektívom

Počet hlasov: 2
Finálové hlasy: 34
Diskusia (15)
13.07.2005 - zajo78
Buldog rally Duchonka mojim objektívom

Počet hlasov: 6
Finálové hlasy: 9
Diskusia (13)
Podmienky súťaže
Buldog-Silárd vyhlasuje fotosúťaž pre účastníkov 5. Buldog rally Duchonka. Prebieha 17.6.- 17.7.2005 na serveri motoride.sk. Téma súťaže: Buldog rally Duchonka mojim objektívom. To znamená, že súťažné fotky by mali spĺňať nasledovné podmienky.
- Fotka by mala byť z niektorej Buldog Rally
- Mala by vzniknúť priamo na akcii to znamená v areáli alebo počas samotnej Rally.
Podmienkou účasti v súťaži je náramok alebo nálepka z 5. Buldog rally Duchonka. O víťaznej fotografii rozhodujú návštevníci servera.
Súťaže sa môže zúčastniť registrovaný člen MotoRide Klubu. Od začiatku súťaže budú mať všetci členovia klubu možnosť pridávať obrázky do Galérie. Do fotosúťaže môžu prihlásiť 3 fotografie. Pridajte fotografiu až vtedy, keď ste si istí, že už lepšiu fotografiu do tejto témy mať nebudete. Po nahraní tejto fotografie, už nebude možné túto fotografiu nahradiť inou. Hlasovanie začne až po uzávierke všetkých fotografií.
Ako pridať svoju fotku do súťaže:
- Pridajte fotografiu do Galérie. Ak už máte v galérii fotografiu, ktorú chcete zaradiť do fotosúťaže preskočte tento bod.
- Prihláste sa do Motoride Klubu.
- Pripravte si dve verzie vašej fotografie. Jednu malú s rozmermi max. 128x128 bodov a jednu veľkú. Jej rozmery nie sú obmedzené, ale ideálna veľkosť je do 800x800 bodov.
- Kliknite na Pridanie obrázku do galérie a vyplnte zobrazený formulár pre pridávanie obrázkov do fotogalérie.
- Ak neviete ako zmenšiť obrázok na požadované rozmery, alebo máte iný problém s pridávaním, pošlite fotografiu na e-mail motoride@motoride.sk a do tela nezabudnite uviesť Váš login v Motoride Klube a popis fotografie.
- Zaraďte fotografiu do Fotosúťaže.
- Prihláste sa do Motoride Klubu.
- Kliknite na Pridanie obrázku do fotosúťaže a vyberte si fotku z ponuky všetkých Vašich fotiek.
- Zvoľte tému do ktorej chcete fotku zaradiť a odošlite formulár.
- Vaša fotografia sa okamžite zaradí medzi ostatné súťažné fotografie ak už bola zaradená v Galérii. Ak nie zobrazí sa na stránke až po prekontrolovaní správcami servra. Prehľad týchto fotografií sa nachádza na stránke Fotosúťaž.
1. cena je digitálny fotoaparát značky OLYMPUS, 2. a 3. cena produkty TEXACO.
Víťazné fotografie budú zverejnené v časopise Motomagazín.

Ďalšie Fotosúťaže:
Najsledovanejšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!