ISSN 1336-6491 | Online: 1640 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30380
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17911)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12469)

Video-Foto Galéria - Znovuzrodenie - Suzuki Bandit 1200S

Prečítajte si článok priradený k tejto Galérii:

Znovuzrodenie - Suzuki Bandit 1200S

Predchádzajúce | 1 2 |

Zobrazujem obrázky 1 až 32 z cekového počtu: 40.

29.06.2012 - tref

V pôvodnom stave

29.06.2012 - tref

Katastrofa

29.06.2012 - tref

Pozerá

29.06.2012 - tref

Lego

29.06.2012 - tref

Arp-Racing

29.06.2012 - tref

Pred lakovaním (ušetrím otázky, tie biele miesta sú len základkou pretreté ošúchané miesta)

29.06.2012 - tref

Vidla v základke

29.06.2012 - tref

Nové lešenie

29.06.2012 - tref

Po infarktoch s nádržou

29.06.2012 - tref

Nový chladič

29.06.2012 - tref

Prepínač z 06 modelu

29.06.2012 - tref

Nový lak

29.06.2012 - tref

Čerstvá farba

29.06.2012 - tref

Metelica

29.06.2012 - tref

Prvé stretnutie

29.06.2012 - tref

Venhill

29.06.2012 - tref

Hyperpro

29.06.2012 - tref

Naked

29.06.2012 - tref

Skladačka

29.06.2012 - tref

Cagiva Raptor

29.06.2012 - tref

Leštenie

29.06.2012 - tref

Ako nové

29.06.2012 - tref

Z ladenia motora

29.06.2012 - tref

Zrenovované nosiče

29.06.2012 - tref

Už to bude

29.06.2012 - tref

Prvá skúšobná jazda

29.06.2012 - tref

Detaily

29.06.2012 - tref

Moja výstuha (tá nálepka tam proste pasuje :-D )

29.06.2012 - tref

Anjeli

29.06.2012 - tref

Podvozok

29.06.2012 - tref

Široké riadidlá

29.06.2012 - tref

Hotovo!

 

Predchádzajúce | 1 2 |

Ostatné Galérie

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »