ISSN 1336-6491 | Online: 2029 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29866
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17644)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12222)

Video-Foto Galéria - Moto Girl Trip: 02 - Líbya- Africké dobrodružstvo pokračuje - FREE Libya

Prečítajte si článok priradený k tejto Galérii:

Moto Girl Trip: 02 - Líbya- Africké dobrodružstvo pokračuje - FREE Libya

Predchádzajúce | 1 2 |

Zobrazujem obrázky 1 až 32 z cekového počtu: 63.

23.04.2013 - kacatko

Ahojte!!!! Tak takto nejako vyzera východ krajiny.. ťavy, kamiony.. a tancujuci piesok na ceste..

23.04.2013 - kacatko

O 2OO KM bližšie k Egyptským hraniciam!!!! :) :)

Internet je slabý a vždy možem byť vonku len do tmy.. ako keď som mala 1O rokov, potom vždy sedím niekde v podpalubí hotela, s kucharmi časníkmi a nasávam príbehy a ľudi..

Táto fotka je len pre Vás :D :D :D no ja nemooooožem!!! chcem doma ťavu!!!!!

23.04.2013 - kacatko

Moto Girl Trip: 02 - Líbya- Africké dobrodružstvo pokračuje - FREE Libya

23.04.2013 - kacatko

Dnes som sa s bajkermi z Bengazi moto clubu presunula opat blizšie k Egyptským hraniciam.. Krajina je neskutocná!! Plná farieb, zelenych stromov, výnimočne farebnej zeme, štrku a tirkisovej / neviem ako sa pise tirkis - tyrkis a google načitava 10 min. ospravedlnujem sa za hlupactvo / vody..

Martin ma dnes kontaktoval, vraj Egypt sa zapááája a stroje vrčia :)

23.04.2013 - kacatko

1:26 .. schádzam na recepciu.. bez čierneho habitu a prosim recepčneho o internet.. kvapku internetu.. čaká ma další náročný deň.. som unavená na smrť ako to viem..? tak že som prvý krát neurobila " opičku" v prázdnom výťahu plného zrkadiel.. a cítim sa takto..

18.04.2013 - kacatko

Vyrazam v pred Libyjskej hranici,Masoud ktorý mi vybavil víza,odišiel nečakane preč a tak ma na hraniciach nik nečaká..

18.04.2013 - kacatko

Katka brázdi Líbyjské cesty, kde vstup cez hranicu bol totálne bez problémov.Údajne mega veci sa dejú, že to bude príbeh ako z veľkej knihy

18.04.2013 - kacatko

Ideme na to!! VITAJTE V LIBYJI - Podľa tejto fotky si viete predstaviť mieru zaparenia Traffic jam in Tripoli!!

18.04.2013 - kacatko

Cesta na hranice bola dlhá.. s Markusom sme sa rozlučili pri prvej zábrane..

18.04.2013 - kacatko

každú chvílu je ček point, kde pobehuju takýto páni..

18.04.2013 - kacatko

Nákup benzínu

18.04.2013 - kacatko

Lybia

18.04.2013 - kacatko

Army fotka.. s mojim strachom v očiach im stačila

18.04.2013 - kacatko

Policajti mi neverili že mám BMW, vraj ružové neexistuje..

18.04.2013 - kacatko

Tak moc som si priala kvetinkovééééé

18.04.2013 - kacatko

Lybia guards

18.04.2013 - kacatko

Lybia guards

18.04.2013 - kacatko

Lybia guards

18.04.2013 - kacatko

Lybia

18.04.2013 - kacatko

Lybia

18.04.2013 - kacatko

Lybia

18.04.2013 - kacatko

Líbya

18.04.2013 - kacatko

Líbya

18.04.2013 - kacatko

Líbya - nočné monštrum

18.04.2013 - kacatko

Líbya

18.04.2013 - kacatko

Líbya

18.04.2013 - kacatko

Líbya - Tripolis

18.04.2013 - kacatko

Líbya

18.04.2013 - kacatko

Líbya

18.04.2013 - kacatko

Líbya

18.04.2013 - kacatko

Líbya

18.04.2013 - kacatko

Každý jeden príbeh.. o porovnaní starej a novej Líbye Vás chytí za srdce.. ľudia su tak nekonečne štastní.. tešia sa z nových možností

 

Predchádzajúce | 1 2 |

Ostatné Galérie

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »